Skocz do zawartości

pio001987

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    wcześniej bmw e90 320 2.0d 163km, e60 520 2.0d 177km, 525 3.0d 197km 4x4

Osiągnięcia pio001987

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Lukasmat powiedz mi jak wygląda spalanie w twojej 530i xdrive przy normalnej jeździe po mieście i w trasie ? Bo chyba na się przestawię na benzynę, jak widać co się dzieje z dieslami...
  2. dziwnym zbiegiem okoliczności w systemie mild hybrid np u mercedesa czy audi system start stop jest :) a w bmw nie i tu jest problem bo nie mamy kontroli na ASS
  3. tak w hybrydzie się zgadam, lecz nie w mild hybrid gdzie nie możemy jechać na prądzie. i jest bardzo odczuwalny proces uruchomienia w porównaniu do hybrydy. Przejedz się takim autem i sam oceń bo jazda samochodem, który się wył przy każdej okazji jest bardzo niewygodne i drażniące tym bardziej, że jest to diesel.
  4. dokładnie moment to nie moc :) Tak odpisali z bmw polska Tak inne wersje bez mild hyrbid mają ASS no też tak myślę, że względu na mild tego w gole nie ma, tylko jazda takim autem bez ASS to jest tragedia cały czas będzie się gasił i uruchamiał przy podjeżdżaniu do świateł czy podczas jazdy w korku. Testowałem taki samochód i dokładnie tak to wyglądało.
  5. Witam Was, piszę w ws. bmw g30 520xd mild-hybrid rok 2020r., odbyłem jazdę testową takim samochodem i powiem tak - rozruch jest trochę bardziej płynny(tylko trochę) niż w wersji bez mild-hybrid lecz czuć jak się uruchamia, to jest diesel więc nie oczekujcie tutaj cudów. Jedna bardzo ważna kwestia bmw 520d i bmw 520xd nie posiada funkcji Auto start/stop w żadnej wersji wyposażenia, podczas jazdy testowej która trwała 1,5h samochód po rozgrzaniu cały czas gdy tylko była okazja się wył. i wł np. podczas podjeżdżania do świateł oraz do skrzyżowań jak i w korku podczas podjeżdżania do samochodu. Przez całe 1,5h jazdy testowej samochód wył. i wł się ok 12 razy i najlepsze jest to, że nie mamy na to żadnego wpływu ponieważ nie da się wył auto start/stop bo jej nie ma ! Totalna masakra. Po odbytej jeździe testowej zadzwoniłem do bmw polska z pytaniem czy w bmw g30 520xd da się wył auto start/stop - dostałem informację, ze jest to miękka hybryda i nie ma możliwości wył systemu start/stop, poniżej informacja z bmw polska: Szanowny Panie Piotrze, zgodnie z naszymi rozmowami z dnia 28.02.2020 r. poniżej przesyłam informacje na temat pojazdu BMW Serii 5. Przepraszam Pana za wprowadzenie w błąd (wczesniej powiedzleli że jest taka możliwość), ponieważ w pojazdach z technologia Mild-Hybrid w podstawowej wersji nie ma możliwości dezaktywacji funkcji Stop and Go. ( Auto start/stop ) Pojazd BMW Serii 5 jest wyposażony w silnik elektryczny o mocy 120 NM. - o to zapytałem podczas rozmowy tel. W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt. w między czasie zapytałem również czy wyposażenie ma na to wpływ odp jak wyżej napisali (wersji podstawowej), że ma i podobno funkcja jest dostępna z dodatkowym wyposażeniem, zapytałem jakim i odpowiedzieli mi przez tel, że trzeba dołożyć systemy asystujące plus lub aktywny tempomat z funkcją stop & GO, więc zadzwoniłem do innego dealera który posiada samochód wyposażony ma maxa z tymi systemami za ponad 340 tys zł z 2020 zł z tech mild hybrid i nie ma żadnego przycisku pod Start/stop engine jest tylko czarna atrapa jak we wcześniejszym przeze mnie testowanym samochodzie.(mam zdjęcia do wglądu) Więc uważam, że jest to bardzo duży kłopot kupując samochód między za 260-340 tys - i samochód robi z nami co chce, działa w taki sposób jak z wł. system start/stop, moim zdaniem jest to niedopuszczalne aby tak to miało wyglądać. Zastanówcie się przez podpisaniem zamówienia i sprawdźcie czy jest sens kupować bmw g30 520xd mild hybrid z 2020r. Ja byłem zainteresowany złożeniem takiego zamówienia lecz po jeździe testowej zrezygnowałem do momentu wyjaśnienia sprawy systemu auto start/stop przez bmw. Pozdrawiam, Piotr
  6. i ma napęd quattro na torsenie
  7. tylko że audi to jest wersja c7 nie ta nowa c8 :) i co powiesz ? Bardzo dziękuję za twoją odpowiedź
  8. Sprawa u mnie jest ciężka bo mam do wyboru praktycznie w tych samych cenach: BMW G20 318d 150 w M z standardowym zawieszeniem za 168 500 prod. 2019 brutto cena kat 203 000 BMW 518d 150km w wersji sport line + asystenci i kamera cofania za 165 000 prod. 2018 brutto cena kat 226 460 Audi a6 c7 2.0 tdi 190 km quatto w wersji sline prod 2018 168 000 brutto cena kat 245 800 Wszystkie powyżej to sedany z zerowym przebiegiem tylko w 518d mam pakiety przeglądów na 5 lat i gwarancje dają na 3 lata od momentu rejestracji wygrywa audi ale ten środek trochę staro wygląda i stąd mój dylemat Proszę pomóżcie w wyborze !!!!!
  9. amg317 Dokładnie też to samo zauważyłem, lecz samo auto jedzie świetnie i nie ma tu o czym mówić. Sprawa u mnie jest ciężka bo mam do wyboru praktycznie w tych samych cenach: BMW G20 318d 150 w M z standardowym zawieszeniem za 168 500 prod. 2019 brutto cena kat 203 000 BMW 518d 150km w wersji sport line + asystenci i kamera cofania za 165 000 prod. 2018 brutto cena kat 226 460 Audi a6 c7 2.0 tdi 190 km quatto w wersji sline prod 2018 168 000 brutto cena kat 245 800 Wszystkie powyżej to sedany z zerowym przebiegiem tylko w 518d mam pakiety przeglądów na 5 lat i gwarancje dają na 3 lata od momentu rejestracji wygrywa audi ale ten środek trochę staro wygląda i stąd mój dylemat Proszę pomóżcie w wyborze !!!!!
  10. osobiście uważam, że wyświetlacz centralny jest za bardzo pochylony i dlatego gdy świeci słońce na przednią szybę tak mocno się światło odbija od dekorów aluminiowych czy tam plastik mieszany z aluminium
  11. rażące plastiki - coś strasznego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.