Skocz do zawartości

stepien

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e90

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia stepien

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam Panowie, potrzebuję pomocy. Ostatnio wracam z pracy, próbuję uruchomić autko i nic. Nie odpala. Rozrusznik kręci, pompa paliwa pracuje. 2 m-ce temu miałem identyczną sytuację - wtedy auto trafiło do mechanika i podobno przyczyną był rozkodowany immobilaiser. Podejrzewam, że tym razem jest to ta sama przyczyna, bo wszystkie objawy są identyczne Może ktoś tutaj na forum ma wiedzę, aby podpowiedzieć jak rozwiązać problem rozkodowanego immobilaisera. Jak to mogę zakodować za pomocą inpy albo czy jest jakiś sposób, aby ominąć immobilaiser i uruchomić autko? Czy możliwe, że rozkodował się kluczyk i autko może odpalić zapasowym? (zapasowy klucz gdzieś przepadł w domu) Autko to bmw e90.
  2. Mam problem z moim BMW e90, otóż nie działają mi wycieraczki, tzn. działają, mogę je włączyć i chodzą na różnych biegach, ale nie można za nic wyłączyć! Po włączeniu wycieraczki chodzą nawet jak zgaszę silnik i wyjmę kluczyki. Aby móc wyłączyć wycieraczki muszą wyłączyć silnik i odpalić go na nowo - wówczas wycieraczki stają. Manetka nie reaguje na zatrzymanie wycieraczek. Wiem, że było sporo podobnych już tematów, ale przerobiłem już wszystko. Sprawdziłem wszystko co mogłem tzn: - wymieniłem przekaźnik - w sumie różne przekażniki, a sprawdzałem chyba z 5 różnych, w tym kupione nowe zgodne numerami ze starym przekaźnikiem - dwukrtonie wymieniałem manetki - wymieniłem cały mechanizm wycieraczek - bezpiecznik od wyceiraczek jest OK Problem dalej występuje. Po podłączeniu pod kompa pokazuje niby błąd przekaźnika, ale to już było wymieniane. Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł co sprawdzić? Czy w tym modelu (e90) są jeszcze jakieś inne przekaźniki odpowiadające za pracę wycieraczek poza tym , który znajduje się w skrzynce bezpieczników po stronie pasażera?
  3. Witam, mam problem, nie mogę otworzyć auta, zamek w drzwiach zepsuł się, a jedyny kluczyk został w aucie na siedzieniu. Mam otwarty jedynie bagażnik, ale nie mam dzielonej kanapy. Jakieś pomyśły jak można wejść do auta nie rozbijając szyby? Wiem, że z bagażnika mogę chyba nieco poluzować tylną kanapę, ale człowiek się nie przeciśnie
  4. Cały czas walczę z tematem. Sprawdziłeś wiązkę idącą od anteny? Sprawdź jakie masz napięcie. Sprawdzalem u siebie wczoraj i na jednym pinie nie mam napięcia - pewnie gdzieś kabelek może być przytarty. Raz jeszcze muszę sprawdzić okablowanie, bo wszystko inne już sprawdzone. Na Twoim miejscu tutaj szukałbym przyczyny. W jaki sposób sprawdziłeś kluczyki? U mnie po resecie ustawień od razu oba przestaly działać. Jeśli u Ciebie najpierw padł jeden, a drugi dopiero później, to przyczyna może być inna.
  5. Dzięki za pomoc i info. Spróbuję raz jeszcze sprawdzić okablowanie, bo dziś raz jeszcze zajrzałem pod podsufitkę i na bokach koło okna trochę wilgoci (zapewne stara uszczelka już nie trzyma odpowiednio). Może jakieś zwracie było gdzies na kablach. A sam przypadek rzeczywiście dziwny, bo stało się to mniej więcej po tym jak robiony był reset w menu na kokpicie, dlatego pierwsza moja myśl, to rozkodowane kluczyki
  6. W CAS mam tylko 1 błąd: A0B5 Alę tą antenę w podsufitce wymieniłem właśnie na inną działającą używkę - bez zmian, nadal nie działa zamykanie z pilota. Sprawdziłem okablowanie i nie widziałem, aby gdzies był przetarty kabel, wiązka wizualnie wygląda ok, wszystkie bezpieczniki od centralnego sprawdzone i jest OK. Od środka ryglowanie działa, działa też ryglowanie z kluczyka manualnego w zamku. Nie działają jedynie piloty. Co jeszcze mozna sprawdzić, gdzie jeszcze szukać przyczyny? Miał ktoś podobne doświadczenia? Przy okazji: wie ktoś jak wyjąć skrzynkę bezpieczników na zewnątrz? od spodu wypiął mi się jeden przewód od wycieraczek w skrzynce i muszę dostać się do sprzynki od drugiej strony
  7. Masz na myśli ten wzmacniacz antenowy zamontowany z tyłu na podsufitce? Tą część akurat wymieniłem na inną (ktoś mi wcześniej zasugerował że problem może być z anteną), ale efekt ten sam: centralny nie działa. Po wymienie tego modułu radio mi lepiej odbiera, ale to jedyna różnica jaką zauważyłem, pilot dalej nie reaguje
  8. A można to jakoś samemu zakodować? Sam pilot działa, tzn odpala auto itd. Nie działa tylko centralny zamek z pilota
  9. Witam Panowie, czy ktoś wie albo mógłby podrzucić jakiś link, jak samemu zaprogramować centralny zamek w pilocie? Otóż przestały mi reagować piloty (nie otwiera i nie zamyka drzwi). Podejrzewam, że stało się to po resecie ustawień w ukrytym menu na desce rozdzielczej. Alternatywnie sprawdziłem bezpieczniki (są ok), podmieniłem moduł diversity, sprawdziłem kable. Wszystko wskazuje więc na rozkodowane piloty. Próbowałem zaprograowować piloty wg instrukcji jakie są dostępne w interncie dla e46, ale bez powodzenia. Nigdzie natomiast nie mogę znaleźć podobnych instrukcji konkretnie dla e90. Czy ktoś ma wiedzę jak samemu zaprogramować centralny zamek w pilocie? Auto to e90 z 2005 r. silnik n46
  10. alb3rt dzięki za odpowiedź. pod f6 -mam tutaj activate dalej jak wchodzę w podmenu mam reset. To będzie to? Co do tych błędów to wyczytałem też na forum, że to jakiś tryb transportowy mogę mieć włączony -tak wskazują błędy. Da się to też wyłączyć poprzez INPE?
  11. Możesz podpowiedzieć jak to się robi? Można to zrobić przez INPE? Czy brak ewentualnej synchronizacji EWS może być powodem tego, że auto nie chce zapalić?
  12. Panowie, nadal mam nierozwiązany problem z autem. Nie odpala, nie kręci. Sprawdziłem masę na silniku w sposób w jaki tutaj wcześniej ktoś napisał, czyli kablem dałem masę z budy na silnik i nie pomogło - auto nadal nie odpala. Bezpieczniki sprawdziłem i są OK. Sprawdziłem też bezpieczniki w skrzynce pod maską - też ok. Przeczyściłem klemy, wymieniłem klemę pirotechniczną. Nadal nic. AKU ładowałem na full i ma 12,5 V, więc chyba jeszcze dobry. Na innym aku też nie pali, od kabli zakręcić też nie chce. Nie mam już pomysłów. Podjechałbym do mechanika, ale auto nie chce odpalić i nie ma nawet jak. Wczoraj podjechał znajomy z komputerem i odczytałem następujące błędy: http://autogielda.cal24.pl/inpa2.jpg Mam też pytanie dodatkowe: jakie napięcie powinien mieć akumulator na rozruch? Czy napięcie rzędu 12,4 V jest wystarczające aby rozrusznik zakręcił?
  13. Dzięki za zdjęcie. Tak, teraz u siebie też widzę ten bolec, ale u mnie jest nieco schowany. Rozumiem że do tego bolca idzie masa z akumulatora i chcąc rozwiać problemy z masą pod silnikiem, wystarczy kablem jedną końcówkę przyłożyć do bolca, a drugą do silnika? Jeśli auto odpali to rozumiem że przyczyny mam szukać gdzieś na łączeniu masy z silnikiem? Czy możliwe że jakaś śruba jest niedokrecona i może takie problemy sprawiać? Nie działa mi też radio. Bezpieczniki są ok. Czy możliwe że radio może nie działać przez złą masę?
  14. Nadkole po stronie pasażera? Widać to dobrze z góry jak zajrzę pod maskę? Zawsze jak odpalałem od kabla auto to minusową klemę dawałem do śruby na kielichu. Spróbuję poszukać tego walca, o którym piszesz. Jedno rzecz, którą dziś rano zauważyłem. Klema minusowa ta co idzie z akumulatora do budy, jest na przy łączeniu z budą oczko lekko zardzewiałe. Jest rdza na łączeniu. Zastanawiam się, czy to nie może być przyczyna tego, że prąd jest w aucie słabszy. Wszystko w aucie działa oprócz rozruchu i radia. Trochę dziwi mnie to, że radio przestało działać, bo chyba jakiegoś wysokiego napięcia nie potrzebuje
  15. Uchwyt widzę. Natomiast gdzie znajduje się to uziemienie (-)? Z przodu mam pod maską po lewej stronie plus, na którym ładuje aku od drugiego auta. A gdzie znajduje się te uziemienie minusowe? Kompletnie nie znam się na tym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.