Skocz do zawartości

lypse

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 320xd

Osiągnięcia lypse

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, od dłuższego czasu słyszę ciche rytmiczne stuki po odpuszczeniu gazu i hamowaniu silnikiem, najlepiej je słychać w przedziale od 40-80 km/h tak około 3-4 razy na sekundę. Zauważyłem, że tempo stukania jest uzależnione od prędkości auta a nie od obrotów silnika więc zakładam, że to nie silnik. Po dodaniu gazu mam wrażenie że stuki ustępują. Ostatnio wymieniłem opony na nowe Continentale ale problem nadal występuje. Koła dokręcone, tarcze kotwiczne nie są luźne, co to może być? Na stacji kontroli nic nie znaleźli. E91 320xd n47 Automat przebieg 215tyś
  2. znalazłem identyczny wątek w którym problemem nie był immo a klamka. Opis zachowania auta i błędy są identyczne. Będę próbować ustalić z serwisem sprawdzenie tej klamki bo też mam comfort access. https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=368597 @edit Po odłączeniu modułu komfortu auto odpaliło więc to albo komfort albo klamki. Temat uważam za zamknięty.
  3. Jedyne co udało mi się posprawdzać to zeskanować bimmer toolem: A114 - CAS: Line fault, el. steering lock A103 - CAS: Immobilizer bus fault Po zczytaniu błędów, usunąłem je i podładowałem aku i od tego momentu brak możliwości połączenia z autem przez bimmer toola. Serwis też mówi że nie da się ISTA połączyć. Niestety auto padło jak byłem na wyjeździe i nie miałem ani narzędzi ani nic żeby samemu potestować więc musiałem zawołać lawetę na której auto odjechało do serwisu
  4. Z tego co pamietam, kluczyk zablokował się w desce, trzyma go chyba jakiś elektromagnes. Drugiego nie mam.. Serwis twierdzi ze pewnie coś jest na lini CAN i któryś moduł wariuje, dlatego odpinają po kolei co się da żeby to zweryfikować. Powiem szczerze ze strasznie im to wolno idzie i widzę ze sami nie wiedzą jak się za to zabrać. Może ktoś zna jakiegoś speca na Pomorzu który by to ogarnął lub podpowiedział jak to samemu zdiagnozować.
  5. Witam, 2 miesiące temu wsiadłem do auta i brak reakcji na przycisk start. Na wyświetlaczu informacja, że nie można uruchomić silnika. Udało mi się podłączyć telefonem i zczytać błędy, pokazało się z tego co pamiętam A103 i A114. Podładowałem akumulator bo miał 11.9 i kolejna próba podłączenia komputera już się nie powiodła. Auto z zablokowaną automatyczną skrzynią biegów, kolumną kierowniczą i kluczykiem w desce pojechało na lawecie do niezależnego serwisu BMW w okolicy trójmiasta, gdzie stoi od prawie 2 miesięcy bez diagnozy. Serwis próbował się podłączyć ISTA ale bez zapłonu to nie możliwe. W końcu innym programem udało im się podłączyć do CASa który podobno zgłosił jakiś "wewnętrzny błąd". CASa wysłali gdzieś do naprawy, gdzie go zbadali i podobno jedynym problemem był zimny lut który naprawili. Po powrocie CASa do serwisu okazuje się, że nic to nie dało i dalej nie ma komunikacji z autem. Serwis dalej próbuję odpinać poszczególne moduły ale coś im to nie idzie a mi się kończy czas i cierpliwość. Czy ktoś może ma pomysł jak podejść do tego problemu?
  6. E91 184ps n47 2011r automat. Mam to samo tylko w przedziale 900-1100 obr. Wymieniłem poduszki pod silnikiem i bez poprawy. Koło pasowe wygląda bez zastrzeżeń. Sprawdzałeś wtryski?
  7. Czy jest możliwość dodania do aplikacji informacji o przebiegu w momencie wystąpienia błędu?
  8. Hej, udało Ci się rozwiązać problem? Też mi wywala CF29. Haka nie mam
  9. 50zł wydane na aplikacje, 100pln na kabel i dalej problemy. Tracę juz cierpliwość a auto mam od tygodnia dopiero. @edit Sorry za nerwy, kabel okazał się walnięty
  10. Witam, nie mogę się połączyć z moim autem przez Btool expert i kabel K+Dcan z ibmw.info Mam BMW e91 z 03.2011 roku z silnikiem N47T 184kM 135kW. Podczas próby połączenia aplikacja rozpoznaje interfejs ale nie może rozpoznać ECU. Jak wybiorę ręcznie silnik N47 to niby się łączy ale nie mogę odczytać żadnych parametrów. Na chińskim ELM327 i jakiejś prostej apce z google play moge odczytac aktualne obroty i resztę podstawowych parametrów więc OBD raczej jest sprawne. Gdzie szukać rozwiązania? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.