Skocz do zawartości

Smol4

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F15 x5 50d 2015 rok .

Osiągnięcia Smol4

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Hej. Koszt samego rozrządu do 10k jak na oryginalnych częściach robią , są tez zamienniki ale nie warto tak uwazam. Auto rewelacyjne , złego słowa powiedzieć nie moge, naprawdę , ma 200 tys i wydatek nawet 15/20 tys nie robi jakiejś wielkiej różnicy . Spalanie bardzo na plus, komfort jazdy nieporównywalny z żadnym dieselem którym kiedykolwiek jeździłem . Dźwięk silnika co prawda nie równa się z audi ale tam są boostery z głośnikami wiec tutaj tez można yo zrobić i chodzi jak v8 Ja przy tej naprawie wymieniałem od razu przekładnię bo w tych modelach strasznie się zużywa . Przed zakupem sprawdź historie wymian - Przekładnia Chłodnica oleju - były akcje serwisowe Wtryski i pompa na listwie , bo często wymieniali w serwisach jak były na gwarancji. Poza tym auto dla mnie najlepsze z możliwych jeśli chodzi o pułap finansowy. Zastanawiam się nad nowa x5 tez z tym silnikiem ale szkoda teraz sprzedawać jak będzie po takim remoncie. Nie zastanawiaj się bo 4.0vsm50d nie ma porównania . Uwierz mi.
  2. Witaj Avalon, Moj tez był cały czas serwisowany w autoryzowanym . Ale Zakończyłem ta nierówna współpracę w momencie gdy stwierdzili ze to panewka i trzeba silnik wymieniać . A co do stuków to stwierdzili ze auto ma 200 tys i to normalne objawy zużytego silnika- banda złodziei tak ich podsumuje . Sprawdź pompę wysokiego ciśnienia czy jakoś tek się to nazywa bo to od niej zaczynaja się problemy. U mnie test Wtrysków Na rozgrzanym silniku wychodził idealnie bez odchylow wszystko było cacy. Przesłałem na sprawdzenie piezo czy jakoś tak i wyszło szydło z worka. Ale przy przebiegu 38 tys km chyba masz gwarancje ? Oddaj i niech dłubią i szukają problemu. Niech wymieniają cześć po części aż znajda - jest gwarancja nic nie płacisz wiec korzystaj puki możesz. Później będzie tak jak u mnie . Koszt naprawy to wartość średniej klasy auta. Oczywiście poza serwisem bo u nich jedyne co wymienię to olej co 9tys km. Pozdrawiam
  3. Witam , Kolega ma racje ! Oddałem auto 2 tyg temu na rozrząd bo już czas jednak nadszedł, okazało się ze wtryski 4 sztuki out, pompa wysokiego ciśnienia tez już szwankowała ale podobno da się ja jakoś naprawić żeby jej nie wymienić. Tak jak kolega napisał dpf zapchany w 80% wiec tez poszedł do czyszczenia. Za tydzień odbieram i czuje ze nie Poznam swojego auta. Radzę z tym nie jeździć bo jedynie co Cię czeka to większe koszty. Także po tej naprawie mam nadzieje cieszyć się sprawnym autem kolejne 200k ;)) pozdrawiam serdecznie i dziękuje za pomoc !
  4. Witam, mam identyczny problem , z tym ze moje auto ma 200k przejechane a silnik to m50d. Dzieje się yo tylko i wyłącznie na zimnym silniku. Kolego rozwiązałeś problem? Co było przyczyna? Bo chce się za to zabrać czym prędzej a nie chce słuchać od mechanika ze trzeba wymienić silnik albo rozrząd bo już czas .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.