Skocz do zawartości

Bartek-1992

Zarejestrowani
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E60 520i 2003 M54

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bartek-1992

  1. Witam, gdzie w ISTA D znajdę temperature silnika (oleju), temperature płynu chłodniczego? W którym module się znajduję? Przegadałem wszystkie moduły, znalazłem różne temperatury a temperatury silnika i temperatury płynu chłodniczego nie znalazłem. Problem dotyczy BMW E60 520I
  2. Może się nie usypiać lub wybudzać co jakiś czas i pobierać prąd znacznie większy niż powinna i rozładowywać akumulator. . Warto sprawdzić pobór prądu na postoju z wykorzystaniem miernika
  3. Przy jakiej temperaturze otwiera się termostat? Spotkałem na forum informacje ze przy 88°C jak również że przy 97°C?
  4. Witam, co mogło być przyczyną uszkodzenia przewodu układu chłodzenia (przewód górny z lewej od termostatu do chłodnicy)? Wąż jeszcze nie jest pęknięty ale przy złączce do termostatu jest rozciągnięty i cienki. Wada jakaś czy powstało jakieś duże ciśnienie, jeśli tak to jaki mógł być powod? Jakiej firmy kupić nowy?
  5. Znalazłem taki schemat i wynika z niego że to jest czujnik temperatury oleju. Na zdjęciu poniżej nr 13. W takim razie gdzie mam czujnik ciśnienia oleju? Na zdjęciu nr 12, powinien być z lewej strony czujnika temperatury, a ja go nie widzę u siebie
  6. Jakie są objawy uszkodzenia tego zaworku?
  7. Witam, jaki czujnik znajduje się obok filtra oleju w BMW E60 520i M54B22? Czujnik ma dwa piny, poniżej zdjęcia.
  8. Jak wyglądają te zaworki filtra podstawy? Jakie pełnią zadanie?
  9. Ma ktoś zdjęcia z naprawy przeciekającego wlewu paliwa?
  10. Ma ktoś schemat kabli do klapy bagażnika?
  11. W przypadku uszkodzenia mikrostyku w klapie bagażnika po naciśnięciu przycisku na pilocie bagaznik się nie otworzy? Czy w takim przypadku nie otwiera się tylko po naciśnięciu przełącznika klapy?
  12. Witam, mam problem w BMW E60 520i 2003 sedan z klapa bagażnika. Klapa przestała się otwierać po naciśnięciu przycisku na kluczyku ani na klapie bagażnika. Klapę mogę jedynie otworzyć awaryjnie przekręcając kluczykiem. Szukałem już podobnych tematów i często przyczyna jest przerwanie przewodu pomiędzy klapa bagażnika a komora akumulatora ale u mnie wszystko jest tam w porządku. Przerwy nie przerwane, poruszałem przewodami równocześnie naciskając przycisk na kluczyku i zero reakcji. Bezpieczniki w porządku, moduł klapy mam nie w styropianie pod zapasówka tylko obok zapasówki, zabezpieczony folia (zalanie wykluczone) sprawdzałem nie ma tam wody. Co może być przyczyną? Gdzie szukać problemu?
  13. Akumulator VARTA 85Ah (nowy) oczywiście zakodowany. Klema również poliftowa. Dzis sprawdzałem ładowanie w ukrytym menu i wskazuje 14,4-14,8 (przedwczoraj poziom naładowania akumulatora w ISTA wynosił coś powyżej 40), wcześniej jak poziom naładowania był w granicach 90%, ładowanie było 13,9-14,3. Zmiany w napięciu ładowania są widoczne w zależności od poziomu naładowania akumulatora
  14. Klema IBS wymieniona dlatego nam wskazania, wcześniej nie miałem tych parametrów (brak komunikacji z klema w ISTA) i ciągle komunikat o niskim poziomie naładowania akumulatora, nawet jak np otworzyłem drzwi, a auto odpalało bez problemów. Po wymianie klemy IBS komunikat o niskim poziomie naładowania się nie pojawia ale po obserwacji wskazań z ISTA zastanawiam się czy wszystko jest w porządku. Akumulator naładowany inteligentnym prostownikiem, w ISTA poziom naładowania wynosił ponad 90%, później jeździłem autem średnio co 3 dni po 20-100km (opisałem w pierwszym poście) i po ponad 2 tygodniach poziom naładowania wynosi niewiele ponad 40%.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.