Czesc, Znalazlem BMW ktore spodobalo mi sie na wstepnych ogledzinach. Po zamowieniu raportu historii pojazdu i przeanalizowaniu go z zaprzyjaznionym mechanikiem, zostala mi zwrocona uwaga na duze naprawy przy przebiegu 60k - cos co nie powinno miec miejsca przy tak niskim przbiegu co powoduje duze ryzyko powazniejszych napraw. Wklejam raport: 09.12.11 - 0 km - przegląd przedsprzedażowy 15.12.11 - 0 km - zmiana kół, wyważenie kół 09.05.12 - 9942 km - zmiana kół, wyważenie kół 18.06.12 - 11 732 km - szyba czołowa, uszczelki, spinki, elementy technologiczne, diagnostyka i programowanie pojazdu 15.10.12 - 17 002 km - przewód spryskiwacza szyby czołowej 30.10.12 - 19 341 km - zmiana kół, wyważenie kół 16.04.13 - 28 700 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, świece zapłonowe, zmiana kół, wyważenie kół 29.07.13 - 32 211 km - wzmacniacz audio, diagnostyka i programowanie pojazdu 15.08.13 - 34 655 km - wzmacniacz audio, diagnostyka komputerowa pojazdu 07.11.13 - 38 485 km - zmiana kół, wyważenie kół 11.02.14 - 43 100 km - pilot do pojazdu, diagnostyka komputerowa pojazdu 07.04.14 - 45 472 km - zmiana kół, wyważenie kół 16.04.14 - 47 083 km - klocki hamulcowe tył 17.09.14 - 54 182 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, filtr powietrza, kostka podnośnika pojazdu, szyba czołowa, uszczelki, spinki, elementy technologiczne, diagnostyka i programowanie pojazdu, osłona krawędzi ładunkowej zderzaka tył 03.11.14 - 57 338 km - zmiana kół, wyważenie kół 15.01.15 - 62 328 km - prace przy zderzaku przód 03.02.15 - 62 379 km - olej w dyferencjale tył, uzupełnienie oleju w silniku ,diagnostyka komputerowa pojazdu 03.02.15 - 62 392 km - wymiana napędu pompy oleju 15.07.15 - 62 399 km - uszczelki kolektora ssacego, podstawa filtra oleju 16.07.15 - 62 335 km - turbosprężarka, uszczelki, śruby, przewody olejowe, elementy technologiczne, diagnostyka komputerowa pojazdu, badanie techniczne, kontrola pojazdu 27.07.15 - 62 407 km - wtryskiwacze kpl, uszczelka pokrywy głowicy, siłownik valvetronic, diagnostyka i programowanie pojazdu, wałek mimosrodowy 26.08.15 - 62 980 km - płyn hamulcowy 22.08.16 - 78 323 km - naprawa blacharsko-lakiernicza bez opisu 30.09.17 - 95 126 km - płyn hamulcowy 06.02.18 - 100 452 km - wizyta serwisowa bez opisu 28.04.18 - 104 565 km - wizyta serwisowa bez opisu 08.11.18 - 110 473 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, filtr powietrza, świece zapłonowe, badanie techniczne Historia samochodu: kupiony w Niemczech, w 2015 zakupiony z Premium Selection i uzytkowany przez jednego wlasciciela w PL. Serwis glownie poza ASO, olej zmieniany co 30k km. Prosba o porade, czy po samej historii serwisowej i tego ze przy 60k konieczna bylo wymiana turbiny i wtryskiwaczy (czyli auto bylo mocno katowane) lepiej odpuscic sobie ten egzemplarz? Czy takie naprawy moga wynikac z czegos innego? Zastanawiam sie czy warto inwestowac kilkaset zl w sprawdzenie przed zakupem w ASO badz specjalistycznym serwisie.