Skocz do zawartości

kombinator323

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kombinator323

  • Urodziny 07.01.1997

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 323ci

Osiągnięcia kombinator323

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego zeby spuścić cisnienie z układu, zakręć spowrotem i odpal auto na 1 minute zgaś i sprawdź czy wężę od chłodnicy są twarde czy miękkie wtedy wyelimnujesz przedmuchy.. jeśli będą miekkie uszczelka jest ok jeśli twarde masz odpowiedź.
  2. sprawdź pompę wody czy jak odkręcisz korek w zbiorniczku to czy jest strumyk po dodaniu gazu jeśli jest to termostat
  3. auto naprawione.. postanowiłem sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie i było 2,2 i po dodaniu gazu spadało na 1,8 po wymianie pompy paliwa 3,5 cały czas.. auto nie do poznania
  4. korekty paliwowe wygładaja tak ze 1 i 6 wtrysk jakas troche odbiegaja od innych ale nie zawsze, jest tez blad od sond za katalizatorem ale są wyłączone i podgrzewacz sondy i czujnik sprzęgła.
  5. kombinator323

    E46 swap- elektryka

    potrzebne są ci schematy elektryki silnika m52 jak i tego 1.9 i poprostu tnij kable i łącz ja już robilem takiego swapa i jedyne co ci nie będzie działać to obrotomierz i temperatura silnika
  6. witam wszystkich.. Mam problem ze swoim e46 323ci m52b25tu Mianowicie mam wypadanie zapłonów na każdym cylindrze a objawy to czasem jak odpalę rano po nocy chodzi nie na wszystkie cylindry ale to nie zawsze i jak sie rozgrzeje niby jest dobrze raz jedzie jak powinna ma moc a w większości muli sie przerywa raz ma szybką odcinke raz taka zmuloną, na biegu jałowym po wciśnięciu gazu w podłoge czsami odrazu wkręci się w max obroty a czasem powoli slychac w wydechu przerywanie. .Wymieniłem do tej pory świece z 4 elektrodowych na 1 elektrodowe, cewki, czujnik położenia wału, wałka ssącego,wałka wydechowego,uszczelki kolektora ssącego a także gumy, regulator ciśnienia paliwa,filtr paliwa, czujnik w kolektorze ssącym,uszczelka pokrywy zaworów, sprawdziłem odme, zmierzona kompresja na żadnym nie ma mniej niz 13 i więcej niż 13,8. silnik krokowy wyczyszczony. myślałem o przepustnicy ale sprawdzona na inpie i nie ma żadnych skoków i działa płynnie. Mam dość inwestowania może ktoś mial podobny problem, mechanikom opadaja ręce. Co to może być
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.