Skocz do zawartości

kszywy_

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kszywy_

  • Urodziny 20.05.1992

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530D 231KM

Osiągnięcia kszywy_

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. w btool błędów brak, w inpie wyskakuje... Zakładam, że wtryski nie mają nic do tego.
  2. Mam ten sam 'problem' po chipie i dpf off, słyszałem że tak musi być... I też mi faluje, ale tylko przez minutę na zimnym. Świecę, sterownik wymieniony i nic nie pomogło. A sprawdzaliście wtryski? U mnie korekty wzór, ale wiadomo, mogą niedomagać.
  3. Dodam, że jestem po większym serwisie. Wymieniłem dwie poduszki (już w bardzo złym stanie - czułem drgania na tyłku podczas jazdy, wibrowal silnik), komplet świec i sterownik również wymieniony (wyrzucał błąd). Po odebraniu samochodu, czuje widoczna poprawę w trakcie jazdy. Natomiast na wolnych obrotach czuje drgania. Po dodaniu trochę gazu, problem ustepuje. Wtryski są ok. Pytam dlatego ze wcześniej tego problemu nie było. Dlatego ciekawi mnie czy może majstry coś popsuły podczas pracy, tudzież poduszki Febi nie spełniają swojej roli.... Edit. Drgania są na wolnych obrotach. Nie ważne czy silnik ciepły czy zimny, i tak jak mówię nie było tego wcześniej....
  4. Ja też się podłącze bo mam temat podobny. Tzn. Uruchamiam samochód. Wrzucam na D wszystko chodzi idealnie. Aż do momentu gdy wrzucam P, zostawiam tak około minuty. I wybierak blokuje się w takim położeniu wyrzucając błąd skrzyni biegów. Dodam, że na rozgrzanym silniku i oleju wybierak chodzi idealnie błędów nie ma. Dodam że błąd znika kiedy auto rozgrzeje się dobrze i kilkukrotnie wyłączę i włączę zapłon. Wszystko to pojawiło się po wymianie oleju i mechatroniki.
  5. Panowie. Jestem około 600-700km po wymianie oleju w ZF6hp26 plus wymiana mechatroniki. Skrzynia pracuje wyśmienicie. Nie mam żadnych uwag. Nie szarpie, nie przeciąga itd. Dodam, że tak samo było przed wymiana. Wymieniłem olej, gdyż tak wskazywał interwał. Natomiast dwa razy zdarzył mi się błąd skrzyni na komputerze. Pojawił się w momencie wrzucenia na Parking. Auto zablokowało możliwość zmiany biegu. Dwa razy było to na nierozgrzanym silniku. W sensie odpalam auto rano. Robię kilka kilometrów, wrzucam na P i (raz zgasiłem na 5 minut / drugi raz zostawiłem na postoju na 5 minut). Po kilkukrotnym wyłączeniu i włączeniu zaplonu błąd znika. Tak jak wspominałem nie ma objawów złej pracy skrzyni. Błędy zostały usunięte. Komputer nie ujawnił żadnych niepokojących zjawisk. Dzisiaj zrobiłem ponad 200km i obyło się bez błędów...
  6. Podłączę się pod wątek. Wymieniłem dwie poduszki silnika Febi. Czy nadal pokrywa silnika powinna drgać? Czuje drgania również na kierownicy i tyłku na wolnych obrotach, które ustają po ruszeniu>?
  7. Podepnę się pod ten wątek, gdyż właściwie mój problem jest z lekka podobny. Przeczytałem wiele tematów, ale pomyślałem że podzielę się moim problemem. Teraz okres świąteczny więc nie podpinałem jeszcze mojej 530D 231km pod komputer. W aucie nie ma niepokojących dźwięków ani zapoceń, na pierwszy rzut oka wszystko jest w porządku. Nie wyrzuca błędów. Auto pracuję nienagannie, aż do pierwszego załączenia turbiny (pierwszego przyspieszenia). Następne mocniejsze wciśniecie gazu ewidentnie nie załącza turbo, i można powiedzieć że samochód pracuję w trybie awaryjnym. Po ponownym odpaleniu samochodu, wszystko pracuję idealnie, przyspiesza, i znów aż do momentu kiedy trzeba pojechać bardziej dynamicznie. Zdaje sobie sprawę, że na tą chwilę to wróżenie z fusów, ale może ktoś miał podobne objawy.
  8. Najgorsze, że też typowałem koła, kupiłem nowe oryginalne 17tki BMW dobrej firmy i dalej to samo. Ale mimo wszystko sprawdzę te felgi.
  9. Łożyska i piasty wymieniłeś tylko z przodu? Czy to prawda, że za drgania kierownicy odpowiada tylko przednia oś?
  10. Hej, co polecacie dla mnie. Osobiście myślę nad Valvoline XL III, tylko że on chyba nie spełnia normy LL04 Model: E60 Silnik: 530D M57N2 Przebieg: 240 000 km Styl jazdy: umiarkowanie agresywny Użytkowanie: mieszany Zużycie bieżące na l/1000km: niezauważalny Instalacja LPG: nie DPF: tak Dotychczas: Millers 5W30
  11. Tytuł poprawiony. Wyposażenie rozumiem ciężko nazwać bogatym ? Przeglądy w Danii zawsze są zaokrąglane do tysięcy kilometrów?
  12. Witam, znajomy zajmuje się sprowadzaniem samochodów zza granicy, podrzucił mi rzekomą okazję i perełkę zarejestrowaną ostatnio w Danii. Auto bezwypadkowe, 183k przebiegu. Ceny jeszcze nie znam. Dużo czytałem o 3litrowych benzynach, z dieslami nie miałem do czynienia, jednak ten motor wydaję się udaną konstrukcją. Wersja M Pakiet, ale wydaje mi się, że raczej uboga...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.