Skocz do zawartości

maciek991

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia maciek991

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ok, czyli można spokojnie podnieś moc do zadowalającej. Jak uważacie, czy warto brać taki silnik czy szukać dalej mocniejszej wersji bądź 3-litrowej benzyny? Chciałabym zrobić tym autem koło 40k km w 3 lata i sprzedać, czy mocno utraci na wartości?
  2. Szukam już od jakiegoś czasu i w benzynach dużego wyboru nie ma. Tutaj olej zmieniany był co 8-9 k km, serwisowany u braci Jagiello, z wyposażenia brakuje mi lepszego audio, kamery cofania, elektrycznej klapy i foteli komfortowych. Ale przy kupnie używki trzeba być elastycznym:) jestem w stanie to pogodzić jeśli będę miał pewność co do stanu silnika. Stąd pytam o ewentualny koszt lepszego systemu bo na tym zależy mi najbardziej. Mógłbyś rozwinac dlaczego to jest słaby wybór?
  3. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-f10-520-stan-idealny-ogloszenie-prywatne-bogata-wersja-ID6BUcKT.html Autko bardzo zadbane, lekkie przetarcia na skórze w dwóch miejscach, na drzwiach oraz podłokietniku. W czasie jazdy nie zauważyłem żadnych niepokojących sygnałów. Samochód pół roku temu przeszedł większą naprawę - wymieniony komplet rozrządu, napęd pompy oleju, olej w skrzyni biegów. Ponieważ trochę rozczarował mnie silnik - mam pytanie czy można podnieść bezpiecznie moc do około 200 KM? Jaki byłby też koszt wymiany audio na coś lepszego, bo tutaj jest chyba system standardowy?
  4. Problem w tym, że znaleźć benzynę w podobnej konfiguracji, do 150k km przebiegu, gdzie wymiana oleju była co 15k jest praktycznie niemożliwe. Stąd zacząłem rozglądać się za młodszymi bądź trójka - żeby trochę rozszerzyć zakres i mieć więcej ofert
  5. Reasumując, po całej lekturze, zaczynam skłaniać się do tego żeby jednak dołożyć i wybrać młodsze auto - f10 po 2013 roku bądź zejść do trójki, f30. I poszukać coś nawet z lat 2015-16 najlepiej jeszcze z gwarancją. Przestraszyla mnie wizja tych wszystkich potencjalnych problemów, choć ja robię rocznie koło 12k km więc ryzyko jest mniejsze. I jednak f10 zdecydowanie bardziej podoba mi się niż f30:)
  6. Miało naprawe blacharsko lakiernicza, ale o tym sprzedawca mnie informował- zarysowal drzwi przy parkowaniu i ma zdjęcia szkody. Jeśli chodzi o czas sprzedaży, bo też mnie to zastanowiło, to ponoć usunął ogłoszenie bo musiał dłużej czekać na nowe auto-mercedesa. Sprzedawca wydaje się być uczciwy i rzetelny, jednak coś boję się tych napraw. Na co trzecia by zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach przed zakupem? I co/ile pln trzeba by włożyć zaraz po zakupie?
  7. Czesc, Znalazlem BMW ktore spodobalo mi sie na wstepnych ogledzinach. Po zamowieniu raportu historii pojazdu i przeanalizowaniu go z zaprzyjaznionym mechanikiem, zostala mi zwrocona uwaga na duze naprawy przy przebiegu 60k - cos co nie powinno miec miejsca przy tak niskim przbiegu co powoduje duze ryzyko powazniejszych napraw. Wklejam raport: 09.12.11 - 0 km - przegląd przedsprzedażowy 15.12.11 - 0 km - zmiana kół, wyważenie kół 09.05.12 - 9942 km - zmiana kół, wyważenie kół 18.06.12 - 11 732 km - szyba czołowa, uszczelki, spinki, elementy technologiczne, diagnostyka i programowanie pojazdu 15.10.12 - 17 002 km - przewód spryskiwacza szyby czołowej 30.10.12 - 19 341 km - zmiana kół, wyważenie kół 16.04.13 - 28 700 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, świece zapłonowe, zmiana kół, wyważenie kół 29.07.13 - 32 211 km - wzmacniacz audio, diagnostyka i programowanie pojazdu 15.08.13 - 34 655 km - wzmacniacz audio, diagnostyka komputerowa pojazdu 07.11.13 - 38 485 km - zmiana kół, wyważenie kół 11.02.14 - 43 100 km - pilot do pojazdu, diagnostyka komputerowa pojazdu 07.04.14 - 45 472 km - zmiana kół, wyważenie kół 16.04.14 - 47 083 km - klocki hamulcowe tył 17.09.14 - 54 182 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, filtr powietrza, kostka podnośnika pojazdu, szyba czołowa, uszczelki, spinki, elementy technologiczne, diagnostyka i programowanie pojazdu, osłona krawędzi ładunkowej zderzaka tył 03.11.14 - 57 338 km - zmiana kół, wyważenie kół 15.01.15 - 62 328 km - prace przy zderzaku przód 03.02.15 - 62 379 km - olej w dyferencjale tył, uzupełnienie oleju w silniku ,diagnostyka komputerowa pojazdu 03.02.15 - 62 392 km - wymiana napędu pompy oleju 15.07.15 - 62 399 km - uszczelki kolektora ssacego, podstawa filtra oleju 16.07.15 - 62 335 km - turbosprężarka, uszczelki, śruby, przewody olejowe, elementy technologiczne, diagnostyka komputerowa pojazdu, badanie techniczne, kontrola pojazdu 27.07.15 - 62 407 km - wtryskiwacze kpl, uszczelka pokrywy głowicy, siłownik valvetronic, diagnostyka i programowanie pojazdu, wałek mimosrodowy 26.08.15 - 62 980 km - płyn hamulcowy 22.08.16 - 78 323 km - naprawa blacharsko-lakiernicza bez opisu 30.09.17 - 95 126 km - płyn hamulcowy 06.02.18 - 100 452 km - wizyta serwisowa bez opisu 28.04.18 - 104 565 km - wizyta serwisowa bez opisu 08.11.18 - 110 473 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, filtr powietrza, świece zapłonowe, badanie techniczne Historia samochodu: kupiony w Niemczech, w 2015 zakupiony z Premium Selection i uzytkowany przez jednego wlasciciela w PL. Serwis glownie poza ASO, olej zmieniany co 30k km. Prosba o porade, czy po samej historii serwisowej i tego ze przy 60k konieczna bylo wymiana turbiny i wtryskiwaczy (czyli auto bylo mocno katowane) lepiej odpuscic sobie ten egzemplarz? Czy takie naprawy moga wynikac z czegos innego? Zastanawiam sie czy warto inwestowac kilkaset zl w sprawdzenie przed zakupem w ASO badz specjalistycznym serwisie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.