Skocz do zawartości

_jag_

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520i 2003

Osiągnięcia _jag_

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Czy uszkodzona nagrzewnica nie powoduje plam/wilgoci w aucie na dywanikach, zapachu płynu w środku lub parujących szyb? Nic takiego nie występuje. Ostatnio rozbierałem osłony pod kierownicą o boczki, żadnych białych nalotów nie widziałem. Nagrzewnica jest w tym samym miejscu co parownik klimatyzacji, z którego leci woda kiedy używasz klimatyzację. Płyn uciekałby tą samą drogą, zapach pojawiłby się podczas używania ogrzewania. Nagrzewnica oczywiście mogła by się uszkodzić w takim miejscu, że płyn dostawałby się do kabiny. To co opisuje to tylko możliwości, które już wcześniej widziałem w innych autach. Widzę, że wyciek został jednak zlokalizowany.
  2. Sprawdź jeszcze zapach płynu, który kapie z chłodnicy klimatyzacji (pod samochodem). Może być uszkodzona nagrzewnica i płyn kapie sobie otworem, którym normalnie leci woda z klimy. Jak nie znajdziesz fizycznego wycieku to zostaje uszczelka pod głowicą. Kup test na szczelność uszczelki głowicy CO2. Zobacz bagnet na 5 (zimny ma pochodzić ok 1-2 min.) czy nie ma takich małych oczek na nim jak na naparstku lub mniejszych. Uszczelka może się uszkodzić na kanale olejowym i płyn kapie do oleju i tam cześć jego po prostu paruje. Jakbyś robił krótkie trasy to zrobi się masło pod korkiem oleju. Podobne objawy daje pęknięta głowicą. Jakbyś zmieniał uszczelka to koniecznie test szczelności głowicy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.