Skocz do zawartości

Jack-Strong

Zarejestrowani
  • Postów

    414
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 520d N47D20 184ps 2013
  • Lokalizacja
    Worcestershire UK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jack-Strong

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat

Najnowsze odznaki

7

Reputacja

  1. kupowanie ponad 10 letniego auta z przebiegiem 200tyś 😀😄 (realnym x2 często x3🤫) i oczekiwanie że remont automtu czy generalka silnika ( wtryski turbo rozrząd panew...) się nie przydarzą jest lekkomyślne. Takie wydatki trzeba nie stety zaplanować w domowym budżecie. Co drugi post na forum "chiński zamiennik nie działa", "problemy po zamontowaniu używki" 😄😀👍🏼
  2. powyżej masz żywy przypadek jak to jest w rzeczywistości... uzywka raz pochodzi rok raz dwa a raz 6 miesięcy... otóż 8hp się nie psują więcej czy mniej niż inne konstrukcje... ze względu na swoją budowę (aluminiowe kosze, delikatne tłoki, panewki) się zużywają. ZF to dość proste automaty w naprawie ale drogie ze względu na cenę czesci ale i mentalność (często brak kasy) użytkownika który zwleka z naprawą do samego końca kiedy auto traci napęd. Im wcześniej tym taniej.
  3. pewnie pompa nie wydaję lub ubytek ciśnienie gdzieś jest...
  4. było wiele razy na forum... używka tylko ma sens jak auto Idzie do żyda. W innym przypadku rewizja wyjdzie najtaniej.
  5. Sprawdź poziom oleju na początek oraz czy obroty również falują jak jedziesz z równą prędkością na tempomacie.
  6. zapomniałem dodać że ograniczenie egr ma również wpływ na zdolność mieszanki do samozaplonu w skrócie tracimy możliwość i korzyść z wcześniejszego SOI a tym samym korzyść płynąca z paliw wysokiej jakość stosowanych w eu. W skrócie im więcej egr tym wcześniej możemy rozpocząć wtrysk czytaj spalić mieszankę efektywniej. I komputer naprawdę korzysta z tej możliwości. Ostatnio zrobiłem ciekawy eksperyment z dodatkiem podnoszacym liczbę cetanową 2-EHN stosowanym 1ml /L paliwa. Jeżdżąc na zwyklym paliwie z BP wskazania komputera idealnie pokrywają się z wyliczonym spalanianiem z baku natomiast jeżdżąc z dodatkiem w w/w dawce spalanie liczone z baku jest o ok 0.2-0.3L/100km niższe od wskazania komputer OBC.
  7. zrób loga dynamicznego z ciśnienia doładowania zadane/aktualne w osi obrotów tylko noe z wyprostowanym prawym kolanem a jadąc tak jak jezdzisz na co dzień, ewentualnie jest jeszcze test układu doładowania w ISTA. Wystarczy ze uklad doładowania będzie 200-300mbar nie doładowywać lub będzie osiągał zadane doładowanie z opóźnieniem i juz silnik będzie sadzić. Swoją drogą pisałeś że wtryski sprawdzane były... ale to piezo wtryski do których BOSCH dość nie dawno udostępnił technologię do testu/naprawy na rynek komercyjny... toni z jakością wykonania usługi może być różnie. Co do piezo to realne 300tyś czasem 350tyś i wtryski nadają sie tylko smietnik. wymiana tylko na nowe nie żadne regenerowane! jak chcesz mieć spokój. Nadawanie nowych kodów starym wtryską to znów się powtórzę półśrodek. Mam nadzieję że choć trochę pomogłem Pozdrawiam
  8. ograniczając EGR zmiejszasz ilość sadzy ale diametralnie zwiększysz NOx! W sumie to tak jak byś wycią DPF i nie jest to rozwiązanie problemu tylko półśrodek. BMW tak to rozwiązało problem stosowania adblue zmniejszając NOx poprzez dość duże wypelnienie EGR Osobiście po takim zabiegu dzieciom bym nie pozwolił wysiadać z auta do póki nie zgasisz silnika! Do tego dochodzi dosc twarda praca silnika po ograniczeniu EGR osobiście mi to się nie podoba ale to akurat kwestia gustu. Nie bez znaczenia pozostaje też kwestia wpływu na rozrząd po takim zabiegu! Generalnie za zbyt częste wypalanie DPF najczęściej odpowiadają zużyte wtryski tubo, nie prawidłowo dzialajacy zawór EGR i Lambda. Pozdrawiam
  9. ostatnio kupowałem kilka części oryginalnych... made in ChRL
  10. od wizyty u mechanika bym proponował lub auto w górę łapka w rękę jak masz zapędy
  11. ja bym obstawiał pompę vaccum i radzę się tym szybko zająć żeby zminimalizować koszty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.