jeszcze ja swoje pięć groszy dorzucę... N47 z końca produkcji tj. bodajże od września 2013 ma praktycznie taki sam rozrząd co wczesne B47! w jednych i drugich silnikach rozrząd się wymienia w zasadzie przy takim samym przebiegu.
Jeden i drugi silnik ma swoje zalety i wady.
N47 z racji piezo wtrysków i zapewne zastosowanego wyższej jakości filtra DPF ok 2 razy rządziej wypala DPF
ma również wymienne klapy wirowe nie jak b47 wbudowane w kolektor... takie klapy raz na 250tys wypada wymienić.
w obydwu przy ok 300tys rozrząd należy wymienić. Zdarzają się egzemplarze co zrobiły ponad 400 na rozrządzie ale przebieg glownie autostradowy.
B47 cierpią na wadliwy czujnik niskiego cisnienia paliwa! potrafi narobić kłopotów nie wymieniony na czas.
Ja dziś bym szukał polifta z B47 z końca produkcji