Skocz do zawartości

ApplePL

Zarejestrowani
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ApplePL

  • Urodziny 07.09.1974

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 320 E91
    BMW F11 525D
    AUDI A5 Sportback
  • Lokalizacja
    KATOWICE

Osiągnięcia ApplePL

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Challange accepted. Wał tak wibruje - może podpora wału się poddała? :) 2 wały wymienione, podpora w idealnym stanie w jednym i drugim wale, krzyżaki bez luzów i pójdę dalej łączniki elastyczne (gumowe) też wymienione te do dyfra i z drugiej strony do skrzyni
  2. Witam BMW e91 320D 2011 Automat - podczas dodawania gazu przy ok 1,5-2 k obrotów auto zaczyna buczeć takie "buuuuuuuuuu" i wpada w jakby rezonans tak jak na fimie w linku. Mała prędkość wysoki bieg najbardziej odczuwalne zmieniając ręcznie na 5 bieg manual. Na postoju cisza tylko i wylącznie podczas jazdy i dodawaniu gazu, najbardziej pod górkę, niska prędkość wysoki bieg. Auto po swapie z 6 biegowego manuala na automat i wtedy zaczęło się to dziać, miał ktoś może taki problem i jak go rozwiązał? :roll: Dla tego kto rozwiązę zagadkę wysyłam czarnego Jim Bima :cool2:
  3. Z wiązką problemów nie było, kilka zmian w skrzynce bezpieczników i podpiecie pod frm oraz wybierak, wiercic nic nie musisz bo jest tam otwór gdzie przeciągniesz kable. (miejsce na kierownice po prawej stronie wykorzystasz) Ja mam 204km i 340nm założyłem skrzynie 6HP21, dyfer 3.07, jedyne czego nie zrobiłem to tego auto-stopu bo nie wiem jak ale ogolnie i tak to wylaczylem na manualu bo mnie irytowało jak auto gasło na kazdych swiatłach :duh:
  4. operacja się udała auto śmiga aż miło :mrgreen: problemy zawsze mniejsze czy wieksze lubia się pojawiać Jeżeli zmieniasz ze sprawdzonego auta to napewno są mniejsze :) Ja mam 2011 rok i zmieniony układ chłodniczki niż w starszych poliftach np z 2009 roku, gdzie chłodniczka oleju umiejscowiona jest pod głowna chłodnicą na przodzie, u mnie prawidłowo powinna być koło filtra oleju, ale to nie problem bo są dwa systemu montażu i oba prawidłowe. Sam montaż jest banalny, wymiana wybieraka, skrzyni, wału, dyfra, trzeba pamiętać że pedał gazu też trzeba wymienić i dodatkowo inna osłona jest pod skrzynią, częsci wyszły ok 1400 zł, ogarniecie elektryki z kodowaniem 500 zł jak sam robisz to w 2 tys się zmieścisz, jezeli komuś dasz to musisz jeszcze 500 zł doliczyć za robotę, i jeżeli nie znasz historii skrzyni to dla bezpieczęnstwa trzeba wymienić olej i filtr. i teraz jeszcze pytanie do kogoś kto ograniał temat, w mojej skrzyni manualnej był czujnik Auto-Stop, czy ktoś się orientuje jak to uruchomić w automacie?
  5. oj zalezy jak szukasz i gdzie, części jest dużo to i ceny spadły u mnie za komplet ok 1 tys - dlatego się chyba skuszę, bo biorąc pod uwagę że muszę za chwilę dwumas wymienić to w tych pieniądzach będe miał automat
  6. Dekor podobno zostaje ten oryginalny - nie trzeba zmieniać Skrzynia+konwenter -Łapa skrzyni -Chłodniczka z przewodami -Wiązka skrzynia-sterownik -Wybierak z linka -Pedał hamulca -Zbiorniczek hamulcowy bez wyjścia na przewod sprzęgła. -gałka plus mieszek automat - wał - dyfer -Nie wiem jak z dyfrem czy nie moze zostac z manuala :roll: o czymś zapomniałem??? 8HP - raczej nie do 320 tylko do wyzszych chyba silnikow
  7. częsci ok 1 tys + wymiana 500 zł + kodowanie myślę że w 2 tys przy dobrych wiatrach się zmieszczę :)
  8. Witam Noszę się z zamiarem wywalenia skrzyni manualnej i doposażenia w automat, czy ktoś robił to w serii E.. 320D, co potrzeba z części i czy będzie to wszystko działało w 100%? Pacjent E91 320D 2011 163KM
  9. Podobno robią komplet w Zawierciu za 2500 zł, w Pawłowicach robią za 2100 ale na Dayco czego nie chce,chcę na Febi, SWAG, IWIS, najlepsi są Bracia Fąfara z Opola robią to za 3150 i w 3H mistrzowie :)
  10. Dziękuje za informację, to teraz muszę znaleźć jeszcze kogoś kto mi to ograrnie na Górnym Śląsku, jaki rozrząd wsadzić Dayco, Febi ?
  11. Witam klub Czy ktoś słuchowo może określić czy to rozrząd czy coś innego, pacjent BMW E91 N47 280k nalatane
  12. ApplePL

    silnik N47T

    E91 2011 rok - N47T - 270 tys bez wymiany rozrządu, łańcuch sprawdzany - cichy i naciągnięty ogólnie zazwyczaj nowi użytkownicy którzy nie znają dzwieku silnika BMW w dieslu a dosyć jest charakterystyczny - mają obawy że to rozrząd dzwoni bo naczytali się opini na necie i naogladali filmów jak to wszystkie rozrządy sie psują i trzeba natychmiast je wymieniać, a zazwyczaj jakieś rolki lub koło pasowe wcześniej straszy, także ludzie wyluzujcie z tą nagonką na rozrząd bo za chwile co 50k będziecie zmieniali, był problem ale od bodajze poczatku 2011 został on wyeliminowany, natomiast wadliwy łańcuch znajdzie się i w 2019 roku, nie ma reguły
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.