Skocz do zawartości

sly44

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sly44

  • Urodziny 26.12.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2010.F10-520D, 2017.G30-520D M SPORT

Osiągnięcia sly44

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Różnicy podczas zwykłej jazdy nie ma absolutnie żadnej, natomiast pojawia się kiedy musisz np awaryjnie zahamować lub hamujesz z prędkości autostradowych na krótkim odcinku. O efektach wizualnych chyba nie trzeba mówić. Natomiast ile kosztuje to pytanie bardzo względne. Zależy od wielu czynników , cena zacisków czy zrobisz to sam czy warsztat itd. Ja znalazłem używane na portalu aukcyjnym w świetnym stanie sam wszystko zrobiłem całość kosztowała mnie mniej niż 4K Odnośnie kodowania w VO zmieniasz HO-WORT na SBRE czyli krótko mówiąc sterownik wtedy widzi hamulce jako M-Sport i będzie brał na to poprawkę. No bo inny jest przepływ płynu hamulcowego podczas hamowania w małym układzie z zaciskiem z jednym cylinderkiem inny z dwoma czterema etc. Tak zalecają bodajże na amerykańskim forum i tak zrobiłem. Wszystko pięknie śmiga.
  2. Robiłem u siebie jakiś rok temu przekładka z 330mm na 370mm od 7 serii cały komplet plus kodowanie
  3. Witam ....podłącze się do tematu. Posiadam G30 520d w M pakiecie niestety hamulce są standard czyli zwykłe szare 330mm o ile pamiętam. Kupiłem więc na aukcji zestaw od bodajże 7 serii 370mm przód i tyl Brembo 4 zaciskowe żeby ładnie komponowały się z 20' felgami i tyle o ile sama wymiana zacisków i tarcz to nie problem słyszałem że nowy większy zestaw hamulców trzeba zakodować do auta. Czy ktoś to robił może w G30 a jeśli tak to które moduły i wartości edytować. Pozdrawiam
  4. Dzięki za pomoc ale udało mi się wszystko ogarnąć ...odłączyłem monitor żeby zobaczyć jakie ma złącze z tyłu włożyłem wszystko spowrotem ze starym unitem zakodowałem raz jeszcze i ......działa od tamtej pory. :)
  5. A wiec jestem po kodowaniu zrobiłem tak jak napisałeś wszystko przebiegło pomyślnie jakies komunikaty na zielono że jest ok. Problem zauwazylem po tym jak chcialem podpiąć wyswietlacz bo stary byl maly 7" a ten head unit uzywany jest nowszy i ma dwa wyjścia rozowe i biale (stary miał jedno rozowe) . Teraz moje pytanie czy wymiana wyswietlacza na wiekszy to jedyne wyjscie w tej sytuacji i czy to bedzie dzialac bo teraz nie moge nic włączyć nawet radia. Edit..Chce tylko potwierdzić jedna rzecz czy head unit w e-sys na drzewku wyswietla sie jako CIC bo teraz się zastanawiam czy to nie jest tylko wyswietlacz. Dzięki pozdro
  6. Dziekuje ślicznie za odpowiedz jutro będę testował :cool2:
  7. Witam w nowym roku A wracając mam wszystko skompletowane przynajmniej tak mi się wydaje do wymiany tego head unit. Czyli uzywany unit kabel enet ,e-sys+pszdata i teraz pytanie co musze zrobić....czy muszę skopiować jakieś pliki ze starego unita i wgrać to w ten który bede montował?. Czy mógłby ktoś mi no wyłożyć najprościej jak sie da ....podkreślam że nie zależy mi na nawigacji. Z góry dziekuje i pozdrawiam.
  8. O taką odpowiedź mi wlasnie chodzilo teraz jeszcze kwestia kodowania co jest mi potrzebne żeby to zakodowac jaki kabel i jaki program bo nie mieszkam w pl I ciezko znaleźć tu kogoś kto sie tym chetnie zajmnie wiec postaram sie to zrobic sam chyba że macie namiar na kogos w irlandii Pozdrawiam
  9. To znaczy żeby było jasne ...nie mam nawigacji teraz i nie zależy mi na tym żeby ją mieć chce tylko wymienic head unit na inny ale większość na rynku wtórnym jest właśnie z nawigacją. Zależy mi tylko na zachowaniu starych funkcji czyli wszystko bez nawigacji i z racji tego że nie mogę znaleźć używki o takim samym numerze moje pytanie było czy da się przypisać ten drugi unit do mojego auta. A jeśli tak to jak to zrobic. Pozdro
  10. Witam wszystkich potrzebuje pomocy kogoś biegłego w temacie otóż. Mam problem z owym head unit czasem dziala czasem nie w bmw stwierdzili ze jest uwalony i teraz moje pytanie Unit Alpine 9 233 010 maly ekran bez navi Czy moge go wymienic np na taki uzywany Alpine 9 342 033 a jesli tak to co musze zrobic i czego uzyc temat komputera nie jest mi obcy i chetnie podejme sie wyzwania o ile to mozliwe i ktos mi pomoże. Dzieki i pozdrawiam
  11. sprawdziłem dokladnie jeszcze raz przewody paliwowe i znalazłem bardzo mały wyciek ....Dokladnie główny przewód zasilania listwy zaraz pod nim w obudowie zaworów jest mały otwór który chyba jest po to aby paliwo w razie wycieku czy zalania pokrywy miało którędy spłynąć przewody dokręcane były z odpowiednim momentem ale widocznie ten się źle ułożył i delikatnie uciekło paliwo prosto w tą dziurkę po której spływalo na silnik i dpf ....dokrecilem wytarłem i narazie jest sucho .....takze dzięki za podpowiedz :cool2:
  12. Podepne się pod temat bo walczę z wyciekiem jak mi się wcześniej wydawało oleju na filtr dpf (cieklo spod pokrywy zaworów po uchwycie na którym trzyma sie dpf ) wymieniłem uszczelkę zaworów i teraz cieknie w ten sam sposób diesel tak mi się wydaje bo co innego by to było..Uszczelka była twarda itd wiec wcześniej to byl olej ale juz wtedy wydawało mi się że jakis bardzo rzadki jest wygląda na to że cieknął olej i diesel. Teraz pytanie skąd sie tam bierze diesel wtryski są suche i były suche kiedy zdejmowałem pokrywe zaworów. silnik n47 f10
  13. Widzę że nikt nie spotkał się z podobnym problemem...wiec mały update z mojej strony. Postanowiłem wymienić podejrzany wtrysk kupiłem używany przetestowany za okolo 300pln. Po wymianie i przypisaniu nowego wtrysku do sterownika resecie adaptacj etc. Wykonałem ponownie test przelewowy wtryskow (leak off test) i teraz ilość powracajacego paliwa jest równa na wszystkich wtryskach ......jesli jest ktoś z wiedzą jaki to ma wpływ na wtryski to chętnie poczytam. Zrobiłem około 50km auto reaguje lepiej na pedał gazu jest żwawsze ciągnie ładnie od samego dołu. Przypomnę że mimo że ze starym wtryskiem ewidentnie było coś nie tak nie dawał on żadnych widocznych objawów tak jak opisałem to w pierwszym poscie. Ktoś zapyta skoro nic sie nie działo to po co wymieniac .....wiec odpowiadam "Bo nie dawało mi to spać po nocach " ;) Pozdrawiam w nowym roku ...
  14. Witam Panowie .... Więc sprawa wygląda tak jak wszyscy wiemy system common rail nie jest doskonaĺy przy tej całej świetnej wydajności i ekonomiczność łatwo ulega uszkodzeniom,zabrudzeniu a w szczególności wtryski auto ma już najechane 260k więc mówię nie będę czekać aż pewnego ranka zacznie szarpać i wpadnie limp mode a że test przelewowy nie jest jakiś strasznie inwazyjny kilka rurek i lecimy dodam że nie ma jakiś niepokojących objawów auto zapala od strzala wolne obroty są rowne przyspiesza spalanie przy średniej prędkości (info z komputera auta 50km/h) to 6.7 więc wszystko wygląda ok...Ale test pokazuje że wtrysk nr4 ma zdecydowanie większą ilość wracajacego paliwa nie mierzylem dokładnie ale będzie około 20% niż wtryski 3 i 2 i około 30% niż wtrysk pierwszy . I teraz moje pytania. 1. Czy jest coś takiego jak masymalna ilość wracajacego paliwa w określonym czasie np. ( przy 850rpm 50ml w czasie 1 min mówię przykładowo) a wszystko ponad to kwalifikuje wtrysk do regeneracji bądź wymiany. 2 Czy ta sytuacja ma negatywny wpływ na silnik skoro nie ma innych objawów czy lepiej rozejrzeć się za nowym wtryskiwaczem. Auto to BMW f10 520d wtryski bosch 781070202 Z góry dziękuję za odpowiedzi ...
  15. O to mi właśnie chodziło.....dziękuję za odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.