Skocz do zawartości

tomaszs911

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E85

Osiągnięcia tomaszs911

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Mam w e82 S676 HiFi Speaker System. Chcę osiągnąć lepszą jakość dźwięku. znalazłem: Match UP7BMW Plug and Play DSP wzmacniacz do systemu nagłośnienia BMW Hifi (676) - Cena: 3 668,93 zł ale to bardzo drogie rozwiązanie. Co należy zrobić aby wymienić subwoofer-y? Jaki wzmacniacz? gdzie wpiąć? Czy głośniki Logic 7 można podpiąć pod system S676 HiFi bez wymiany wzmacniacza? Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuję za ewentualne podpowiedzi.
  2. Błąd 00003D GM: odblokowanie pokrywy tylnej: napęd silnik M54 2,5i co to znaczy??
  3. wymontowałem alternator, został sprawdzony w firmie która profesjonalnie zajmuje się serwisem tych urządzeń, alternator jest 100% sprawny. Czy ktoś miał podobny problem? Może to kwestia uszkodzonego akumulatora?
  4. awaria nastąpiła w skutek za wysokiego prądu ładowania 15,7V ISTA pokazała Overvoltage w wszystkich serownikach Nie wiem w tej chwili czy któryś z modułów nie został uszkodzony.
  5. BMW F30 328i 2012 - awaria alternatora Sytuacja zaczęła się od zapalania na moment błędu abs. Chwila i gaśnie. Potem gasło i zapalało się radio. W tym samym momencie błąd poduszki. Zapala się i gaśnie. Doszedł wczoraj błąd silnika który nie zgasł. Dziś zgasły zegary. Po wyłączeniu auta na kilka chwil zegary się zapaliły.
  6. co to takiej wymiany na M54 3.0 jest potrzebne? sterownik silnika nie podjedzie ten sam no i EWS ??
  7. nie rozumiem czym się różnią silniki - każdy ma inny numer części: BMW Z4 E85 Z4 2.5i M54 Roadster ECE 11 00 0 140 993 BMW 3' E46 325xi Limousine ECE 11 00 0 140 991 BMW X3 E83 X3 2.5i SAV ECE 11 00 0 140 991 BMW 5' E39 525i Limousine ECE 11 00 0 140 999 każdy ma oznaczenie 256S5 Czy nie ma znaczenia jaki silnik kupię?? będzie pasował do Z4 ?
  8. Założyłem używaną pokrywę kupioną na allegro. Czy to możliwe żeby druga pokrywa była pęknięta w tym samym miejscu?? Zajrzałem kamerą inspekcyjną - endoskopem do kanału świecy, nie widzę pęknięcia głowicy. Trudno to ocenić okiem. Jestem skłonny wymienić silnik żeby zakończyć ten temat. Ale tu znowu kolejny problem... silnik M54 2.5B ... czy musi być to silnik od Z4? czy może być od X3 albo e46 ??
  9. 11 12 1 437 395 to uszczelki pod śrubami pokrywy zaworów. Olej pojawia się wewnątrz gniazda świecy, wypełnia tą przestrzeń. Nie ma wycieku na zewnętrznej stronie uszczelki pokrywy.
  10. w tym przypadku powodem awarii był uszkodzony kluczyk, dziękuję za pomoc.
  11. Problem został rozwiązany po udrożnieniu odpływy z układu klimatyzacji. Instrukcja powyżej. Bardzo dziękuję za pomoc.
  12. Z4 VIN: LR28752 M54 2,5i olej w gnieździe świecy Szanowni Forumowicze, potrzebuję fachowej podpowiedzi. Wymieniłem: - 3x uszczelkę pokrywy zaworów, ostatnia wymieniona w ASO - pokrywę zaworów - odmę ASO Po obciążeniu silnika obrotami powyżej 3tys. obrotów pojawia się olej w gnieździe świecy (pierwszej patrząc od przodu auta). Co według was najlepiej zrobić w tej sytuacji? Wymienić silnik? Pozdrawiam serdecznie Tomasz
  13. Dziękuję za profesjonalne podejście do tematu.
  14. Tak, przeczytałem, trudno mi było pojąć konieczność rozpięcia wału napędowego - stąd pytanie o komorę silnika. Jeszcze raz dziękuję za wyjaśnienie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.