Skocz do zawartości

Jakubx29

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d

Osiągnięcia Jakubx29

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. nie raz upadł. Próbowałem zapasowym odpalać i nic. Wczoraj rozmawiałem wyszło na jaw jeszcze że syn odłączał akumulator do ładowania i auto stało ponad 20 godzin bez akumulatora, przepuszczam że to mogło też spowodować jakieś problemy .
  2. Rok 2004 Czujnika nie sprawdzałem ale auto chodziło jeździło normalnie aż stanęło z powodu braku paliwa, od tego czasu już nie zapaliło. Poszła pompa wysokiego ciśnienia, wymieniłem i nic nic No szlak mnie trafia ze tyle rzeczy mogło się posypać Przed chwilą sprawdzałem pod kompem i wyszedł mi bład immo --- czyżby padł immobilizer.
  3. OK Pod kolektorem ssącym jest zawór który jest połączony z listwą przepustnicy sterowany jest podciśnieniem rozumiem że to niema żadnego wpływu. Czyli reasumując: Pompa podprogowa sprawna Pompa wysokiego ciśnienia sprawna Zawór na pompie sprawny brak powietrza w układzie Pompa podprogowa daje ciśnienie na listwę i wtryski Brak paliwa podczas kręcenia silnikiem na wtryskach ( odkręcałam przewód paliwowy na wtrysku i nic grama paliwa ) pozostaje zawór na listwie CR ( czujnik ciśnienia paliwa ) Zrobiłem jeszcze takie coś odłączyłem powroty od wtrysków ścisnąłem przewód powrotnu i sprawdzałem czy powrotem na wtryskach idzie ropa podczas kręcenia i nic wtryski nie przelewają. Ku….. kończą mi się pomysły Co ciekawe auto złapie na 3 sek. i gaśnie
  4. Hmmm a czy miałeś podpięty przewód podciśnieniowy do sterowania przepustnicą bo zastanawia mnie to czy zawór sterujący przepustnicą na wpływ na sterowanie wtryskami.
  5. Witam kolegów Jak pisałem w innych postach mam problem z odpaleniem BMW E46 320 D M47 Powymieniałem już sporo rzeczy między innymi pompę wysokiego ciśnienia Teraz wydaje się być wszystko ok lecz nadal nie odpala ciśnienie na wtryska jest lecz nadal nie pali. Jeden ze znajomych powiedział że nie odpali bez kolektora ssącego , czy to prawda. Nie chcę skręcać kolektora bo jak się okaże że jeszcze trzeba wymienić zawory na listwie CR znowu muszę odkręcać wszystko. Dlatego potrzebuję pewnej informacji czy auto ma odpalić bez kolektora czy niema takiej możliwości. Dodam że auto łapie i zaraz gaśnie, a po podaniu samostartu na otwory ssące zaczyna palić ale po odjęciu. Z mojej analizy wynika że nie pracują wtryski znaczy nie podają paliwa / tak jakby nie były sterowane/ dodam jeszcze że auto nie pokazuje żadnego błędu
  6. Wymienilem zawór na pompi i nadal nic. Lecz ciekawi mnie jedna rzeczy dlaczego pompa podprogowa caly czas chodzi tak jakby nie miala oporu i pchala spowrotem paliwo do zbiornika
  7. Co do błędów nie pokazuje żadnego. Na początku pokazywał błąd czujników na listwie, błąd zaworu regulacji ciśnienia na pompie , błąd regulacji turbo. Spowodowane to było nadpalonymi 2 bezpiecznikami tymi co są koło komputera. Po wymianie wszystko wróciło do normy. Co do próby przelewowej tu jest problem ponieważ nie podaje mi paliwa na wtryski, a jak poda to tak mizernie. Mam znowu kilka pomysłów - nieszczelność na zaworach powrotnych wtryskiwaczy ??? mało prawdopodobne - zawór regulacji ciśnienia działa po podaniu napięcia lecz nie trzyma ciśnienia i puszcza na wyłączonym. - na pompie wtryskowej któryś z zaworów się podwiesił lub uszkodził Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły
  8. Witam ponownie. Jednak nadal auto nie pali, juz dostaje glupawki . Dzis ponownie wyciągnąłem pompę podprogowa i sprawdzilem ciśnienie. Z braku odpowiedniego ciśnieniomierze wykozystalem zegar z pistoletu do pompowania tam skala jest bar i psi po podaniu paliwa przez pompe wyszlo 7,4 bar w necie wyczytalem ze ma byc pozyzej 4 bar . Nie wiem czt to ok czy nie. Wykrecilem ponownie zawor regulacji cisnienia, podlaczylem pod akumu. i zawór dziala znaczy elektromagnes zaciska . Pomóżcie jakas radą bo mechanicy z ktorymi rozmawialem każą wymieniac prawie wszystko, czyli pompe wtryskowa progowa czujniki cisnienia na CR . Mysle ze nie tedy droga .
  9. BMW E46 320D M47 150 KM 2004r Powiedzcie mi jedną rzecz z której komory jest pobierane paliwo ( zasysane paliwo ) do pompy. Pytam ponieważ w zbiorniku 1 mam pompę która chyba służy tylko do przelewu paliwa między komorami. Pod spodem auta mam 2 pompę która dostarcza ropę (olej napedowy ) do pompy wysokiego ciśnienia. i teraz mam problem że pojawia mi się powietrze na układzie niskiego ciśnienia (na wejściu zasilającym pompą wysokiego siśnienia) sprawdziłem prawie wszystko i nie mam pojęcie skąd zasysa powietrze. Wcześniej rozkręcałem pompę w zbiorniku nr1 i wyciągałem ze zbiornika nr2 czujnik poziomu paliwa zastanawiam się czy gdzieś tu nie łapie powietrza. A jeszcze jedna sprawa czy filtr paliwa się odpowietrza ?? Pytam bo w innym aucie mam całkiem inną budowę i tam odpowietrzam a tu jest przepływowy filtr. Dzięki z góry
  10. Problem rozwiązany. Jakiś gad nadgryzl przewód po pompy paliwowej tej przed filtrem i raz łączyło raz nie . Pomiary robilem miernikiem dlatego wychodzily bzdury. Po ściągnięciu osłony wyszlo szydło z worka sze kabel trzymal sie na 2 mitkach
  11. Witam Tak jak napisałem w temacie brak ciśnienia na listwie common rail. Auto BMW E46 320d M47 Problem powstał po zgaśnięciu auta w czasie jazdy, dodam że auto jest syna który zazwyczaj jeździ tak że zawsze brakuje mu paliwa ( na styk ) . Po dolaniu paliwa auto już nie odpaliło. Sprawdziłem - pompę w zbiorniku. - filtr - była próba odpalania na plaku odpalał jak podawałem plaka potem gasł. - próbowałem odpowietrzać na wtryskach lecz z tego co wiem nie odpowietrzy się jeżeli pompa jest zapowietrzona. Moje pytanie - jak odpowietrzyć pompę - czy przyczyną może być zawieszony zawór elektryczny Dziękuję z góry za każdą informację Dodam że nie mam pompy VP44 proszę nie pisać o tej pompie.
  12. Witam wszystkich. Przepraszam ze tak odrazu z problemami lecz stoje z rozkreconym autem . Problem mam taki ze wyciągnąłem cujnik opziomu paliwa ze zbiornika nr 2 z tego gdzie niema pompy i wylecial mi ten dlugi waz teraz niewem gdzie powinien być wyłożony. Znalazłem w zbiorniku nr 1 metalowy kruciec niby tam pasuje ale czy napewno . Związku z tym prosze o pomoc . Przeprazsam za pisownie ale siedze w kanale .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.