Skocz do zawartości

Luka.1234

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMw E90 2.0 N47

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Luka.1234

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, czy ktoś wie jak w programie ISTA sprawdzić rezystancję poduszki airbag?
  2. Acha, odłączając poduszkę w kierownicy wychodzi błąd przerwy w obwodzie poduszki kierowcy stage 1 stage 2 przerwa w obwodzie i nie powraca już 9855, gdy podłączy się ponownie poduszkę dostaje błąd 9855. Wiązka do sensora lewego w progu to 3 Ohm na stage 1 i stage 2 poduszki w kierownicy
  3. Sensora w drzwiach nie ma, nie wiem czy tak ma być
  4. Poduszka drzwi lewych podmieniona, sensor lewy podmieniony. Delphi ma inny opis tego błędu, dotyczy wysokiej rezystancji poduszki kierowcy 2 stage. Odłączając poduszkę w drzwiach kierowcy generuje kompletnie inny błąd więc zakładam ze wiązka sprawna w drzwiach jeśli reaguje na odpięcie. Jakieś pomysły ? :)
  5. Witam, mam problem z airbagiem w BMW Z4 2005r, błąd to: 9855 Resistance, firing circuit, front airbag, left, stage 2 (E85), or active head restraint, front right (E6x). too high. Wymieniona poduszka kierowcy, czujnik uderzeniowy lewy pillar. Nic nie pomogło. Rezystancja na wtyczce od czujnika uderzeniowego lewego około 3 Ohm. Czy ktoś ma pomysł co to jeszcze może być ?
  6. Witam, czy wymieniając lampę tylna w BMW F30 z 2015r będę musiał robić kodowanie? Czy tylne lampy też posiadają moduły TMS?
  7. Witam, w moim X3 z silnikiem N47 po rozgrzaniu silnika słychać hałasy wydobywające się z tyłu silnika przy rozruszniku, na zimnym pracuje cichutko i normalnie. Rozrząd był wymieniany jakieś 5tys km temu. Czy ktoś ma pomysł co to może być?
  8. Dziękuję za informację, teraz już wiem :) Trzeba zapisać wymianę oleju.
  9. Witam, dzis wymienialem olej z skrzyni rozdzielczej w BMW X3 2005r z silnikiem m57. W trakcie wymiany podlaczylem komputer diagnostyczny, polaczylem sie z modulem skrzyni rozdzielczej. Jest tam opcja wymiany oleju (jakby kalibracji, dziwne) i takie elementy jak INTEGRATOR SKRZYNI 1 - INTEGRATOR SKRZYNI 2 - INTEGRATOR SKRZYNI 3 --- INTEGRATOR TARCZOWY 1 - INTEGRATOR TARCZOWY 2 - INTEGRATOR TARCZOWY 3. Czy ktos wie czy po wymianie oleju trzeba robic jakas kalibracje i co to sa te integratory? :)
  10. Dziękuję za pomoc, chciałem jednak sam coś w temacie zadziałać
  11. Witam, czy ktoś przerabiał już temat wymiany koła nastawnika reduktora w X3 M57 xDrive ? Potrzebuję informacji na co uważać przy wymianie i czy potrzebna jest później kalibracja ISTĄ?
  12. Niestety, jestem z Pomorskiego, ale dziękuję za chęć pomocy. No dobrze, a w takim razie wiesz może które dokładnie elementy trzeba w ECU i CAS przeprogramować? Może z taka wiedza i podstawowym programatorem dałbym radę? Jak nie wyjdzie to trudno, będę próbował aż do skutku bo kiedyś ten pierwszy raz musi być ;)
  13. Dziś rozmawiałem z człowiekiem który się tym zajmuje i polecił mi kilka urządzeń, jedno oo 20tys zł. Powiedział też, że mając wiedzę można zrobić to zwykłym programatorem. Nie wiem ile w tym prawdy, ale jeśli tak jest to czy ktoś jest mi w stanie pomóc ? ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.