Skocz do zawartości

PanMarek

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E91 320i 2006r

Osiągnięcia PanMarek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, A może jest ktoś z Krakowa i okolic bądź znacie kogoś zaufanego do sprawdzenia samochodu, ustawienia i diagnostyki błędów?
  2. Witam, chciałbym zapytać czy polecacie jakiegoś forumowicza z Bielska Białej od diagnostyki i ustawień. Chciałbym podjechać podpiąć posprawdzać parametry i ewentualnie jeśli coś jest nie tak ustawić albo znaleźć przyczynę. Pozdrawiam Marek.
  3. Ja nie jestem mechanikiem i też za bardzo się nie znam na tym wszystkim dlatego piszę tutaj żeby mnie nikt w wała nie robił. Oni powtarzają zawsze że robią wszystko tak jak zaleca producent. Akurat się im napatoczyłem jak robili adaptacje, o procedurze startowej ani kalibracji nic nie mówili. Mógłbyś rozwinąć temat? Znam mechanika który pracuje w M Cars w Krakowie. Więc mógłbym do niego podjechać i poprosić żeby ustawił to wszystko tak jak się należy. Zapłaciłbym choć podejrzewam że powinni to zrobić w Boschu jeśli coś takiego jest wymagane ale dla świętego spokoju już bym ich olał.
  4. Podłącze się do tematu. Mam podobny problem z tym że gdy jeżdżę agresywniej i kręcę go wysoko nigdy nie wywala błędu. Wystarczy że przejadę kilka km z obrotami około 2 tyś błąd od razu se pojawia. Więc daj znać czy dodatek coś dał.
  5. Nie wiem czy komuś to pomoże ale uporałem się z problemem. W moim przypadku wadliwy okazał się wałek mimośrodowy. Miał ukruszoną zębatkę i ciężko chodziło jedno łożysko. Swoją drogą jeździłem przez 3 lata samochodem który nie miał całej mocy. Więc dobrze się stało że to wszystko szlag trafił bo czuć różnice. Przeraża mnie tylko że są mechanicy którzy biorą pieniądze za zlepienie auta i są na dobrą sprawę bezkarni.
  6. Pisze tylko to co mi mówili. Już któryś raz zmieniam mechanika i gdzie bym nie zawiózł to zawsze jakieś kwiatki. Ten gość z Boscha powiedział że jest ukruszony ząbek cokolwiek to znaczy, zgaduje że chodzi o tego ślimaka z vvt. Ale logicznie myśląc jeśli on porusza zębatką która jest na wałku to nie ma bata żeby to nie miało żadnego znaczenia, podejrzewam że jest taka gadka bo coś zjebali. A 2 sprawa ciekawe gdzie się podział ten ukruszony element.
  7. Kiedyś był problem z wypadanie zapłonu. Gościu od którego kupowałem auto robił to na gwarancji. Niby głowica wtedy była planowana bo nie trzymała cianienia, szlifowany był wałek bo krzywki były wytarte (tak sądzę bo gość mówił że był "prostowany") nowe cewki, świece kable. Pisze "niby" ponieważ cewki kable świece nie były nowe lecz gorsze niż były wcześniej, wymieniłem to na swój koszt i auto jezdziło dobrze. Dzwonił do mnie teraz mechanik i mówi że jest ukruszony "ząbek" ale wg niego to nie wpływa na prace sereomotoru. Wystartowało go kilkanaście razy i wszystko jest w porządku, mówi że może jak się zagrzeje to wtedy coś jest nie tak. Mają załatwić używkę i podmienić. Zastanawiam się czy mogę im podpowiedzieć jakiś inny trop czy wstępnie wykluczyć vvt?
  8. Witam, około miesiąca temu odebrałem samochód od mechanika. (Robię w serwisie Bosch'a) Uszczelnienie wszystkich wycieków silnika Wymiana rozrządu Wymiana servomotora vvt Wymiana cewek, świec Serwis (filtry, oleje) Samochod: BMW E91 320i 2006r 150KM skrzynia manualna przebieg 250 tyś Błędy P1062 P1050 Auto chodziło normalnie (choć nie pozbyli się problemu z zapalającą się kontrolka ciśnienia oleju która zapala się raz na jakiś czas czasem raz w miesiącu a czasem 3 razy w tyg) Wszystko było ok do pewnego momentu kiedy silnik wszedł w tryb awaryjny i nie reagował na gaz. Zgasł jak dojeżdżałem do świateł ale zdołałem się dotoczyć na parking. W samochodzie falowały obroty i było słychać metaliczny dźwięk podczas tego falowania. Zgasiłem samochód i odpaliłem po około 5 min. Samochód zaczął działać jak gdyby nigdy nic, 2 raz stało się to w podobnej sytuacji i znów po chwili działał normalnie. Umówiony byłem dopiero za tydzień przez ten czas z samochodem nic się nie działo. Padło na przekaźnik wczoraj został wymieniony i znów to samo, zostawiłem im samochód ale chciałbym wiedzieć co mogło się zepsuć w takim stopniu że samochód może jeździć normalnie.
  9. Witam, Tak jak w temacie, podczas kręcenia wyżej około 4,5 tyś obrotów i więcej słychac głośne metaliczne grzechotanie z lewarka. Na luzie pojawia się gdy lekko przestawie lewarek (tak jak bym chciał wrzucić bieg w prawo albo w lewo) słychać grzechot, w pozycji neutralnej jest wporzadku. BMW E 91 320i przebieg 250 tyś Przewertowałem fora i nie znalazłem żadnej odpowiedzi. Proszę o jakieś sugestie. Z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.