Skocz do zawartości

mimoon

Zarejestrowani
  • Postów

    142
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G31 520d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mimoon

  1. Pewnie to już sprawdzałeś, ale czasami naprostsze rzeczy można pominąć - bawiłeś się już ustawieniami balans/fader ? Tak zeby wyeliminować lub znaleźć ktoryś halasujący kanał . Może nie "pierdzi" całość. Wspominałem już, kolega miał pękniętą obudowę od jednego subwoofera pod fotelem.
  2. Jako masz system entrynav2 czy ID6 ?
  3. Oczywiście, ale w przypadku RAM nie zamieniamy, tylko dokładamy amp.
  4. Jeśli moje auto ma 5AT, 4T8, 508 PDC, 5AC, 8TF czy to wystarczy, żeby samo się zatrzymało przy parkowaniu tyłem?
  5. W audio basic nie występuje dodatkowy wzmacniacz, dopiero od hifi676.
  6. Bo poważne firmy w Polsce mają nie poważne ceny.
  7. Bzdura! Dlatego wybierasz hifi676 jako najlepszą bazę i za mniejszą kasę dostajesz to czego dokładnie oczekujesz. Choć oczywiście można wydać więcej... O co Ci chodzi z tym softem ?
  8. W kwestii "pierdzenia" nie ma znaczenia czy basic czy b&w. Pewnie w podstawowych systemach wystąpią jakieś przesterowania czy zniekształcenia dźwięku, ale nie pierdzenie. Lukas może mieć rację. Kolega w f30 wymieniał głośniki bo coś mu charczało, a okazało się, że miał pękniętą obudowę subwoofera. A co do b&w, to za cenę tych świecidełek, można mieć naprawdę świetne audio.
  9. Mam 5AT plus , ale kiedyś cofając uderzyłem w słupek. Jedyna reakcja auta to sygnał i wizualizacja ,niestety jakimś cudem to zignorowałem bo nic nie było widać w lusterkach.
  10. Podobno jeśli już wymieniać, to na earthquake sws 8xi, ale to w połączeniu z amp z dsp np Match. Jeszcze AI-Sonic BMW-SW8 8″ albo od Stega.
  11. Jeżeli masz hifi 676 jeszcze nie na tzw. RAM wystarczy 7up i obsłuży wszystkie głośniki w aucie, posiada też jedno wyjście RCA .
  12. Żeby by tak było, że co kto che..., ale częściej jest - co kto może.
  13. Chodzi mi czasami po głowie 540i, ale trafiał mi się do kupienia taki rarytasik z ubytkiem płynu. Myślałem, że błahostka, coś jak przez egr w 20,30d a okazało się, wg aso, że miał być motor do wymiany. Prawdopodobnie uszczelka pod głowicą. Salon, który go oferował wycofał się że sprzedaży. Mieszkam za granicą i tu ewentualne roszczenia kielnta po , mogą być bardzo kosztowne dla sprzedającego. Słyszeliście o tym problemie ?
  14. Jeżeli nie liczmy roznicy w cenie zakupu 540i vs 520d...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.