Witam Panowie, Niestety nie posiadam Mki, ale dodałem ten post tu, ponieważ skrzynia DKG - 7 bieg. Getrag GS7-D36SG jest często montowana w mocniejszych wersjach producenta z Bawarii. Auto: Z4 e89 35is - mod 430KM - 660Nm - auto ma 20 000km. Pierwszy właściciel miał mikro ubytki oleju ze skrzyni, ASO wymieniło miskę przy 10 000km. Aktualnie przy 20 000 problem ponownie się pojawił. Czytałem na forach francuskich, że jest to notoryczne, wręcz podchodzące pod wadę konstrukcyjną. Miska jest z tworzywa sztucznego, które jest bardziej podatne na deformacje termiczne. Jak to wygląda u Was, jakieś pomysły aby temu zapobiec (oprócz ponownej zmiany miski, filtra + płukanie skrzyni )? Z góry dziękuję za wsparcie. ps: jeżdżę ostro ( ale czekam na temp.) i prawie nigdy w trybie automatycznym - ale czy to może wpływać na szczelność skrzyni ( temp. i ciśnienie )?