Skocz do zawartości

Brodacz1948

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    323i e46 1999r

Osiągnięcia Brodacz1948

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Potrzebuje speca który wspawa wzmocnienia od SWAGIER ze Śląska. Wyrwane tylne lewe mocowanie, reszta wyglada ok.
  2. Tak więc. Przestało wybijać bezpiecznik po odłączeniu sond za katalizatorem. Samochód pracuje równo, moc jest, obroty nie faluja. Oczywiście błędy są: P0140. P0160. P0141. P0161.
  3. Ok więc sprawa wygląda tak. Poodpinalem wszystko kostki, przejrzałem część przewodów (żaden nie był uszkodzony), włożyłem nowy bezpiecznik, odpalenie, skanowanie i Błędów nie było. Przejechałem się kawałek i po chwili lekkie szarpniecie i znów to samo, auto trochę straciło na mocy i błędy się pokazały. Podejrzewam że gdzies jest zwarcie na przewodach głębiej.
  4. Sprawdziłem dzisiaj rano bezpieczniki w komorze silnika, obok sterownika. Ukazał mi się przepalony bezpiecznik 30A. Po wsadzeniu nowego i ponownym odpaleniu przepala go od razu.
  5. Katalizatory na swoim miejscu.
  6. Wszystkie 4 by strzeliły? Może sterownik?
  7. Elm pokazuje mi: P0141 P0155 P0135 P0161 P0140. Dzisiaj chce zamówić Viaken Inpa.
  8. Te mam krótko, Kilka miesięcy. W sumie to nie ma żadnego problemu z nią, nie szarpie, obroty nie faluja, silnik chodzi równo i cicho. Tylko tyle że gazu nie może wystroic bez sondy. Dwa lata temu sprzedałem identyczną i też żadnego problemu nie bylo. Dlatego zdecydowałem się ponownie na zakup. Mała aktualizacja. Wczoraj odebrałem samochód, co się okazało. Wszystkie 4 sondy nie działają.
  9. Mechanik twierdzi że jest błąd grzalek. I na dodatek żadna z sond przed katalizatorem nie podaje sygnału.
  10. Tak też myślałem. A nie ma tam jakiegoś bezpiecznik lub przekaźnika odpowiadającego za sondy?
  11. Witam. Od poniedziałku moje BMW stoi w warsztacie z uwagi na problemy z sondą. Została zamontowana instalacja LPG ale nie można jej wystroić z uwagi na brak wskazań sondy. Sondy przed katalizatorem podobno stoją a na grzałki nie dochodzi napięcie. Sondy zostały zakupione nowe ale nie zdążyły wlecieć do auta, mechanik stwierdził że po przemierzeniu sondy są dobre a problem ze wskazaniami wynikają z grzałki. Gdzie można szukać problemu? Pozdrawiam Wszystkich Serdecznie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.