zrób loga dynamicznego z ciśnienia doładowania zadane/aktualne w osi obrotów tylko noe z wyprostowanym prawym kolanem a jadąc tak jak jezdzisz na co dzień, ewentualnie jest jeszcze test układu doładowania w ISTA.
Wystarczy ze uklad doładowania będzie 200-300mbar nie doładowywać lub będzie osiągał zadane doładowanie z opóźnieniem i juz silnik będzie sadzić.
Swoją drogą pisałeś że wtryski sprawdzane były... ale to piezo wtryski do których BOSCH dość nie dawno udostępnił technologię do testu/naprawy na rynek komercyjny... toni z jakością wykonania usługi może być różnie.
Co do piezo to realne 300tyś czasem 350tyś i wtryski nadają sie tylko smietnik.
wymiana tylko na nowe nie żadne regenerowane! jak chcesz mieć spokój.
Nadawanie nowych kodów starym wtryską to znów się powtórzę półśrodek.
Mam nadzieję że choć trochę pomogłem
Pozdrawiam