Skocz do zawartości

Pitero_GDA

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F20 118i LCI

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pitero_GDA

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, Macie jakiś pomysł co może być powodem pojawiania się błędów 0171 i 118401? Po skasowaniu błędów check engine nie pojawia się od razu, czasem dopiero po kilku tygodniach i włącza się tylko na postoju, na biegu jałowym. Dodatkowy objaw jest taki, że obroty rosną do ok. 1500, ale nie zawsze wiąże się to z pojawieniem się błędu. Poza tym auto jeździ normalnie. Przebieg 70 tys. km. Według strony bmwfault.codes przyczyną może być czujnik ciśnienia, nieszczelny wydech, zapchany katalizator albo uszkodzony wtryskiwacz, ale zanim zacznę sprawdzać wszystko po kolei ciekaw jestem Waszych opinii i pomysłów.
  2. Pitero_GDA

    Spalanie

    U mnie też dochodzi do 12l, ale dużo zależy od trasy jaką się jeździ. "Miasto" to pojęcie bardzo względne - tyle pali mi w drodze do pracy i z powrotem, gdzie mam 7km i kilkanaście świateł po drodze (na większości mam czerwone). Jadąc np. z Gdańska do Gdyni (też przez "miasto") spokojnie mieszczę się w 8l.
  3. Pytanie trochę z innej beczki, ale też w temacie hamulców. Na obu tylnych tarczach pojawiła się rdza. Nie mam na myśli powierzchni roboczej tylko część łączącą się z felgą. Mam 5-ramienne felgi, więc wszystko widać i strasznie to szpeci. Auto ma 2 lata i 32 tys. przebiegu. Planuję to zareklamować u dilera w ramach gwarancji. Czy macie jakieś doświadczenia z podobnym problemem? Przednie tarcze nie mają nawet śladu rdzy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.