Skocz do zawartości

Takkyish

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i
    E92 320D
  • Lokalizacja
    Szczecin

Osiągnięcia Takkyish

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Ok, dzięki bardzo za odpowiedź to biorę tylko tuleje! :D
  2. Mam takie pytanko do wymiany mam tylna prawa tuleje, wystarczy kupic tylka taka tuleje? https://motostacja.com/p/LEMF%C3%96RDER-35398-01/?ktypenr=22534 Czy muszę kupić również do tego zestaw naprawczy za 220zł? ( najtaniej znalazłem na stronie bmw) https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/2406287-zestaw-naprawczy-lozyska-gum-amortyz?fbclid=IwAR3LYnjMm5STQQiNKqnocHq0a6SYot7cfuqnJHgfhADgqpIn3VcoRb_KB6o
  3. 1. podgrzewacz paliwa 4B1C 4B1C Kraftstofffilterheizung, Ansteuerung Error counter: 17 Logistic counter: 40 1. Umweltsatz Mileage 236936 km Motordrehzahl 829.00 1/min Kühlmitteltemperatur (Sensorwert vor der Korrektur) 85.09 °C maximaler Raildruck der letzten 10ms (1 Byte) 298.61 bar Einspritzmenge - Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung (1 Byte) 6.28 mg/hub Luftmasse pro Zylinder (1 Byte) 313.87 mg/Hub Luftdruck vor Einlassventil (1 Byte) 1004.38 mbar Erfasste Batteriespannung (1 Byte) 13701.25 mV Umgebungsdruck (1 Byte) 1007.09 mbar aktueller Motorstatus 16.00 - Kraftstofftemperatur (1 Byte) 42.08 °C Kraftstoffvorförderdruck - gefiltert (1 Byte) 3789.98 mbar Kraftstoffvorförderdruck - Spannungsrohwert vom Sensor (1 Byte) 1868.53 mV Status der Dieselfilterheizung 0.00 - Kraftstoffvolumen (1 Byte) 8.83 l Mengenregelventil - gefilterter Istwert des Ansteuerstromes 1564.00 mA Leistung EKP (U*I) gefiltert (1 Byte) 50.01 W Vorfördermenge (1 Byte) 184.38 l/h Spannung EKP 9.60 V Raildruck -Sollwert 307.08 bar Status - Raildruckregelmodus 5.00 - Raildruckregelventil-Stromsollwert von der Raildruckregelung 696.97 mA Raildruckregelventil-Zustand der Stellwertsteuerung 0.00 - Zähler für die Lernfunktion Dieselfilterheizung 1000.00 - Gelernte Leistung für Dieselfilterheizung 46.10 W 2. Umweltsatz Mileage 237056 km Motordrehzahl 953.50 1/min Kühlmitteltemperatur (Sensorwert vor der Korrektur) 71.08 °C maximaler Raildruck der letzten 10ms (1 Byte) 330.04 bar Einspritzmenge - Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung (1 Byte) 5.49 mg/hub Luftmasse pro Zylinder (1 Byte) 477.08 mg/Hub Luftdruck vor Einlassventil (1 Byte) 988.69 mbar Erfasste Batteriespannung (1 Byte) 11401.04 mV Umgebungsdruck (1 Byte) 1004.73 mbar aktueller Motorstatus 16.00 - Kraftstofftemperatur (1 Byte) 48.08 °C Kraftstoffvorförderdruck - gefiltert (1 Byte) 3813.52 mbar Kraftstoffvorförderdruck - Spannungsrohwert vom Sensor (1 Byte) 1868.53 mV Status der Dieselfilterheizung 0.00 - Kraftstoffvolumen (1 Byte) 19.62 l Mengenregelventil - gefilterter Istwert des Ansteuerstromes 952.00 mA Leistung EKP (U*I) gefiltert (1 Byte) 55.01 W Vorfördermenge (1 Byte) 179.37 l/h Spannung EKP 10.00 V Raildruck - Sollwert 326.26 bar Status - Raildruckregelmodus 4.00 - Raildruckregelventil-Stromsollwert von der Raildruckregelung 510.99 mA Raildruckregelventil-Zustand der Stellwertsteuerung 0.00 - Zähler für die Lernfunktion Dieselfilterheizung 1000.00 - Gelernte Leistung für Dieselfilterheizung 46.10 W Unterbrechung Testbedingungen erfüllt Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Fehler ist nicht im Shadowspeicher eingetragen Fehler ist nicht im Historybuffer eingetragen Error code: 4B 1C 61 00 00 00 11 28 73 B1 06 7A 7D 26 10 32 40 89 AD 10 5C A1 88 00 12 3D 18 32 B8 60 1A 34 05 2C 9B 00 03 E8 01 CD 73 C0 07 73 6F 2A 0E 4C 3F 72 AC 10 62 A2 88 00 28 25 30 37 B3 64 1B D7 04 20 B4 00 03 E8 01 CD------------------------------------------------------------- 2. Czujnik spalin 4D00 4D00 Abgasgegendrucksensor, Signal Error counter: 3 Logistic counter: 37 1. Umweltsatz Mileage 236936 km Motordrehzahl 3018.50 1/min Kühlmitteltemperatur (Sensorwert vor der Korrektur) 89.09 °C maximaler Raildruck der letzten 10ms (1 Byte) 1587.32 bar Einspritzmenge - Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung (1 Byte) 60.04 mg/hub Luftmasse pro Zylinder (1 Byte) 1155.04 mg/Hub Luftdruck vor Einlassventil (1 Byte) 2432.49 mbar Erfasste Batteriespannung (1 Byte) 13801.26 mV Umgebungsdruck (1 Byte) 1007.09 mbar aktueller Motorstatus 16.00 - Abgasdruck vor Partikelfilter 1916.96 mbar berechneter Abgasvolumenstrom im Partikelfilter (1 Byte) 447.91 m^3/h Regenerationsstatus 1048577.00 - korrigierter Differenzdruck (1 Byte) 868.34 mbar Offset für Partikelfilter-Differenzdruck (1 Byte) 7.45 mbar Status - Betriebsbereich für die Partikelfilterdruckplausibilisierung 0.00 - Ausgangstastverhältnis - Drosselklappensteller (1 Byte) 4.71 % Abgastemperatur vor Katalysator - korrigierter Wert (1 Byte) 296.83 °C Gefilterter Strömungswiderstand des Partikelfilters 1.05 mbar/(m^3/h) Spannungsrohwert - Abgasdruck vor Partikelfilter 4354.54 mV Spannungsrohwert - Abgastemperatur vor Katalysator 719.16 mV Fahrzeuggeschwindigkeit 75.16 km/h Ölaschemasse 2.40 g Rußmasse 54.95 g Lambdawert - gemessen aus LSU 0.00 - 2. Umweltsatz Mileage 236968 km Motordrehzahl 4201.50 1/min Kühlmitteltemperatur (Sensorwert vor der Korrektur) 81.09 °C maximaler Raildruck der letzten 10ms (1 Byte) 1815.21 bar Einspritzmenge - Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung (1 Byte) 51.80 mg/hub Luftmasse pro Zylinder (1 Byte) 1023.22 mg/Hub Luftdruck vor Einlassventil (1 Byte) 2212.78 mbar Erfasste Batteriespannung (1 Byte) 13801.26 mV Umgebungsdruck (1 Byte) 1009.44 mbar aktueller Motorstatus 16.00 - Abgasdruck vor Partikelfilter 1930.97 mbar berechneter Abgasvolumenstrom im Partikelfilter (1 Byte) 424.33 m^3/h Regenerationsstatus 1048577.00 - korrigierter Differenzdruck (1 Byte) 864.22 mbar Offset für Partikelfilter-Differenzdruck (1 Byte) 16.08 mbar Status - Betriebsbereich für die Partikelfilterdruckplausibilisierung 0.00 - Ausgangstastverhältnis - Drosselklappensteller (1 Byte) 4.71 % Abgastemperatur vor Katalysator - korrigierter Wert (1 Byte) 207.37 °C Gefilterter Strömungswiderstand des Partikelfilters 0.09 mbar/(m^3/h) Spannungsrohwert - Abgasdruck vor Partikelfilter 4379.18 mV Spannungsrohwert - Abgastemperatur vor Katalysator 1209.58 mV Fahrzeuggeschwindigkeit 66.14 km/h Ölaschemasse 2.40 g Rußmasse 45.99 g Lambdawert - gemessen aus LSU 0.00 - Signal zu hoch Testbedingungen erfüllt Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Fehler ist nicht im Shadowspeicher eingetragen Fehler ist nicht im Historybuffer eingetragen Error code: 4D 00 21 00 00 00 03 25 73 B1 17 95 81 CA 99 B8 9B 8A AD 10 51 CA 39 00 10 00 01 DF 89 00 0C 5D 28 FC DE F3 24 D2 4B 00 9D 0E 11 00 00 73 B5 20 D3 79 E7 84 A3 8D 8A AE 10 52 63 36 00 10 00 01 DE 94 00 0C 45 03 7C E0 36 3D EE 42 00 9D 0B C6 00 00-------------------------------------------------------------
  4. Witam wiec problem u mnie wyglada tak jakis czas temu kupilem autko 2008r e92 320d przebieg 230.000 177km od poczatku problem z zapalajacym sie dpf po przejechaniu ok 5km blad CC-ID 49 na desce i oczywiscie spadek mocy, pozostale bledy to: 1.podgrzewacz paliwa 4B1C 4B1C Kraftstofffilterheizung, Ansteuerung 2.4D00 4D00 czujnik spalin Abgasgegendrucksensor, Signal 3.swieca na 3 cylindrze 4A44 4A44 Glühkerze Zylinder 3Ansteuerung , 4A4E 4A4E Glühkerze Zylinder 3, Ansteuerung (podobno nie mogli jej wykrecic u mechanika poprzedniego wlasciciela). Jesli bedzie trzeba to wrzuce tez opis bledow swiec. Moj mechanik powiedzial ze swieca i podgrzewaczem na razie mam sie nie martwic i tym sie zajmiemy przed zima bo dopiero wtedy jest to potrzebne ma racje? Filtr dpf chce wyslac do regeneracji do warszawy. Moze najpierw sam mam sprobowac zrobic wymuszone wypalanie? Wlasnie kupilem inpe i chce sprobowac programem BTool z forum czy lepiej nie robic wymuszonego przy tych bledach? Będę bardzo wdzięczny za kazda odpowiedz! Z mechanikiem umówiłem się dopiero na początek września bo teraz urlop i jak na razie jezdze z tym wszystkim. Bledy dpfu: 480A 480A Partikelfiltersystem Mileage 236936 km Motordrehzahl 1445.00 1/min Kühlmitteltemperatur (Sensorwert vor der Korrektur) 89.09 °C maximaler Raildruck der letzten 10ms (1 Byte) 463.62 bar Einspritzmenge - Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung (1 Byte) 10.99 mg/hub Luftmasse pro Zylinder (1 Byte) 326.42 mg/Hub Luftdruck vor Einlassventil (1 Byte) 863.14 mbar Erfasste Batteriespannung (1 Byte) 13701.25 mV Umgebungsdruck (1 Byte) 1007.09 mbar aktueller Motorstatus 16.00 - Abgasdruck vor Partikelfilter 1112.93 mbar berechneter Abgasvolumenstrom im Partikelfilter (1 Byte) 86.44 m^3/h Regenerationsstatus 2162690.00 - korrigierter Differenzdruck (1 Byte) 94.13 mbar Offset für Partikelfilter-Differenzdruck (1 Byte) 7.45 mbar Status - Betriebsbereich für die Partikelfilterdruckplausibilisierung 0.00 - Ausgangstastverhältnis - Drosselklappensteller (1 Byte) 80.06 % Abgastemperatur vor Katalysator - korrigierter Wert (1 Byte) 270.74 °C Gefilterter Strömungswiderstand des Partikelfilters 0.52 mbar/(m^3/h) Spannungsrohwert - Abgasdruck vor Partikelfilter 2839.55 mV Spannungsrohwert - Abgastemperatur vor Katalysator 957.96 mV Fahrzeuggeschwindigkeit 51.11 km/h Ölaschemasse 2.40 g Rußmasse 45.99 g Lambdawert - gemessen aus LSU 0.00 - Partikelfilter stark beladen (Abgasgegendruck hoch) Testbedingungen erfüllt Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Fehler ist nicht im Shadowspeicher eingetragen Fehler ist nicht im Historybuffer eingetragen Error code: 48 0A 61 00 00 00 01 28 73 B1 0B 4A 81 3B 1C 34 37 89 AD 10 2F 7C 0B 00 21 00 02 23 89 00 CC 56 14 2B 91 62 31 0C 33 00 9D 0B C6 00 00 481A 481A Partikelfiltersystem Mileage 236936 km Motordrehzahl 1895.00 1/min Kühlmitteltemperatur (Sensorwert vor der Korrektur) 90.09 °C maximaler Raildruck der letzten 10ms (1 Byte) 872.24 bar Einspritzmenge - Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung (1 Byte) 27.86 mg/hub Luftmasse pro Zylinder (1 Byte) 640.29 mg/Hub Luftdruck vor Einlassventil (1 Byte) 1428.11 mbar Erfasste Batteriespannung (1 Byte) 13701.25 mV Umgebungsdruck (1 Byte) 1007.09 mbar aktueller Motorstatus 16.00 - Abgasdruck vor Partikelfilter 1262.99 mbar berechneter Abgasvolumenstrom im Partikelfilter (1 Byte) 180.73 m^3/h Regenerationsstatus 1048577.00 - korrigierter Differenzdruck (1 Byte) 238.26 mbar Offset für Partikelfilter-Differenzdruck (1 Byte) 7.45 mbar Status - Betriebsbereich für die Partikelfilterdruckplausibilisierung 0.00 - Ausgangstastverhältnis - Drosselklappensteller (1 Byte) 4.71 % Abgastemperatur vor Katalysator - korrigierter Wert (1 Byte) 263.28 °C Gefilterter Strömungswiderstand des Partikelfilters 1.01 mbar/(m^3/h) Spannungsrohwert - Abgasdruck vor Partikelfilter 3122.98 mV Spannungsrohwert - Abgastemperatur vor Katalysator 932.17 mV Fahrzeuggeschwindigkeit 46.10 km/h Ölaschemasse 2.40 g Rußmasse 54.95 g Lambdawert - gemessen aus LSU 0.00 - Partikelfilter stark beladen (Abgasgegendruck über Maximum) Testbedingungen erfüllt Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Fehler ist nicht im Shadowspeicher eingetragen Fehler ist nicht im Historybuffer eingetragen Error code: 48 1A 61 00 00 00 01 23 73 B1 0E CE 82 6F 47 66 5B 89 AD 10 35 E3 17 00 10 00 01 46 89 00
  5. Oki postaram się jutro wszystko sprawdzic dzieki! A koszt tych 2 rzeczy do zrobienia sie zgadza czy troszke przesadzony?
  6. Witam, odswiezam temat, wlasciciel byl u mechanika i tak: "Do wymiany tuleje na wahaczach koszt max 1500zl oraz podgrzewacz paliwa koszt czesci 1200zl( przez to zapala sie dpf po wymianie auto bedzie bardziej dynamiczne ale nie jest to sprawa pilna na juz)" Co o tym sadzicie? Koszt tych rzeczy wydaje mi sie troche duzy, tuleje na allegro po 100zl a podgrzewacz ok 200 czy cos zle sprawdzilem? Jutro rano jade po auto i przed zakupem jeszcze do mechnika pod kompa. Raport z bimmercheck sie zgadza przebieg i rozrzad wymieniony tak jak wlasciciel mowil. 16.11.15 - 190 790 km - wymiana układu rozrządu kpl, diagnostyka komputerowa pojazdu, elementy technologiczne
  7. A jak to jest z tym ze na navi nie ma wgranych map i ma podobno mapy na plytce do wgrania, to zaden problem i bede mogl zrobic to sam?
  8. Oki to zrobię tak piszesz kupię pakiet standard na bimmercheck za 129zl jesli wszystko sie bedzie zgadzalo podjade z nim do mechanika od BMW zeby wszystko dokladnie sprawdzil. Dzięki! Do tej pory jezdzilem tylko benzynka ale mam nadzieje ze nie bedzie to zly wybor :D
  9. Dzięki bardzo za odpowiedź! Znasz może jakiegoś takiego specjalistę w Szczecinie czy po prostu każdy serwis zajmujacy sie BMW moze to zrobic dokladnie, przebieg mam sprawdzac w ASO czy wystaraczy przejrzec cala ksiazeczke serwisowa jesli rozrzad byl podobno wymieniany w akcji serwisowej to chyba musi to byc w ksiazeczce.
  10. Ogladalem auto, jezdzone glownie po miescie, rozrzad wymieniany podobno w akcji serwisowej. Podczas jazdy troche zamulony( podobno za tydzien dpf ma byc czyszczony i to przez to), zderzak tylni uszkodzony od parkowania. Kiera troche powycierana, prawy reflektor wymieniany na nowy reszta ok. Wyglad zewnetrzny i wewnetrzny bardzo mi odpowiada jedynie podczas odpalania i jazdy dzwiek diesla nie wzbudzil we mnie ogromnych emocji :D.Mam budzet ok 35k na ten moment moglbym ja brac za okolo 33. Srednie spalanie na kompie pokazywalo 8.7. A i najwazniejsze Ekranik od navi raadio itd dziala ale "nawigacja nie jest wgrana ale mam plytke zeby ja wgrac" Co sadzicie? warto?
  11. https://www.olx.pl/oferta/bmw-e92-coup-m-pakiet-CID5-IDAROXy.html VIN WBAWD11060PW12422 Co o nim sądzicie? Oplaca sie kupic diesla? Chciałem jakieś ładne 325i niestety nic nie ma w moich okolicach od dluzszego czasu , jedzie glownie w miescie po 40km dziennie, a z tego co wyczytalem jest bardzo male spalanie i po chipie beda podobne osiagi o ile nie bede musial wlozyc kilka tys na rozrzad na starcie. 34tys to normalna cena jak na 320d? Na co zwrócić uwagę podczas ogladania? Dzięki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.