Skocz do zawartości

mazee

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 320i N43

Osiągnięcia mazee

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. N43 320i Panowie. Mam dziwny objaw łapania zajączka. Do tego silnik ma tendencję do gaśnięcia, łapie czkawkę przy ruszaniu a w szczególności przy cofaniu jeśli za mało dam gazu. Nie wiem, może przyzwyczaiłem się za bardzo do diesla gdzie nawet nie trzeba naciskać gazu żeby ruszyć. Czy to normalne? Samochód więcej stoi niż jeździ. Przez ostatnie 3 lata zrobiliśmy góra 5 tyś. km.
  2. Musisz uwierzyć mi na słowo, że przy obniżonym zawiasie, koło wygląda na bardziej schowane niż na normalnym, im niżej tym więcej cienia pada na oponę. Jestem tego zdania, że jeśli obniża się zawias to koniecznie trzeba założyć dystans. Żeby nie było, auto kupiłem już obniżone.
  3. Proszę o poradę jakie dystanse kupić. żeby dobrze wyglądało i nie przycierało. BMW e91 LCI w pakiecie M, zawieszenie jest obniżone, posiadam felgi takie jak w ogłoszeniu: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-e90-felgi-m-pakiet-17-ID6D5osT.html Styling 194? przód: opony 225/45R17 felgi 8Jx17 ET34 ? tył: opony 255/40R17 felgi 8,5Jx17 ET37 ?
  4. mały update z dostępnych w moich okolicach mam do wyboru: 1. Shell Helix Ultra Professional AM-L 5W-30 LL-04 TBN brak danych /Low SAPS? 2. RAVENOL VMP SAE 5W-30 LL-04 TBN 6,6 / Mid SAPS? z Motul'a clean+ 5W30 zrezygnowałem poprzedni właściciel lał ten olej: https://www.motorex.com/fileadmin/_pim_product_sheets_/en/SELECT_LA-X_SAE_5W30-e.pdf TBN 7,4 / Low SAPS który wybrać?
  5. o marce Ravenol gdzieś tam słyszałem. Na olejach Motul jeżdżę w dieslu i nie narzekam, nie mam natomiast doświadczenia z benzyną z tych, który będzie odpowiedniejszy i dlaczego? Motul 5W-30 x-clean+ LL-04 Motul 5W-40 x-clean LL-04 Motul 5W-40 x-cess LL-01 z infomacji serwisu: czy w silniku n43b20 170KM jest Valvetronic?
  6. Kupiłem samochód BMW E90 320i n43b20 170KM (tak, już wiem...silnik :/) przebieg samochodu: 169tys km przebieg na nowym silniku: 55tys km Krótka historia. 2015 / 114tys km - wymiana silnika w ASO wykryta usterka silnika/wada 2015 / 114tys km - wymiana oleju (Motorex LA-X 5W30 LL04) 2017 / 146tys km - wymiana oleju (ASO) 2019 / 169tys km - teraz Przeczytałem kilkanaście stron tego wątku i wiem mniej niż wiedziałem :) Samochód będzie używany: 75 % autostrada, 25 % miasto Muszę dzisiaj zamówić olej. Jaki będzie odpowiedni do mojego silnika żeby zapewnić mimo wszystko najlepszą ochronę?
  7. oglądałem dzisiaj kilka anglików w m paku i wszystkie miały podkładkę pod tablice zamiast ramki
  8. 1jarcio, fajny patent. o taśmie też myślałem przykręciłem ramkę i odstaje po bokach :/ wygląda to słabo. w zderzaku są przykręcone dodatkowe 4 wkręty, nie pasują do otworów w ramce, może potrzebuję coś takiego? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-3-e90-podkladka-tablice-zderzak-przedni-przod-ID6C39PM.html?#gallery-open
  9. Witam, czy do montażu polskiej tablicy rejestracyjnej na przedni zderzak wystarczy uniwersalna ramka czy musi być jakaś specjalna? w tej chwili zamontowana jest malutka ramka na szwajcarską tablicę. samochód to E90 po lifcie ze zderzakami M pakiet
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.