Skocz do zawartości

Czarnyy

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 316i 20000

Osiągnięcia Czarnyy

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam BMW e87 123D nie dogrzewa się podczas jazdy, Wymieniłem termostat, dobiła temperatura na postoju do 86 stopni i nie chciała więcej, więc ruszyłem i za moment dobiło do 87 termostat puścił, temp spadła do 70 pojawiło się ogrzewanie i zaczęła spadać ciągle w dół podczas jazdy potrafi spaść do 35stopni lecz ogrzewanie ciągle jest ale nie wrzątek. Nie dogrzewa mi się też przez to olej, utrzymuje się w okolicy 60stopni i nic więcej, na starym termostacie było identycznie to samo mimo że miał z 2 miesiące, jestem pewien że na 99% dobrze trafiłem bolcem termostatu w obudowę termostatu. Brak mi pomysłów co może być nie tak, nowy termostat i nie działa? Raz puścił i jest ciągle otwarty? Termostat Gates, wcześniejszy był verneta ale działał z dwa, trzy miesiące.
  2. Witam 123D, po wymianie sprzęgła nie da się wcisnąć do końca pedału, jakby się o coś zapierał wysprzeglik w skrzyni i jest opór, póki nie odpowietrzy się sprzęgła to wchodzi w sama podłogę, wraz z odpowietrzeniem nie dochodzi do podłogi i pojawia się opór na pedale przy czym jest brak sprzęgła. Co może być powodem? Sprzęgło sachs, łapa nowa.
  3. Silnik zmieniony, wszystko podłączone brak błędów w komputerze. Lecz nie chce odpalić, kreci dosłownie 2 sekundy i sam z siebie przestaje jakby go coś odcinało.
  4. Witam BMW e87 123d, po wymianie silnika nie odpala, kręci dosłownie 2 sekundy i przestaje, i tak w kółko zawsze taka sama ilość czasu. Błędów konkretnych brak. Zauważyłem że podczas tej chwili co kręci, ani na liczniku ani na komputerze diagnostycznym nie ruszają się obroty, są ciągle 0 może tak ma być. Wie ktoś może gdzie szukać problemu?
  5. Jaka jest różnica w słupkach N47D20 B/C/D? U mnie był słupek N47D20B, i nie wiem czy mogę bez problemu wsadzić silnik z końcówką C/D na osprzęcie od 123d?
  6. Witam czy kupował ktoś silnik z olx/allegro po tak zwanej "regeneracji" ? Nie chcę kupować używanego słupka za 6/7 tysięcy z przebiegiem 80k+ bo to raczej bez sensu bo i tak dochodzi rozrząd, panewki. A na Olx jest za 9900zł silnik złożony podobno na używanym bloku po honowaniu etc, a reszta części jak rozrząd, panewki, wał nominał są nowe. Czy coś takiego ma racje bytu? czy w tym silniku lepiej trzymać się wału nominał czy bez problemu można robić szlif?
  7. W takim razie mam pytanie czy olej LL-04 5w40 motula xclean będzie w porządku do tego cudownego n47? DPF wycięty.
  8. Ja sugerowałem się tym co Susin podesłał, i dlatego wlany był 10w60.
  9. Olej u mnie co 7tyś, 10w60 motul. Zaczęła nie równo chodzić na hamowni, zgasili po 2sekundach i po paru minutach już nie dało się wałem przekręcić, rozrusznik tylko cykał. Po paru godzinach postoju odpaliła na pół obrotu, ale metalicznie piszczy gdzieś z okolic silnika. Pasek zdjęty więc napewno nie osprzęt.
  10. Rozrząd robiony, panewek nawet nie patrzyłem nie było żadnych objawów tego że chce się zatrzeć w najbliższym czasie.
  11. Witam, BMW E87 123D N47D20B podczas strojenia na hamowni po którymś pomiarze zaczął nie równo pracować na wolnych obrotach i falowały obroty. Został zgaszony praktycznie odrazu i po 10minutach już nie odpalił, wałem nie dało się zakręcić a rozrusznik robił tylko cyk, po około 8godzinnym postoju odpalił ale chodzi tak że rzuca całą budą i wydobywa się piszczący dzwięk gdzieś z okolic silnika napewno nie jest to pasek poniewaz jest zdjęty, pali odrazu na strzał, błędów brak. Według Tunera Parametry na których był robiony ten ostatni pomiar powinny pokazać już lekko ponad 280hp, doładowanie kreska w kreske zadane z oczekiwanym paliwo również mimo tego pokazała 245km, na jałowych obrotach do pracy podawała w tamtym momencie 20mg paliwa, mimo że na logach pare pomiarów wcześniej potrzebowała do tego samego 7-8mg. Nie wiem co mam myśleć? Przytarty na panewce? Szukać odrazu innego słupka i jeśli tak to czy pasuje N47D20D zamiast mojego aktualnego z końcówką B? Modyfikacje: Intercooler, wyrzucone klapki, wtryski z fki 3.0D 7823461, pompa b47, downpipe, egr wyrzucony z chłodniczką.
  12. Witam BMW e87 2008r 123d mam problem z brakiem mocy z dołu, jakiś dół jest ale nie taki co był na samym początku jak ją kupiłem. Do 3 tyś obrotów jedzie bo jedzie ale szału nie robi, a od +- 3 tys w górę dostaje takiego kopa że jedzie lepiej góra niz dołem, do tego z dołu do 3tys zostawia za sobą sporą ilość dymu, po 3tyś zadymienie sporo spada. Rzeczy które zrobiłem do teraz, wymiana oringow na przewodach turbo-ic ic-kolektor, wymiana wężyków podciśnienia, podmiana zaworka od turbiny, zmieniony intercooler prze okazji na większy, wydaje mi się że przy pełnym gazie z dołu gdzieś z lewej strony słyszę dźwięk powietrza, ale nie jestem pewien co do tego czy to jest dźwięk powietrza zasysanego, czy nieszczelność. Sprawdziłem tyle co mogłem szczelność dolotu wydaje się ok, chyba że jest gdzieś pod kolektorem jeszcze jakaś odnoga którędy może uciekać doładowanie. Błędów brak, mapsensor wydaje się ok bo na postoju pokazuje wartości +- 980-1020 zależy gdzie i kiedy, podciśnienie mierzyłem wakuometrem ale za 40zł więc można wątpić w jego 100% poprawne działanie, tak czy siak zamknęło skalę wakuometra. Co jeszcze mi zostało do sprawdzenia? Może ktoś miał taki przypadek i rozwiązał problem?
  13. Pierburg tak? bo w 123d turbiny są na wastegate? jedynie czym on steruje to upuszczaniem ciśnienia? Nie tak jak w zmiennej geo że jak zawór daje d... to turbo nie wstaje?
  14. Witam, pękł mi jeden króciec przy zaworku podciśnienia od turbiny 11658509323, mam do kupienia nowy pierburga ewentualnie szukać używki oryginału, pierburg zda egzamin ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.