Skocz do zawartości

Ronskiwwa1989

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 530 xd 235km

Osiągnięcia Ronskiwwa1989

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć , dzięki za odpowiedź. Dzisiaj testowałem auto z Majkel120322 któremu bardzo dziekuje za poświęcony czas ! Doszliśmy do wniosku że to albo turbo jest źle ustawione i nie pompuje na niskich obrotach i trzeba je wymienic na fabryczne, albo klapki które są zaślepione blokują i dławią turbo.(moze przy hybrydzie nie powinno się zaślepiać tylko ewentualnie kupić kolektor z wzmocnionymi klapkami?) Trochę słabo że program został zrobiony na niesprawnym aucie. Powiedziano mi po zrobieniu programu że dołu nie udało się wyciągnąć , bo coś jest nie tak prawdopodobnie z turbo, ale że wyciągneli to co mogli na dolnych obrotach :/ . Generalnie efekt został osiągnięty i nie dymi i moc z 3x z przodu, ale auto nie jest sprawne bo ciężko się nim rusza i nie ma elastyczności i przyspieszenie z taką mocą na poziomie 8s do 100kmh to słabo wygląda. @ na trybie sportowym DS też nie na się szybko ruszyć, jednie na kolejnych biegach szybko sie zbiera bo ma wyższe obroty.
  2. Witam wszytkich, Bardzo proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu. Szukałem tematów na forum i nie znalazłem tożsamego. Problem polega na braku mocy, "lagu" w zakresie 1500-1900 obrotow. W zasadzie na każdym biegu auto muli dopóki załączy się turbo czyli 1900 obrotow. Nie da sie nim ruszyć mocniej ze świateł. Robiony był program w tc performance na 304km i 626 nm. Auto po wycięciu DPF, zaślepieniu klapek kolektora i przerobieniu turbiny na hybrydę stage 1. Na komputerze wyskakuje informacja o słabym cisnieniu doładowania w tej partii obrotów. zadane jest 2 bary a dostaje 1,2. Oczywiscie czujnik ciśnienia , egr były sprawdzone i wydają się być ok. Jak potwierdzić na 100% że to wina turbiny? Auto po zrobieniu hybrydy mialo wyciąganą turbinę i strojenie jej podwójnie , sprawdzane w 2 warsztatach, na stole parametry są idealne, geometria właściwie ustawiona i własciwie od 1900 jest ok. Czy w tym zakresie 1500-1900 turbina ma aż taki wpływ że praktycznie nic się nie dzieje? czy może szukać jeszcze gdzies problemu ? W załączniku poniżej wykres z hamowni. https://zapodaj.net/2f72624d41680.jpg.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.