Skocz do zawartości

KombiFan

Zarejestrowani
  • Postów

    250
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G21 330i xDrive

Osiągnięcia KombiFan

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Ja na szczęście wziałem hak przy zamawianiu auta (też się wahałem) i nie wyobrażam sobie wożenia rowerów w środku. Jakbyś się nie starał, w końcu i tak coś zahaczysz czy zarysujesz przy pakowaniu ich do środka. Będziesz potem jeździł z dziurą w skórze czy podsufitce? Spróbuj poszukać jeszcze różnych opcji dołożenia haka. Jak kiedyś orientowałem się w przypadku Audi, to były dwie ceny za dołożenie - zależności czy pod przyczepę czy właśnie bagażnik (kwestia chłodnicy chyba).
  2. Co to w ogóle znaczy? 😄 "Aby utworzyć gotowy do jazdy"?
  3. U mnie (zaraz po wyjściu G21) dopłata do M340i wychodziła 60'000 zł (stare czasy bez miękkich hybryd i z wyższą akcyzą). Zostałem przy 330i i wbrew najpowszechniejszej tutaj opinii, ja nie żałuję. W mieście nawet jeżdżac dynamicznie, nie wciskam gazu w podłogę. Poza miastem wyprzedzając kogoś kto jedzie 80 - 100 km/h, mocy mi nie brakuje. Musiałbym wyprzedzać na żyletkę żeby tutaj M340i robiło ogromną różnicę. Największą różnicę czujesz jak chcesz się rozpędzić od 100-120 km/h do 160+ km/h. Tutaj z 330i zostaniesz zancząco w tyle M340i. Zostaje pytanie na ile to dla ciebie istotne. Nikt za ciebie tak naprawdę nie odpowie. Dla mnie 320i to już za mało, ale sporo osób i z takim silnikiem nie narzeka. Ja jeździłem M340i i świadomie wybrałem 330i. Nie neguję fun-u z przyspieszania od 100 km/h w M340i, ale osobiście bym z tego po prostu nie korzystał wystarczająco.
  4. Potwierdzam dziwny zbieg powiadomień, w ubiegłym tygodniu wyskoczył mi komunikat, wczoraj wymieniłem.
  5. Możesz podać koszt tej wymiany w ASO?
  6. Tak, zgłaszałem już przy umawianiu wizyty. Chociaż kto wie czy oni to ogarnęli logistycznie.
  7. Wczoraj rano dałem auto na okresowy serwis i zgłosiłem problem aktualizacji. Przy odbiorze już nie było właściwego pracownika, samochód niezaktualizowany. Dzisiaj dostałem odpowiedź: "aktualizacja będzie mogła zostać przeprowadzona we wrześniu". Brzmi to co bardzo wątpliwie, ale przeczekam sobie nawet cały ten wrzesień.
  8. U mnie też problem z aktualizacją, pisałem tutaj: Za tydzień mam serwis, zobaczę co powiedzą.
  9. G21 (BMW 3) to samo, dwa razy musiałem aktualizować z użyciem pendrive.
  10. Ja swoją drogą nie mogę za nic zrobić aktualizacji z 07/2022 na 03/2023. Pobrałem tę aktualizację już raz, kilka miesięcy temu, przez długi czas auto nie było "gotowe" na aktualizację, aż ta zniknęła. Ponad miesiąc temu znowu się pojawiła, pobrałem i to samo. Od ponad miesiąca czekam aż auto "pozwoli" mi zainstalować nowe oprogramowanie. Zrobiłem dłuższą trasę (600 km) i nic. Podładowałem auto CTEK-iem (podłączyłem na 4-5 dni) i też nie pomogło. Jak ktoś ma jeszcze inne sugestie to chętnie usłyszę.
  11. Aktualizacje OTA są przydzielne przez BMW poszczególnym samochodom w "paczkach", aby wszyscy na raz nie aktualizowali aut. Prawdopodobnie chodzi o uniknęcie przeciążenia serwerów i ew. możliwośc wycofania aktualizacji OTA gdyby nagle napłynęły masowe raporty o problemach. Niektórzy więc dostają aktualizacje wcześniej, niektórzy muszą poczekać dodatkowe miesiące. Jeśli jednak nadal jesteś na wersji 03/2019, to coś ewidentnie jest nie tak. Czy poza sprawdzaniem dostępności w samochodzie, masz też zainstalowaną na telefonie aplikację MyBMW? Ona również powinna wykryć dostępność aktualizacji (samoczynnie) i zaoferować jej pobranie. Obawiam się że może być konieczna wizyta w ASO.
  12. W szeroko pojętej informatyce, oprogramowanie rozwija się w gałęzi głównej, a okresowo tworzy gałęzie do serii wydań (release branches). Do takich stabilnych gałęzi trafiają tylko nieinwazyjne zmiany i poprawki. Ze stabilnych gałęzi okresowo tworzy się właściwe wydania. Tutaj 03/2019 to gałąź, nazwana prawdopodobnie od miesiąca i roku jej utworzenia lub pierwszego wydania z niej utworzonego. Oznaczenie .60 to numer wydania w ramach danej gałęzi. Tak więc pomiędzy wydaniami z danej gałęzi (np. 03/2019) dużych zmian nie będzie. Kolejne wydania w ramach gałęzi poprawiają pojedyncze błędy. Gdy dane wydanie jest już dobrze przetestowane i stabilne to BMW udostępnia je jako aktualizację OTA.
  13. Zaraz zaraz. Chcecie powiedzieć, że w X3 jest jakiś problem z Android Auto i apkami typu Spotify? Mam obecnie serię 3 z 2020 z kokpitem pro i wszystko hula. Mam brać X3 ze stocku, ale Android Auto i ten gadżet to jest must have. Inaczej nie biorę tej M40i. Ta wersja ma live cockpit plus nie pro. Wyżej mowa o aplikacji iDrive, która nie wykorzystuje w ogóle telefonu. Przy założeniu konta ConnectedDrive na odpowiedni kraj taka aplikacja się (niektórym) pojawiała. Z Android Auto i jego aplikacji (w tym Spotify) mozna cały czas korzystać.
  14. Nie wiem czym ładowałeś i ile lepsze ładowarki potrzebują czasu. CTEK 5.0 ładował mi akumulator z niskiego stanu do pełna aż 2 doby. Po 1 dobie aż sprawdzałem i nadal auto nie chciało zainstalować gotowej aktualizacji.
  15. Podładuj akumulator. Miałem to samo, dłuższe trasy nie pomagały. Kupiłem i podpiąłem CTEK-a. Tutaj o tym pisałem: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=215&t=392874&p=2840450#p2840450
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.