Hej Mam 1.8is coupe z 92r m42 i nie mogę sobie poradzić z cieknącym olejem z uszczelniacza wału pod kołem pasowym. Kupiłem auto 3 lata temu i już od wtedy olej się tam sączył. Kupiłem oryginalny uszczelniacz zamontowałem, dalej ciekło. Pomyślałem, że to może przez piastę wału bo był tam minimalnie wyrobiony rowek od uszczelniacza. Kupiłem oryginalną nową piastę wału, zamontowałem i bez zmian. Wkurzyłem się i kupiłem jeszcze raz uszczelniacz tym razem jakiś tańszy tylko na próbę w czym leży problem. Przy wymianie oryginalny uszczelniacz nie miał sprężynki zaciskającej(dlaczego???) tak jak by warga ze sprężynką odpadła, ale nie widać było żadnych szarpanych ran :| Zamontowałem nowy zamiennik i dalej cieknie :mad2: :mad2: :mad2: Wszystko nowe, nie rozumiem tego, może za duże ciśnienie w silniku i olej wypychany jest przez uszczelniacz? Wymiary według VINU to 44x60x10. Ktoś miał podobny problem?