Skocz do zawartości

Patryk R.

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw E46 Coupe 2.0D

Osiągnięcia Patryk R.

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Update: Na nowym komplecie zrobiłem już jakieś ponad dobre 1000 kilometrów, większość to trasy Ale niestety pojawił się znów jeden bardzo denerwujący problem. Mianowicie podczas wciskania sprzęgła na zgaszonym silniku, słychać dziwne skrzypienie DODAM ŻE POD AUTEM, nie w środku bo to sprawdzilem. Dziwne bo po wymianie w ogóle to nie występowało. Boję się że może to być coś z dociskiem. Miał ktoś z was ten problem i może poradzić co można w tej kwestii zrobić? Szukałem czegoś w wujku google ale żadnych konkretów...
  2. Cześć! Czy dałby ktoś radę podlinkowac mi jakiś kabel aux do oryginalnej wtyczki który wychodzi z radia MK4 navi 16:9? Nie mogę nigdzie tego znaleźć kompletnie, a niestety wszystkie kable aux na allegro czy Ali są wyłącznie dla przedliftow albo dla radio CD business, byłbym bardzo wdzięczny. Moje auto: BMW E46 rocznik 2004, radio oryginalnie w aucie od początku.
  3. Też myślę że nie zapłaciłem dużo niestety niedługo będę musiał zająć się jeszcze jednym problemem, mianowicie wszystko ze sprzęgłem i dwumasa działa prawidłowo, przy wrzucaniu 1 i wstecznego brak żadnych oporów lecz podczas jazdy musze mieć gdzieś problem w układzie napędowym ponieważ podczas zmiany na przykład z 3 na 4 mam po wciśnięciu sprzęgła jakby takie uderzenie/walniecie odczuwane z okolic mostu dyferencjalu, podczas mocniejsze jazdy czyli przy zmianie biegów na większych obrotach to ustępuje wiecie może coś na ten temat co sprawdzić i wymienić?
  4. Wymienialem w warsztacie który dość drogo ma usługi, podwykonawca Bosch Service. Założyłem komplet Valeo czyli dwumas plus sprzeglo plus łożysko plus docisk który kosztował mnie 1850 złoty a za wymianę policzyli sobie 340 złoty
  5. Update: obecnie wymieniam cały komplet sprzęgło plus dwumas. Objawy były dla jednego jak i drugiego.
  6. Macie kogoś może godnego polecenia w Krakowie kto mógłby to zrobić rzetelnie i dobrze ocenić co jest do zrobienia? Jakiś warsztat lub mechanika który ogarnia dobrze tematy BMW?
  7. Witam. Na forum pojawiłem się niedawno jednakże szukam rozwiązanie jednego problemu od dłuższego czasu niestety nigdzie nie znalazłem na nie odpowiedzi. Przejdę do rzeczy. Mianowicie moje auto to BMW E46 z silnikiem 2.0D w nadwoziu Coupe z roku 2004. Problem jest następujący. Gdy wciskam sprzęgło maksymalnie do końca słychać w samym środku auta przy zamkniętych drzwiach jakby to opisać... Tykanie? natomiast gdy otwieram drzwi także przy wciśniętym maksymalnie sprzęgle słychać dźwięk jakby metal tarł o metal... jakby były jakieś luzy na którymś z łożysków etc. Jeżeli chodzi o dźwięk na półsprzęgle nic podobnego nie występuje. Jest cisza. dźwięk ten ustaje przy minimalnym odpuszczeniu sprzęgła. Dodam również że nie występuje to zawsze, zdarza się że sprzęgło potrafi pracować normalnie przy maksymalnie wciśniętym sprzęgle. Drugą niepokojącą rzeczą która występuje prawdopodobnie z tej samej przyczyny jest dziwny "grzechot" przy zmianie biegów między 2 a 3, 3 a 4, 4 a 5, i równięż występuje to przy maksymalnie wciśniętym sprzęgle. Jeśli chodzi o pracę biegów wchodzą one płynnie bez żadnego oporu. Wsteczny również. Na 4 przy 1,5 tys obr/min nie występuje zadne telepanie budą, tak samo na postoju na luzie też nie zaobserwowałem jakiegoś szczególnego poruszania karoserią. Przeszukałem już cały internet nie znalazłem odpowiedzi na to pytanie. Ludzie albo mają problem z dźwiękiem na półsprzęgle czy bez wciśniętego sprzęgła a ja akurat mam przy sprzęgle maksymalnie wciśniętym. I to nie zawsze. Jeśli chodzi o samo ruszanie auta z 1 biegu odbywa się płynnie. Myślę że to tyle co na obecną chwilę zaobserwowałem. Czy będzie ktoś coś w stanie mi pomóc? Jeśli ktoś będzie chciał się przyjrzeć dogłębniej na ten temat mogę również podesłać jakieś filmiki na facebooku które nagrałem i mogę podesłać na priv. Z góry pozdrawiam i dziękuje za wszystkie porady. Mam nadzieje że uda się rozwiązać ten problem. P.S jeśli chodzi o dźwięki sprzęgła na zgaszonym silniku to miałem 2 obserwacje. Pierwsza to skrzypienie sprzęgła a dzisiaj było już tylko tyknięcie przy pewnym zakresie. LINK DO FILMU Z YOUTUBE:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.