Skocz do zawartości

PiotrLublinBMW

Zarejestrowani
  • Postów

    382
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było E91 320D
    Jest X3 E83 N47

Osiągnięcia PiotrLublinBMW

  1. PiotrLublinBMW

    X3 2.0d 2009

    Dzień dobry wszystkim Mam pytanie czy takie luzy na tulejkach na łączniku elastycznym wału kwalifikują się do wymiany? Jeśli skrzynka jest połączona z wałem próbuje to ruszać wtedy żadnego luzu nie ma. Pozdrawiam link do filmu poniżej
  2. Witam serdecznie, mam taki problem, w kwietniu tego roku miałem mocne piski przy max skręcaniu kierownica, odkryłem że koło pasowe pompy wspomagania jest strasznie wytarte, świeciło się, zęby były ostre i wytarte. Założyłem w bardzo dobrym stanie używkę, na początku wszystko było ok, żadnych pisków itp, teraz listopad znów usłyszałem ten pisk, patrze na pompę a tam znów się świeci, czyli zaczyna się wycierać. Co może być przyczyną ? Pasek z 2020r, napięcie itp wygląda na ok, reszta kół się nie wyciera, czyli koło pasowe wału, klimy, tylko wspomagania. Czy to może być wina alternatora? Bo zaczął trochę wyć jak kompresor, może trzeba założyć sprzęgiełko jednokierunkowe na alternator? Pozdrawiam
  3. Jeśli nie działa do tego licznik prędkości to koronka ABSu w tylnym lewym kole, jeśli działa to w prawym. Powiedz mechanikowi żeby zobaczył koronki na półosiach...
  4. Jeśli róznica w calach między przodem a tyłem jest 0.5 cala to zakładaj takie same opony przód/tył, obwód kół sie nie zmieni. Np: u mnie w X był 235/45/19 / 255/40/19, przód 8,5C tył 9C, założone opony 245/45/19 wszystkie i wszystko chulaaa.
  5. stage3 dość mocno szarpie, wulgarnie wbija biegi za to szybko, lecz do miasta i codziennej jazdy nie polecam, lepiej wgrać stage2. Chip silnika jak najbardziej polecam. Te silniki dużo zniosą
  6. Panowie, czy jest rozwiązywany problem dlaczego btool pokazuje czasami wartości ujemne ciśnienia wstecznego DPF?
  7. No przepraszam że Was uraziłem... Nie jestem ekspertem, zapytałem o opony, nie dostałem odpowiedzi tylko nagonkę ze jak to OPONY INNE? Mam kupić jedynie z homologacja BMW i już bo inaczej auto mi wybuchnie! Wytłumacz mi więc jakim cudem tyle km przejechane bez usterki?! Opony zużyte z przodu od hamowań, zakrętów itp... Była okazja kupić prawie nowe na przód, tylko oto zapytałem. Odpowiedzi nie otrzymałem, a ja wam tylko powiedziałem ze jazda na innych oponach na osiach nie powoduje usterki xdrive u mnie od wielu km. Jeżdżone było od prawie nowych opon, przy innych średnicach nie można było przekładać, a wiadomo że przednie się szybciej zużywają. Dziękuje wszystkim za cenne komentarze. Pozdrawiam, bez urazy.
  8. To tak jak pisałem wcześniej jakie mam opony, na nich już zrobione z 70 tyś, jeśli BMW produkowały by napęd który miał by się zepsuć ot tak przez markę opon to szczerze w to wątpię, z awariami xdrive raczej wiąże sie brak wymiany oleju w skrzynce, wiecie kupili auto z przebiegiem 230 tyś nigdy olej nie bym wymieniany, i xdrive szarpie, a oczywiście winowajcy szukają w oponach. Nie twierdze ze mogą być różne rozmiary itp Ale nie widzę problemu w różnych markach i bieżnikach, aby nie kupować chinoli. Przód i tył mam opony klasy premium więc może dlatego nie ma problemu z nimi.
  9. Chyba kolego zaszalales z ta opinia ze przód i tył inne mogą być Moim zdaniem NIE MOGĄ BYĆ inny bieżnik z przód i inny z tylu -zły pomysl Jeżdżę tyle czasu na inny oponach przód i tył i jakoś xdrive ma się dobrze... Ważne żeby koła-opony zgadzały się z tabliczką BMW
  10. Z tym się nie zgodzę, na osi muszą być takie same, lecz na przedniej inna na tylnej inne - nie widzę tu problemu. Bardziej chodzi o obwód kół przód - tył
  11. Panowie mam pytanie Autko BMW x3 e83, mam felgi 19 przód 235/45/19 a tył 255/40/19. Opony przód jakieś nie całe 4mm bieżnika, tył ponad 5mm, xdrive chodzi pięknie nic nie szarpie ani nic, te przednie opony sa już dość zdarte na krawędziach bo ktoś jeździł z brakiem zbieżności. Z przodu mam Bridgstone uhp sport ( strasznie twarde, nie runflat) a na tyle Michelin Primacy 3 ( fajne miekkie opony). I teraz mam dylemat bo chciałem te przednie wyrzucić i mam do kupienia dwie używki 235/45/19 Michelin Pilot Sport 4, z bieżnikiem 7.8mm. Czy różnica tych bieżników między tyłem a przódem jakoś wpłynie na xdrive? Bo nie chce kupić, założyć opon a tu xdrive nagle mi będzie świrował.
  12. po odkręceniu tylnego tłumika drgań nie masz żadnego buczenia teraz? Burza, sprawdzałem wszystko i jest tak jak powinno być. Pozostaje mi odkręcić cały wydech i poskładać go na nowo na luźno
  13. Burza, sztywny jakoś mocno nie jest, tłumik jest gumowy więc coś tam przy przykręceniu lata, ale odkręcałem je sprawdzałem czy nie są popękane, wszystko wydaje się być ok. Będę autem jutro na kanale to sprawdzę jakie dokładnie mam częstotliwości na tych gumach, może ktoś źle pozakładał, choć jak odkręcałem to raczej nigdy to nie było ruszane. Ciężki problem, po odkręceniu ich wydech idealnie nic nie drzy, ale straszne buczenie jest, po przykręceniu znów lata jak głupi, i przy każdym delikatnym ruszaniu czy zatrzymywaniu cały wydech zaczyna drżeć i przenosi sie na karoserie. Pawex, czy jakieś buczenie u Ciebie występuje?
  14. Jak zdjąłem tłumiki drgań to strasznie buczało w środku przy przyspieszaniu... więc powrotem je przykręciłem, no i znów końcowy wydech lata jak szalony... Już mi brak pomysłów :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.