Skocz do zawartości

s1980

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia s1980

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. s1980

    4A27 błąd

    mam błędy klemy bsd czujnika oleju alternatora. wymieniony czujnik oleju na hella oem, regulator napiecia oryginal, zregenerowany alternator, wymieniona klema ibs. bledy te same od pol roku wracaja zaraz po odpaleniu. ladowanie 14 V po odpaleniu. samochod przed wymiana i po jezdzi odpala normalnie brak zmian. 2000 zl na wymainy okazalo sie niepotrzebne. ostatnio fachowiec od bmw stwierdzil ze to ciezki przypadek usterka ECU lub wiazki. komputer trzeba wymontowac i przebadac za 1000 zl. dalem sobie spokoj bo szkoda pieniedzy na samochod wart 20k ktory jezdzi normalnie. Wiec jak jezdzi i odpala normalnie to radze zignorowac te serie bledow.
  2. Na stronie czescidobmw pokazuje zamiennik klemy dla oryginalu nr 61127616200 z realoem. Jest to Hella za 250 zl kod 6PK 010 562-911 Czy ktos zakladal zamiennik. Czy dziala poprawnie i czy potrzebne jest jakies dodatkowe okablowanie?
  3. Mam kłopot z tylnym prawym reflektorem. Nie swieci się jedno pozycyjne a zamiast tego przeciwmgielne. Przy odpaleniu jest info na idrive ze światło zepsute. Dodatkowo co jakiś czas pojawia się błąd modułu przypadkowego A8BA w BTool który da się wykasować ale wraca. Próbowałem wykasować błąd a następnie użyć funkcji serwisowych w BTool dla FRM i resetować po kolei wszystkie światła z tylu po prawej. Miesiąc temu pomogło bo zaczęło świecić normalnie przez kilka tygodni. Czy ma znaczenie czy reset jest robiony na zapalonych lub zgaszonych światłach?
  4. przestalem sie przejmowac ta klema. Wymiana relulatora na nowy oryginal i regeneracja alternatora nic nie zmienilo w odczuciach z jazdy bo samochod przed i po jezdzi dobrze. cztery bledy zawsze powracaja tuz po odpaleniu. Denerwuje mnie tylko komunikat o przekrocznym przebiegu wymiany olejowej. 2 specjalistow bmw nie bylo w stanie wykasowac inspekcji. Pytanie czy jest jakis sposob wykasowania inspekcji bez wymieniania klemy i czujnika oleju bo na pewno nie zaplace za taka bzdure 2000 zl. Moze podczas wymiany oleju mozna odlaczyc wtyczke od czujnika wymiany oleju. I tak pokazuje inactive od pol roku wiec rownie dobrze mogloby go nie byc.
  5. Viecar blootooth z allegro działa mi bardzo dobrze z Androidem oraz z IPhonem
  6. Mam podobnie. Wczoraj miałem juz 43 g sadzy wiec przejechałem sie s8 i spadło do kilku g. Wracając do domu przez miasto jakieś 15 km wzrosło od 1 g do 24 g. Dzisiaj rano po odpaleniu 1.2 g na start i po 6 km w mieście 1.4 g. Miałem czyszczony filtr chemicznie na początku lipca po tym jak na i-drive pojawił się komunikat o zapchanym filtrze. Od czasu do czasu pokazuje się błąd 480A, który kasuje apką. Ciąg dalszy przygody z DPF. Rano jechałem godzinę w korku. Gdy odpaliłem samochów wieczorem to pokazywało juz 36g sadzy. Sprawdzam błedy i znowu 480A, który wykasowałem apką. Po przejechaniu 5 km sprawdzam ciśnienia wsteczne i na wolnych obrotach wskazanie -1. Na zimnym silniku pokazywało ujemne wartości ciśnienia wstecznego. Z czym moze byc problem?
  7. s1980

    Mazowieckie

    czy znacie jakiś zakład w Warszawie specjalizujący się w bmw, który pracuje na używanych częściach? potrzebuje wymienić klemę ibs a za nowa wołają 1200 zl
  8. Mam podobnie. Wczoraj miałem juz 43 g sadzy wiec przejechałem sie s8 i spadło do kilku g. Wracając do domu przez miasto jakieś 15 km wzrosło od 1 g do 24 g. Dzisiaj rano po odpaleniu 1.2 g na start i po 6 km w mieście 1.4 g. Miałem czyszczony filtr chemicznie na początku lipca po tym jak na i-drive pojawił się komunikat o zapchanym filtrze. Od czasu do czasu pokazuje się błąd 480A, który kasuje apką.
  9. ładowanie 14V podczas jazdy stabilne. było sprawdzane na kompie wiec to nie tam tkwi problem
  10. Po wizycie u specjalisty został wymieniony regulator napięcia na oryginał bmw oraz zregenerowany alternator. Niestety nadal pojawiają się błędy: 4A27 Intelligent Battery Sensor 4A07 Alternator 4A10 BSD Interface 4B37 Oil Sensor Czujnik oleju był wymieniany ponad pół roku temu na dedykowany zamiennik Hella. U specjalisty BMW powiedzieli, że zamienników nie montują bo bardzo szybko przestają działać. Wiec zostaje oryginał z bmw za 800 zł plus montaż. Zaproponowano tez wymianę klemy za ponad 1000 zł. Czy warto może wymienić czujnik poziomu oleju na używkę ze znaczkiem bmw z allegro i zobaczyć czy pomoże? Ani serwis ani ja sam za pomocą apki B-Tool nie mogliśmy wykasować inspekcji oleju.
  11. Sprawdź jakie są odczyty w trakcie jazdy - wartości powinny oscylować w okolicy 1,0-2,0, a po zdjęciu nogi z gazu spadać momentalnie do 32,77. Skoro masz ten błąd to coś jest nie tak z mieszanką lub sondą. DPF Ci się nie zapycha? Wczoraj skorzystałem z opcji nagrywania w apce. Wykres z pracy lambdy przez kilkanascie minut jazdy po mieście: Szczytowe napięcie chyba jest nieprawidłowe
  12. Ok dziękuję. Pomiar był dokonywany po zatrzymaniu sie na światłach.
  13. Została zamontowana sonda lambda BOSCH 0281004079. Koszt koło 500 zł w serwisie plus zamontowanie. Polecali jeszcze sondy firmy PIERBURG. Uzywaja zamienników tylko z tych firm do BMW.
  14. Witam Miałem wymieniana sondę lambda profilaktycznie (silnik N47 177km) po tym jak pojawiał się błąd 447B bez żadnych innych objawów. Wymieniona na dedykowany zamiennik. Błąd sondy po wymianie nie występuje. Poniżej parametry z B-Toola: Time Lambda (1) Lambda (1) napiecie [mV] 18:26:03.545 32,77 760,18 Czy to są prawidłowe wartości? Sugestia do autora apki. Byłoby dobrze, aby widzieć poziomy referencyjne poszczególnych parametrów w celu łatwiejszej interpretacji prze laików.
  15. tak szukalem. znalazłem temat [e91 318d n47] podobny zestaw błędów i po wymianie regulatora napięcia pomogło. Nie chce sie nadziac na wymiany za kilka tys w serwisie gdzie wymienia mi kleme alternator regulator napiecia i czujnik poziomu oleju. Czy dobra strategia bylaby wymiana na poczatek regulatora (koszt zamiennika okolo 200 zl) i wykasowanie bledow? Tak jak wspominalem auto jezdzi zupelnie normalnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.