Skocz do zawartości

Qruczy

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e61 535d '08 INDIVIDUAL
  • Lokalizacja
    Zamość

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Qruczy

  1. Witam, można prosić jakis konkretny linka do pobrania isty?
  2. Qruczy

    E60 ACC kalibracja

    Witam! Mam problem ze swoim ACC , otóż sam przeprowadzałem kilka razy kalibrację ISTĄ. za każdym razem kiedy musiałem to robić powodem było rozkalibrowanie radaru w zderzaku i błędy jak kolega wyżej. Ostatnio tez miałem taką sytuacje ale poradziłem sobie jednak kilka dni temu jadąc pustą autostradą na tempomacie wyskoczył błąd ze czujnik niesprawny itp czyli to co zawsze przy rozkalibrowanym tempomacie. Już mnie to denerwuje trochę przyznam dlatego czy ktoś wie dlaczego tak się dzieje nawet w trakcie jazdy z włączonym tempomatem i pustą droga? Pozdrawiam.
  3. Panowie nowa poszlaka, dzisiaj przez prawie cały dzień był spokój ale pod wieczór się wysypało. Zauważyłem a właściwie to usłyszałem, że gdy dzieje się ten cały cyrk to coś cyka w schowku pasażera. Co tam takiego może się dziać?
  4. Dzięki wielkie za sugestię, zacznę od punktów masy tak jak mówisz może pośniedziały i nie styka :) , a wiesz może gdzie dokładnie ich szukać albo czy w ista znajdę jakaś ściągawkę z ich lokacjami?
  5. o ja pierdziele no to czeka mnie zabawa... 🙂 jeszcze zapomniałem dodać, że nie mam grzania tylnej szyby, na 99% kable w klapie się poprzecierały bo jedną stronę (prawą stojąc za autem) już łatałem. Czy to może mieć coś z tym wspólnego, nie wiem, zaśniedziało cos bardziej i nie łączy. i może orientuje się ktoś ile za taka naprawę elektryki wziął by jakiś elektryk spec od BMW. Bo szczerzę mówiąc ogarniętej osobie zajmie to pewnie 10x mniej czasu niż mi. 🙂
  6. Czyli sugerujesz żeby zacząć od naprawy alternatora? Ale nie wydaje się dziwne, że to zaczyna się na samym zapłonie, zanim odpalę auto?
  7. Cześć Zwracam się do was z prośbą o pomoc. Mój problem polega na tym, że gdy przykładowo rano wsiadam do samochodu jeszcze przed odpaleniem pojawia się błąd poduszek albo ABS. Po odpaleniu dzieją się już cuda. Włączają się wycieraczki, nie działa wspomaganie (AS), monitor centralny włącza się i wyłącza, błąd dynamic drive, skrzyni, wskazówki zegarów latają i jeszcze inne. Nie mam zielonego pojęcia czym to jest spowodowane, we wnęce sucho, bezpieczniki sprawne, sterownik silnika i jego komora suchutka. Po podpięciu pod ISTE chyba wszystkie możliwe błędy z K-Can. Dodam, że mam wymontowane Webasto ponieważ chce je wysłać do regeneracji jednak jeżdzę już tak jakiś czas i wcześniej nie miałem z tym problemu. Przed tym całym cyrkiem nie działał mi elektryczny hak i był problem LIN z lusterkiem kierowcy, tyle. Do tej pory sprawdzone: - Akumulator - 99% sprawności, - alternator - sprawny również, - prąd przy rozruchu - podobno prawidłowy - 10,8 V - rok temu wymieniany regulator napięcia - Valeo - napięcie podczas jazdy w ukrytym menu 14,5-14,8v, na postoju spada do 13,8-14v. Początkowo myślałem, że to cos z alternatorem ale błędy wyskakują już przy zapłonie więc chyba on odpada. Pierwszym razem stało mi się to podczas spokojnej jazdy. Dziwne jest to, że gdy parę razy zgaszę i odpalę samochód to przechodzi i jest spokój, można jechać i jechać. Jednak problem się ostatnio nasila. Auto to e61 535d LCI. Pozdrawiam i liczę na pomoc.
  8. Witam, Mam pytanie z innej beczki które mi się pojawiło po przeczytaniu tego posta. Czy mając również kilka błędów z linii k-can, jak zacznę po kolei odpinać moduły które pokazują te błędy i będę skanował auto ista mogę dojść który moduł jest przyczyną błędów?
  9. Witam, Ostatnio wymieniajac regulator napiecia wyjalem IC zeby do niego zajrzec. W rurach dolotowych owszem byly slady oleju jednak w samym coolerze oleju nie bylo, gdy go przechylilem i zostawilem zeby cokolwiek wycieklo, to oleju bylo kilka kropel. Wiec szukamy dalej, jakies pomysly Panowie? Pozdrawiam
  10. Witajcie, Z ciekawosci sprawdzilem korekty moich wtryskiwaczy piezoelektrycznych. Na pokladzie 2 osoby, auto trzymane na obrotach ~3tys przez okolo kilometr. Oto jak wyszlo: Cyl. 1: -0.8|0.3 Cyl. 5: -0.3|0.7 Cyl. 3: -0.2|0.5 Cyl. 6: -0.2|0.7 Cyl. 2: -0.7|0.1 Cyl. 4: -0.4|0.5 Dodam, ze na wolnych obrotach wartosci na wtryskach wynosza od -0.3 do +0.2 Jak oceniacie te korekcje panowie?
  11. A przepraszam ze nie dodalem, wtryskiwacze nowe maja rok i ok 15tys kilometrow. A poza tym wtryskiwacze nie dymilyby na czarno?
  12. Czołem Panowie, Mam takie pytanie, ostatnio zauwazylem podczas postoju leci niebieskawy dymek. Odma wymieniona 20tkm temu, turbiny regenerowane, jak zagladalem to brak luzow wzdluznych i poprzecznych. Dpf brak. Podczas jazdy nie widac nic z wydwchu jednak na postoju po minucie okolo zaczyna sie dymienie. Pomyslalem o uszczelniaczach zaworowych. Myslicie ze to one moga byc przyczyna? Druga sprawa czy idzie je wymienic bez zdejmowania glowicy? Pozdrawiam!
  13. Qruczy

    m57 286km - ODMA

    Cześć Panowie, Piszę z takim pytaniem, jakie są objawy padniętej odmy? Przejrzałem pół internetu, polskiego i zagranicznego. Jedni piszą jedno, drudzy temu zaprzeczają i tak wszędzie. Pytam dlatego, bo mam trochę oleju w dolocie co mnie zaniepokoiło. Luzu na turbinach nie ma, więc to chyba nie one. W silnikach z dwiema turbinami (konkretnie 286km LCI) ta odma jest jakaś udziwniona względem starszych, tzn, ma tylko jedną komorę bez wkładek i filtrów, tylko membrana. Po odkręceniu korka olejowego na odpalonym, ciepłym silniku nie ma ŻADNEJ różnicy w pracy silnika, unosi się para i korka nie zasysa jak go położę luzem nawet nie ma różnicy w obrotach silnika. Słychać tylko chlupotanie oleju na wałkach :) Zastanawiałem się nawet nad założeniem tanka - ProVent 200 (znany i polecany w USA) żeby mieć czarno na białym skąd ten olej, ale stwierdziłem, że zapytam jeszcze szanowne grono o pomoc. :) Pozdrawiam i z góry dzięki!
  14. Cześć Panowie, Ustawiłem geometrię w swoim aucie z maglownica aktywną i koła są prosto jednak kierownica ucieka troszkę w lewo. Czy po geometrii trzeba zmieniać coś przy kącie skrętu programem? Jeżeli tak to proszę o instrukcję jak to się robi w programie ISTA bo taki oto posiadam. Z góry dzięki za pomocne komentarze. Pozdrawiam.
  15. Qruczy

    Nie sprawne Nivo

    cześć, Wydaje mi się ze informacja która znalazłeś jest jak najbardziej prawdziwa. Też miałem problem z sterownikiem nivo, kupiłem drugi o tych samych numerach wypiąłem stary włożyłem nowy i wszystko śmiga bez kodowania :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.