Skocz do zawartości

JACK DIESEL BMW

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 90 318d 2008 F 30 320d 2012
  • Lokalizacja
    KOS

Osiągnięcia JACK DIESEL BMW

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Kolego (Tomek Kemot) ten Twój link do wydruku 3D nie działa, w związku z tym serdeczna prośba o udostępnienie jakiegoś innego linka bo jestem tym tematem bardzo zainteresowany, w mojej F30 Luxury ambient świeci, ale jest rozproszony, więc za Twoją namową jestem przekonany, że po zamontowaniu takich listewek będzie fajna kreska tanim kosztem, prośba o pomoc w temacie także do pozostałych forumowiczów. Dzięki. :D
  2. Potwierdzam, że robiłem aktualizację nawigacji professional 2021 + kodowanie drobnych rzeczy jak np. sygnalizacja niezapiętych pasów czy odtwarzanie dvd w Bimmer Kodowanie Kraków byłem tam osobiście z moją bmw. Gościu bardzo pozytywnie ogarnięty w temacie - polecam, punktualny, konkretny, ceny ok. do dogadania, więc Panowie jeśli ktoś ma problem ze swoja bm-ką to polecam, poza tym w ofercie ma wiele innych rzeczy dostępnych na stronie: bimmer kodowanie kraków gromadzka itd. :D :lol:
  3. Powiem tak tylko Varta, ja ten temat przerobiłem 2 lata temu, po dokonaniu żywota przez mój poprzedni akumulator oryginalny BMW 90 AH, rozruchowy jakieś 800 wziąłem coś takiego jak ZAP Sznajder polska produkcja, firma z tradycjami, podobnie jak Centra, polecony przez znajomego "akumulatorowca" z zaprzyjaźnionego sklepu, skusiłem się ceną wtedy coś około 400,-zł, wszystkie parametry jak należy, 95 AH, start-stop, AGM, rozruchowy chyba 800, prawidłowo zakodowany, ale po około roku ""padał" po dwutygodniowym zimowym postoju samochodu w garażu w stałej temp. około 3-5 stopni. Auto odpaliło, ale był prawie do zera rozładowany. Wtedy tamten zareklamowałem i wybór był jeden Varta Silver Dynamic AGM rozruchowy 850, 95 AH, po zakodowaniu śmiga do dziś bez żadnych przygód, tyle, że wtedy kosztował mnie jakieś 550,-zł, ale było warto. :lol:
  4. No dobra My Wszyscy Panowie Sympatycy niebiesko-białej szachownicy z Bayernu-ja śmiałem zapytać, więc dzisiaj po powrocie z wypoczynku do starego dobrego Kraju coś Wam powiem, recepta jest bardzo prosta, po przeczytaniu X podpowiedzi na ten temat spróbowałem na własnym organizmie recepty najprostszej tj. z samego rana w przeddzień wyjazdu z Chorwacji na zimniuteńkich oponkach ustawiłem ciśnienie większe o 0,2 niż w ROF-ach tj. przód 2,4 tył 2,8 przy obciążeniu średnim tj. dwie osoby i trochę bagażu, kierując się również logiką, że skoro moje opony są za miękkie, to trzeba im dodać trochę "twardości" i wrażenie po przejechaniu 1000 km do domu - rewelacja :!: :!: :!: jak przy Rofach: zero pływania, większy komfort jazdy (prawie jak gdybym jechał francuzem), stabilność również na mokrej nawierzchni, bo kilka razy dopadła mnie w drodze burza, więc patent jest taki:" :D jeśli zaopatrzyłeś się w opony zwykłe po oponach ROF, pamiętaj, aby im więcej d...ć, bo będziesz pływał po drodze", aha i jeszcze innych dziwnych komunikatów też w drodze powrotnej nie było :D
  5. No tak koledzy, człowiek uczy się całe życie,dzięki za podpowiedzi, poczytałem teraz trochę więcej o oponach i wszystko mi się rozjaśniło tzn.miałem Runflaty continental eco contact 205/55/16 z indeksem 91V, ale przez sam fakt bycia runflatem były wzmocnione czyli bardziej twarde, teraz mam barum bravuris 5HM z takim samym indeksem,na co zwracałem baczną uwagę przy zakupie :!: , ale nie mają oznaczenia XL wiec nie są wzmacniane. Wybierając nowe opony celowo nie chciałem wzmacnianych obawiając się, że będą tak samo za twarde jak runflaty, a tu taka niespodzianka, poza tym te barumy były polecone przez znanego mechanika jako znakomicie sprawdzające się w VW passacie (przednionapędowy :duh: ), a jak wszyscy wiemy grupa wv a bayernische motore werke to przecież przepaść, nieprawdaż ? A co powiecie na temat nagłego komunikatu o spadku ciśnienia, ten chorwacki vulkanizer sugerował, że opony od słonecznej strony samochodu (było 30 st, a droga miała pewnie z 45 st i jednostajny bardzo długi stromy podjazd) były bardziej nagrzane i stąd mogła powstać różnica ciśnień :?:
  6. Miałem dokładnie to samo, wymień spalony bezpiecznik drugi od lewej na dole, zmieniłem na mocniejszy za poradą z innego forum z 15 na 20 i teraz wszystko działa idealnie. :D
  7. W podobnym temacie to moja letnia przygoda z oponami. Założyłem po 8 latach użytkowania mojej bmw e90 318d zwykłe opony zamiast runflat i pierwsze wrażenie super,lepszy komfort jazdy i ciszej, ale w trakcie jazdy do Chorwacji gdzie się teraz urlopuję, na Węgrzech za Gyor na nowej autostradzie do Szombathely przy 160km/h temp. +30st. prosta droga auto zaczęło mi delikatnie pływać po drodze, :?: po zwolnieniu do 140km/h zrobiło się ok, pomyślałem, że mają do d...asfalt, a w Chorwacji kolejna dziwna historia na autostradzie przed Makarska na bardzo długim podjeździe podczas skrobania się pod górę temp.+30st. pokazał mi się pierwszy raz w życiu :shock: komunikat przebitej opony. Oczywiście panika, ale różnicy w prowadzeniu nie stwierdziłem, po sprawdzeniu wizualnym wszystkie gumy ok, ale dla pewności zjechałem do vulkanizera i tam po sprawdzeniu ciśnienie ok. Po zresetowaniu ikonka zniknęła i dojechałem dalsze 200km do Orebić bez przygód. Sprawdzałem jeszcze później ciśnienie i jest cały czas ok. Teraz jeżdżąc po okolicy na zakrętach widzę różnice na minus tzn.auto jest mniej "przyklejone" do drogi jak na runfatach. Czy jakiś forumowicz miał podobne przejścia i czy to powody do niepokoju :?:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.