Skocz do zawartości

makaron87

Zarejestrowani
  • Postów

    308
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 328IX Mperformance Estroil B
    e60 530xd++ LCI hybridT Fmic H&R ACS3
    e39 530d+ eisenmann exha
  • Lokalizacja
    Podlasie

Osiągnięcia makaron87

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Nie trzeba mieć servotronic aby kiera robiła się twardsza przy sporcie, wystarczy aby auto było wyposażone w odpowiedni sterownik - dotyczy to wersji preLCI i LCI. W LCI dodatkowo jest taka różnica, że można wgrać sportowy soft do skrzyni automatycznej (zamiast DS jest S) i z przyciskiem sport zaczyna się zabawa :D BMWmaniabialystok zapraszam
  2. W województwie Podlaskim służę pomocą: diagnoza, programowanie sterowników, aktualizacje sterowników, zmiany/przypisywanie vin, kasowanie błędów, mapy, spolszczenie, konwersja bmw USA - EU, kodowanie funkcji, adaptacje itp...
  3. makaron87

    BMW ICOM NEXT

    posprawdzałem ustawienia niby wszystko ok, ale dalej są problemy. Po wyłączeniu opcji w win10 oszczędności energii na karcie sieciowej był już inny komunikat. Kupiłem emulator kary sieciowej na USB i nie działa i inny komunikat jak ten na karcie sieciowej zintegrowanej na płycie głównej :mad2: ISTA-P 3.66.1.002 Zauważyłem, że dosłownie na chwile w programie zapala się ta kwadratowa ikona baterii na zielono po czym gaśnie. Wszystko inne na icom działa ista d, inpa, winkfp ncs...
  4. makaron87

    BMW ICOM NEXT

    Dokładnie tak jest, komputer stoi stabilnie, żółty kabel podwieszony u góry i nie ma opcji aby go ruszyć/zaczepić... ale bardzo dobre spostrzeżenie! :) wcześniej jak komputer pracował w domu miał podłączony internet po kablu do wbudowanej karty sieciowej, a mimo to potrafił gubić połączenie z siecią... Co prawda z ista d, inpa, ncs i programowaniem przez winkfp nie ma problemu, ale sprawdzę kartę i ustawienia. 50 gb wolnej przestrzeni na dysku wystarczy dla isty p? wydawało mi się ze powinno być co najmniej ponad 100gb
  5. makaron87

    BMW ICOM NEXT

    wszystko jasne, dzięki :cool2: Co może być powodem takiego błędu? dzieje się to po odpaleniu isty jak załaduje vin, przebieg, wyposażenie przy ladowaniu sterowników ista p 3.66.1.002, oem icom next a zaktualizowany do ostatniej wersji softu, oem icom b podłączony do światłowodów, za mało miejsca na dysku? 40gb było wolne w tamtej chwili
  6. tuleje wymień i będzie ok. Dobry mechanik potrafi stwierdzić delikatny luz na tulejach, a wtedy on powoduje objawy jakie u Ciebie są - gdy mocniej dociśniesz hamulec bicie ustanie...
  7. zmienić mechanika albo go opier***lić.. W jednej bemce do dziś jeżdżę i jest ok, a regenerowałem bo malowałem zaciski proszkowo. W innej też malowałem proszkowo to i regeneracja poszła. Po 7 tyś km na jednym kole tłoczek staną... gdybym nie zakodował na głównym ekranie temperatury i ciśnienia każdego koła osobno to tez pewnie bym przegrzał i zwichrował...
  8. makaron87

    BMW ICOM NEXT

    co może być powodem, że nie działa to razem? optycznie wygląda na to samo
  9. makaron87

    BMW ICOM NEXT

    czy ktoś z Was sprawdzał albo wie czy do oem icom next A będzie pasować i działać zwykła przejściówka 20to pinowa zamiast icom next C ?
  10. Ci co piszą źle na temat zimmermann to albo źle zostały im założone, a wcześniej zle przygotowana powierzchnia, ewentualnie jakieś podróbki albo inne problemy typu zapieczony tłoczek co przegrzewa tarcze... Do każdej swojej bemki montowałem i montuje tylko zimmermann sport i nigdy nie miałem z nimi problemu, wiele tysięcy kilometrów, hamowania z bardzo dużych predkosci... tylko klocki zmieniałem... klocki rożne, zimmermann, texstar, ferodo. Nigdy nie potrafiłem tej tarczy zużyć nawet przez 100 tyś km przejechanych na nich.
  11. odnośnie MAGNUM INWERTER DINAMIK XS 0-840 może on namieszać z elektryka w aucie? W instrukcji obsługi producent pisze aby nie używać go w przypadku gdy mamy słabe napięcie na aku lub gdy aku jest uszkodzony albo również jest napisane aby ustawiać moc ładowania na 1/10 pojemności aku - maks 1/6 gdzie przecież często trzeba dorzucić dużo grubiej A... Mam taka sytuację, Dinamik 0-840 był do auta podpięty na ok.3h i z mocą 20a. Po tych trzech godzinach były błędy w e60 : - DDE komunikacja BSD z inteligentnym czujnikiem akumulatora - BSD czujnik jakości oleju: brak - DDE złącze BSD komunikacja z alternatorem - DDE BSD komunikacja ze sterownikiem świec żarowych błędy nie do skasowania, ale pod odpięciu akumulatora i ponownym podłączeniu zostaje tylko : - DDE złącze BSD komunikacja z alternatorem Auto w tej chwili jest nieprzewidywalne, jest ok ale nie wiadomo kiedy nie ma zasady nagle w aucie zaczyna brakować prądu i skrzynia przechodzi w tryb awaryjny, nie ma wspomagania, nie ma wstecznego, nie ma świateł, auto zaczyna głośniej pracować, dymić, radio i ekran ccc się wyłącza i w ogóle choinka w aucie... po wyłączeniu auta i próbie ponownego uruchomienia nie odpala - brakuje prądu, aku rozładowany. Po naładowaniu, auto odpala i jest wszystko ok, ale nie wiadomo kiedy znów zacznie "szaleć" z wymienionymi objawami, ale dalej widnieje nie do skasowania błąd " - DDE złącze BSD komunikacja z alternatorem " I teraz pytanie, alternator czy regulator napięcia do wymiany? Inwerter dynamik uszkodził alternator bądź regulator napięcia? niby jak? wcześniej auto nie miało wyżej wymienionych błędów ani objawów. EDIT: Jak ktoś będzie miał podobne przeboje i błędy to wina leży po stronie regulatora. Po wymianie brak błędów i ww. objawów.
  12. po to one są aby na ziemie ściągać, aby nie odlecieć :D 1000nm wytrzyma :)
  13. Gratulacje! za robotę, chęci i poświęcenie :) tez miałem takie plany, ale żona ściągnęła mnie na ziemie i zostałem przy 400ps... Teraz tu skręcisz śmiało 550ps, a 700ps ze strzałem nitro :P Kolega do odelżonego e87 wsadził xdrive i silnik od 335d ---> 700ps z nitro :twisted:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.