Skocz do zawartości

maracz11

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 318d

Osiągnięcia maracz11

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dzisiaj spróbowałem według tu przedstawionych porad wyregulować hamulec ręczny. Wszystko poszło gładko aż do momentu kiedy trzeba było pokręcić w dół regulatorem, za nic nie dało się tego zrobić. W drugą stronę czyli w górę dało się obracać bez problemu. Wygląda na to że u mnie skończyła siè już regulacja w kierunku napinania ręcznego.
  2. U mnie skrzypi nie to co na powyższym filmiku, ale któraś z tych kształtek gumowych z górnego mocowania tylnego amortyzatora. Ja też mam pytanie. Podczas testowej przejażdżki w bagażniku, trzymałem ręką tą śrubę mocującą amortyzator do nadkola, wyczułem wyraźny luz. Całe to mocowanie pływało/podskakiwało w rytm nierówności na drodze. Czy ten luz to normalna sprawa, czy coś jest nie tak?
  3. Mam podobne skrzypienie w e91. Przejechałem się nawet w bagażniku żeby to zlokalizować, według mnie skrzypią te gumy z górnego mocowania tylnego amortyzatora. Tak na szybko i chaotycznie spryskałem wd40 to mocowanie przez te otwory w nadkolach. Na chwilę ucichło, ale po czasie skrzypienie wróciło. Trzeba zastosować chyba lepsze mazidło.
  4. Świetny wynik po tym chip-tuningu.Ja mam 318d z 2006 i wszyscy tunerzy w mojej okolicy proponują mi z tego silnika max 150 koni i 350 nim a nie ukrywam że chciałoby się więcej. Jak to nie tajemnica to podaj namiary na firmę która robiła Ci tego chipa.
  5. Ja mam ten sam rocznik i silnik ale bez wirusa, też mam wycięty dpf. Nie zauważam za sobą jakiejś chmury dymu. Jaką masz moc i ile nm po wirusie?
  6. Właśnie miałem zakładać dystanse tylko na tył, ale po tym co przeczytałem powyżej chyba się powstrzymam. Mógłby się jeszcze ktoś na ten temat wypowiedzieć?
  7. Jak już napisałem najtrudniej zlokalizować świerszcza. U mnie świerszczem na nierównościach była osłona głośnika pod przednią szybą. Po jej demontażu w miejscach kontaktu osłony z deską rozdzielczą naklejałem taśmę samoprzylepną "włochatą", taki zabieg skutecznie uciszył nie tylko trzeszczącą osłonę głośnika ale wiele innych świerszczy. Sprawdź też czy masz prawidłowo założoną plastikową osłonę silnika, tą górną.
  8. Odkopuję temat bo mam pytanie. Czy w przypadku założonego zawieszenia gwintowanego do E91 i solidnym opuszczeniu w dół są potrzebne krótsze łączniki stabilizatora?
  9. Musisz sam do tego dojść, co tak hałasuje. Zlokalizowanie takiego świerszcza jest dosyć trudne, ale najgorsze jest to że po uciszeniu tego najgłośniejszego usłyszysz tego ciut cichszego i jak jesteś na tym punkcie przewrażliwiony tak jak ja, to czeka Cię E9X kupa mozolnej roboty z tym. Mnie się udało niemal całkowicie wszystko wyciszyć, ale kosztowało mnie to bardzo dużo czasu i nerwów.
  10. Dziękuję za wyczerpującą jak dla mnie wypowiedź.
  11. Chciałem wymienić stabilizatory i z przodu i z tyłu, ale tak jak pisałem powyżej z przodu zmierzyłem stabilizator i wychodzi że ma conajmniej 26mm, więc chyba to jest ten grubszy i niema sensu na wymianę na m-pakietowy?Chyba że się mylę i m pakiet jest jeszcze grubszy?
  12. Zacytuję sam siebie. Nie wymieniłem jeszcze stabilizatorów. Może i dobrze, bo dzisiaj zmierzyłem z przodu stabilizator, ale tylko ten odcinek widoczny od strony nadkola i w najgrubszym miejscu ma on 26 albo 26,5 mm. Teraz pytanie czy to jest wiarygodny pomiar, czy trzeba by było zmierzyć stabilizator w innym miejscu?
  13. Piotr szacun za zdjęcia i opis. Ja te miejsca które wskazałeś do podklejenia też mam tak zrobione za wyjątkiem podklejenia tych plastików wzdłuż szyby. Robiłem to bez ściągania deski, ale namęczyłem się okrótnie i teraz wiem że szybciej byłoby gdybym ściągnoł deskę. Generalnie zasada jest taka że jeżeli naciśniemy coś we wnętrzu samochodu i to wydaje trzeszczący dźwięk to jest to potencjalny świerszcz który po jakimś czasie i w pewnych warunkach się odezwie. Ja mam e91. W wolnej chwili cyknę zdjęcie w jaki sposób weciszyłem plastiki w bagarzniku.
  14. Sam się borykam ze sporadycznym ni to puknięciem ni stuknięciem. U mnie pojawia się to po lewej stronie, na wysokości deski, ale ją samą wykluczam gdyż jako pedant w tej materii poddałem ją kuracji "wyciszającej". Podejrzewam nadwozie, zawias w drzwiach albo co najgorsze źle zrobiony zgrzew nadwozia a były takie przypadki i wtedy to już raczej nic się nie zdziała . E 91 mam od dwóch lat i jest to moje pierwsze BMW. Powiem szczerze że jeśli chodzi o jakość wykończenia wnętrza to pod tym względem to nie jest klasa premium. Ja w swoim samochodzie miałem podczas jazdy jedną wielką symfonię trzasków , pisków, skrzypień itp. Wziąłem się za to od razu, była to robota żmudna i czasochłonna, bo uciszając najgłośniejszego świerszcza, zaraz był słyszalny ten cichszy itd. Dziś jednak mam całkowitą ciszę we wnętrzu, poza tym rzadkim puknięciem co jakiś czas, może to z czasem wytropię a może to już będzie nieusuwalne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.