https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=WZ51-EUR-04-2015-F25-BMW-X3_20dX&diagId=21_0250 nr na rysunku 10 i 11 Zamawiał to warsztat ale myślę, że nr 14 też..... ;) Z ostatniej chwili ;) Dotarł wężyk i dławik. Niestety średnica ta sama co w starym ale to mogło nie mieć znaczenia... (najgorszą" robotę robi metalowy element w środku dławika, średnica mogłaby być ta sama ale jak te metalowe ustrojstwo zostało zmodyfikowane to problem mógłby być też zażegnany). Rozwierciłem więc stary dławik i wyrzuciłem ten metalowy element (przypominający okrągły stół z 4 nogami i malutką dziurką w "blacie" ;) ) może w tym nowym dławiku ten element jest tak zbudowany, że problemu przy ruszaniu już nie ma ale... nie miałem jak tego sprawdzić. Zostawiłem więc stary, rozwiercony dławik i nowy wężyk, efekt taki jak chciałem! ;) Pedał sprzęgła bardziej przewidywalny, 0 poszarpywania przy ruszania i efekt "kangura" przy przerzuceniu na II bieg również gdzieś zginął ;) Chyba będzie już OK?!....