Dosłownie parę dni temu rozwiązałem podobny problem. Klimatyzacja działała tylko podczas jazdy (sprawdź czy u Ciebie tak nie jest). Przyczyna? Niekręcący się wentylator. Nowy to koszt około 1000zł. W tych wentylatorach pada najczęściej moduł sterujący. Najpierw sprawdź jego zasilanie. Jeśli jakiś kabel urwał się przy samym module, to prawdopodobnie wystarczy go przylutować choć mi nie udało się go otworzyć. W zależności od modelu wentylator do E90 powinien wyglądać tak: a) benzynka (nie wszystkie modele) b) diesel i niektóre benzyniaki Rozglądałem się za używanym wentylatorem do mojej benzyny, ale bardzo ciężko je znaleźć. Całe szczęście, że w 320i można znaleźć to samo serducho co w E46. Mówię tutaj o silniku z oznaczeniem N46. Jeśli masz taki w swoim aucie, to kupujesz wentylator z modułem jak na zdjęciu od E46 (koszt 150-200zł) i przekładasz moduł wraz z silnikiem. Mała instrukcja: - kabel modułu przy E90 320i / 318i jest dłuższy. Musisz zamienić te kable. Odetnij wtyczkę od modułu z E46 i przylutuj kabel z wtyczką od starego modułu z E90 - pod uchwyty silnika wentylatora trzeba podłożyć około 1cm podkładek żeby wiatrak nie tarł o obudowę (mocowanie silnika wentylatora w E46 jest trochę głębiej). Na pewno zauważysz problem i skumasz jak to rozwiązać - moduł w obudowie od E90 jest przymocowany na plastikowych zaczepach. W przypadku E46 jest wkręcony na 4 śruby. Z przekładką nie ma problemu, bo moduły mają identyczny kształt. Po prostu wciśnij moduł z E46 w miejsce starego modułu z E90. Brawo :) Właśnie zaoszczędziłeś sporo siana. To bardzo ważne żeby moduł wyglądał tak samo! Żaden w plastikowej obudowie! Wentylator powinien się załączać po włączeniu klimatyzacji. Nie od razu, ale po paru sekundach. Tutaj jeszcze tutorial odnośnie wymiany wentylatora: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=343934 Podpiąłbym to jako artykuł, ale jestem nowy na forum i jeszcze nie ogarniam takich rzeczy. Zapomniałbym... witam wszystkich fanów markI! :)