Skocz do zawartości

zetka35is

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    z4 e89 35is - mod. 430 KM

Osiągnięcia zetka35is

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam Bractwo i proszę o pomoc, bo już nie ogarniam. Buduję projekt z4 e89 mój m5 killer. Jest już na oryginalnych turbinach 430 kucyków i 620Nm. Zmieniłem chłodzenie skrzyni, ale nadal mi się poci... uszczelki testowane nawet z vitonu. Zakładam szybki przyrost temperatury i co za tym idzie ciśnienia. Skrzynia getrag 2 sprzęgłowa. Zmiana oleju w skrzyni co 5000km - ma 28 000km Myślałem o rozwierceniu otworu, który umożliwia "szybsze" oddychanie skrzyni, jeżeli taki jest. Jeżeli ktoś ma plany techniczne budowy, to proszę o info. Nie chce mi się ponownie jej ściągać. Z góry dziękuję za wsparcie i jak zwykle, pałujemy od 90* C. :twisted: ps: oring zmieniony. ps2: olej w skrzyni czarny jak po upalaniu na torze. ps3: niedługo wyjazd do zielonego piekła na slickach, ale chcę zmienić mapę skrzyni, jest za łagodna i nie ma prawie wcale hamowania silnikiem (458 italia jest testowanym przykładem w tym kontekście).
  2. Dziękuję Ponta, wpadłem na ten post, czytałem... ciekawiło mnie, czy w Polsce problem był/jest również obecny.
  3. Witam Panowie, Niestety nie posiadam Mki, ale dodałem ten post tu, ponieważ skrzynia DKG - 7 bieg. Getrag GS7-D36SG jest często montowana w mocniejszych wersjach producenta z Bawarii. Auto: Z4 e89 35is - mod 430KM - 660Nm - auto ma 20 000km. Pierwszy właściciel miał mikro ubytki oleju ze skrzyni, ASO wymieniło miskę przy 10 000km. Aktualnie przy 20 000 problem ponownie się pojawił. Czytałem na forach francuskich, że jest to notoryczne, wręcz podchodzące pod wadę konstrukcyjną. Miska jest z tworzywa sztucznego, które jest bardziej podatne na deformacje termiczne. Jak to wygląda u Was, jakieś pomysły aby temu zapobiec (oprócz ponownej zmiany miski, filtra + płukanie skrzyni )? Z góry dziękuję za wsparcie. ps: jeżdżę ostro ( ale czekam na temp.) i prawie nigdy w trybie automatycznym - ale czy to może wpływać na szczelność skrzyni ( temp. i ciśnienie )?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.