Skocz do zawartości

1981Denis1981

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 1981Denis1981

  • Urodziny 16.01.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330i 2001
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia 1981Denis1981

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Mam problemy z 330i m54b20 z automatyczną skrzynią , walczę już 2 lata. Problemy następujące: -szarpanie skrzyni przy zwalnianiu do zatrzymania na światłach ale tylko na zagrzanym mocno oleju (po kilku minutowym postoju w korku lub kilkudziesięcio kilometrowej szybkiej jeździe na autostradzie) -brak mocy szczególnie po właśnie takim jak wyżej staniu w korku itd. (maksymalna prędkość 220 km/h i to na 4 biegu po wrzuceniu 5 prędkość jest wytracana) -spalanie na poziomie 18 L Skrzynia biegów została wymieniona na inna , nic się nie zmieniło , następnie został zregenerowany konwerter i założony z oryginalna skrzynią biegów , nic się nie zmieniło , został wymieniony przepływomierz , nic się nie zmieniło , zostały sprawdzone i od nowa ustawione vanosy , nic się nie zmieniło. Auto zimne wydaje się żwawe ale 3.0 powinna jechać inaczej w praktyce objeżdża mnie 523 - 170 KM, po rozgrzaniu jest coś jak chyba pisał jeden kolega na forum , auto jedzie jak by na gumie , obroty rosną auto powoli je dogania (jakby poślizg) i od 3 tyś obrotomierz rośnie razem z prędkością tyle że auto słabe. W kompie od skrzyni lastsignal wychodzi grubo poza skalę "!" a po szarpnięciach pojawia się błąd 49 "Symptom gangueberwachung" , szarpnięcia jedynie przy redukcji na niski bieg przy zatrzymywaniu i to na bardzo gorącym oleju. Obczytałem różne fora i tajemniczy jest ten "lastsignal". Myślę że po opanowaniu tego parametru wszytko może się uspokoić. Ponoć widać go również s sterowniku ABS.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.