Skocz do zawartości

impek66

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia impek66

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Hej, mógłby ktoś pokazać jak na waszych e92 wyglądają polakierowane zaciski? Mam kolor spacegrau i zastanawiam się nad kolorami race blue i gt blue. Byłbym wdzięczny za jakieś zdj. Najbardziej zależy mi na porównaniu do właśnie spacegrau e92. Kolor podany na Allegro pewnie w rzeczywistości wyglada nieco inaczej.
  2. Hej wszystkim, zdarzyła się głupia sytuacja. Zgubiłem klucz od samochodu, w domu ewentualnie na podwórku. Jest mały obszar poszukiwań. Do tej pory jednak nie udało mi się go znaleźć. Dorobienie kluczyka z komfort dostępem do e92 to 500zl. Ja jestem pewien jego lokalizacji i chce sobie tego zaoszczędzić, jednak za żadne skarby nie mogę go zlokalizować. Czytałem dużo na temat namierzenia takiego kluczyka jednak nie ma na to sposobu. Rozmawiałem z elektrykiem od bmw i jedyna osoba która mogłaby go znaleźć to walizkowy złodziej :/ Macie jakieś pomysły na namierzenie go?
  3. Cześć, szukam alufelg do e92 330xd, myśle o 18. Obecnie jeżdżę na 17, każda opona jest taka sama. Przy zmianie zastanawiałem się nad jedna oferta znalazłem jedne fajne felgi od mpaka 18’ jednak rozmiary opon to 255/35 i 225/40 R18. Oczywiście są rekomendowane te rozmiary do mojego auta. Naczytałem się jednak ze do z drive opony zawsze powinny być identyczne. Na kalkulatorze wartość różnicy wyniosła 0,2%. Jak to jest z tym x drivem? Nie będzie czuł takiej małej różnicy, czy jednak zawsze zakładać identyczne? W poprzednich tematach ludziom przy naprawdę małych różnicach potrafił się układ wysypać. Liczę na dobre odpowiedzi
  4. Cześć, szukam alufelg do e92 330xd, myśle o 18. Obecnie jeżdżę na 17, każda opona jest taka sama. Przy zmianie zastanawiałem się nad jedna oferta znalazłem jedne fajne felgi od mpaka 18’ jednak rozmiary opon to 255/35 i 225/40 R18. Oczywiście są rekomendowane te rozmiary do mojego auta. Naczytałem się jednak ze do z drive opony zawsze powinny być identyczne. Na kalkulatorze wartość różnicy wyniosła 0,2%. Jak to jest z tym x drivem? Nie będzie czuł takiej małej różnicy, czy jednak zawsze zakładać identyczne? W poprzednich tematach ludziom przy naprawdę małych różnicach potrafił się układ wysypać. Liczę na dobre odpowiedzi
  5. Jutro sprawdzę bo teraz weekend i nie mam u kogo podpiąć
  6. Witam, jeśli coś pokręciłem w tematach to z góry przepraszam, jestem nowym użytkownikiem. Pacjent e92 330xd 231km automat. Od pewnego czasu sporadycznie bmw samo gaśnie, obroty nie falują, silnik działa zdrowo, odpala na strzała. Dzieje się tak najczęściej kiedy wychodzę na stacje do marketu i zostawiam je na chwile zgaszone. Odpalam pokonuje 100 metrów i samo gaśnie. Tak jakby paliwo nie doszło. Brak wycieków, założone nowe filtry. Przy pierwszym podpięcia pod komputer pokazało błąd: filtr paliwa 4587 i prawidłowość działania pracy silnika 4b10. Sprawdziłem auto, filtr jest nowy i tydzień nic się nie działo. Wczoraj natomiast znowu zgasła. Zapaliłem i pojechałem do domu. Bardziej dynamicznie poleciałem, żeby zobaczyć jak przyspiesza, wszystko było w normie. Potem zostawiłem chwile pod garażem żeby się schłodziła, wróciłem i sama zgasła już na postoju. Na desce pokazał się jeden duży żółty wykrzyknik, ale znowu zapalalila na strzała i wszystko było OK. Co najdziwniejsze kiedy zaczyna gasnąć, pojawia się znikąd błąd o niskim stanie płynu w spryskiwaczach a przy ponownym odpaleniu ten błąd znika. Liczę na jakieś sugestie co to może być. Czytałem gdzieś ze może to być czujnik położenia wału, jednak objawy się trochę różniły. Z góry dziękuje za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.