Skocz do zawartości

kriu

Zarejestrowani
  • Postów

    322
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 F25 xDrive 28i xLine 2015
  • Lokalizacja
    Rzeszów

Ostatnie wizyty

254 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kriu

  1. Może wszystkim jest to wiadome, ale napiszę, że te xenony to tzw. bixenon (tak w każdym razie jest u mnie, także skrętne). Też auto z USA, ale wymienione reflektory na EU. Moje bixenony tak działają, że po zmianie na drogowe w reflektorach, za soczewkami podnoszą się przesłony i snop światła świeci także górą czyli całą soczewką. Może więc nie działa po prostu podnoszenie tej przesłony? A tak na marginesie, czy są takie reflektory xenonowe BMW, że po właczeniu świateł drogowych świecą oba światła w reflektorze czyli także ta druga soczewka? Czyli, że jest tam umieszczone drugie źródło światła (za soczewką). Bo niestety ale te "długie" w BMW nie są najlepsze. Mijania są OK, spoko bo to są jeszcze te mocne lampy wyładowcze (palniki) - 35W. Np. w Maździe mam full LED i tam jak włącze długie to włacza się drugie światło w reflektorze i jest jasno jak w dzień.
  2. Napiszę tylko w sprawie czerwonych kierunkowskazów. Wstaw żółte LEDy - ŻÓŁTE nie pomarańczowe. Ciężko odróżnić te kolory. Ja mam takie. Kolor żółty w połączeniu z czerwonym kloszem daje pomarańczowe światło. Pomarańczowy z czerwonym daje niestety czerwone.
  3. radzio76 uważam dokładnie jak Ty. Teraz sam wymieniam koła, ale na szczęście tylko w aucie żony. Tylko w nim są letnie i zimowe (jeździ daleko). W moim BMW mam wielosezonowe i w drugim małym miejskim autku także. A w moim BMW wymieniałem tył z przodem w celu wyrównania zużycia.
  4. Mała dygresja - ja kiedyś przy odkręcaniu śrub zepsułem nasadkę na kucz. Kupiłem nową (najtwardszą) i za pomocą łoma (przedłużacza) udało się. Oczywiście obawy o urwanie śruby wielkie. W innym aucie zerwałem redukcję (ale słaba była). Reasumując - gnoje w warsztatach przy zmanie kół dowalają "pneumatami" ile się da. Trzeba bardzo tego pilnować i podawać im wartości momentów dokręcania śrub.
  5. Dzięki, olej już ponad rok temu wymieniłem bez problemów. Kupiłem nasadkę na obudowę filtra, miskę na spuszczany olej. Do dokręcania użyłem klucza dynamometrycznego. Teraz szykuje się kolejna wymiana. Olej zawsze lałem 0W30.
  6. Może są osobne bezpieczniki na oba fotele?
  7. Kiedyś gdzieś na forum (nie pamiętam teraz gdzie) wyczytałem, że jak przekroczy się znacząco czas resetu to pojawia się właśnie komunikat o niemożliwości zresetowania. Późniejszy reset jest możliwy chyba tylko z poziomu dołączonego komputera diagnostycznego. Może inny koledzy wypowiedzą się precyzyjniej bo ja pewności nie mam czy to o to chodzi. Poszukaj na forum w dawnych postach.
  8. Ponieważ auto masz od nowości napisz jeszcze jakie odcinki pokonuje X3 - miasto czy trasa. Czy dużo stania w korkach itp? A co do skrzyni biegów - jaka dynamika jazdy - "dziadkowóz" czy "zrywacz asfaltu"
  9. Na tej naklejce na fotkach powyżej nie ma pełnego nr VIN (to na boku po prawej to chyba część nr VIN - 7 ostatnich cyfr). W zasadzie są tam tylko ciśnienia w oponach. Być może naklejka, ale z dedykowanym dla danego auta nr VIN może kosztować tak dużo w ASO - muszą taką naklejkę wyprodukować specjalnie dla konkretnego egzemplarza pojazdu - na zamówienie.
  10. A po co diagnoście ta naklejka?
  11. U mnie też leciutko one dostają, ale nie zauważam świstów czy czegoś podobnego. Listwy są mocowane na zaczepy, spinki, chyba metalowe. Nie wiem czy są one jednorazowe - to znaczy czy po oddarciu coś się uszkodzi.
  12. Poszukaj na forum jest tu kilka wątków na temat XDrive. np.: https://www.bmw-klub.pl/forum/topic/182540-x3-f25-olej-skrzynia-rozdzielcza-xdrive/
  13. Filtry kabinowe wymienione? Są dwa: - jeden dla powietrza zewnętrznego - dostęp od zewnątrz z podszybie, - drugi dla obiegu wewnętrznego - dostęp od strony kabiny - strona pasażera.
  14. U mnie nie ma terkotania - tylko dźwięk pracy silnika (siłowników)
  15. Na słupku pomiędzy szybą przednią a drzwiami są takie wciskane na zaczepy listwy. Słyszałem, że jeżeli one trochę odstają (przeważnie na końcach) to mogą świszczeć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.