Skocz do zawartości

nici

Zarejestrowani
  • Postów

    109
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 120D 05'
  • Lokalizacja
    łódzkie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia nici

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Mam i nawet działa. Tyle, że menu trzeba wywołać z kierownicy ( R/T ) , potem już można na panelu. Odebranie polączenia również na kierownicy. 3 diody koło guzików TEL na panelu nie świeca.
  2. Tak, mam mały licznik. Czyli nie ma możliwości aby to zadziałało tak ? A odnośnie telefonu, masz jakiś pomysł ?
  3. Czołem. Fabrycznie w mojej e39 był MID i radio kasetowe. Poprzedni właściciele pozbyli się obu elementów i wyrzeźbili 2DIN. Przywracam to do oryginału, kupiłem radio i MID. Po podłączeniu wszystkiego, teoretycznie działa lecz nie wszystko. Wszystkie funkcje reagują i działają poprawnie oprócz BC i TEL. W przypadku telefonu, menu można wywołać z kierownicy R/T, dopiero potem na panelu funkcje. Sam przycisk TEL jak i słuchawka na panelu nie reaguje. Druga sprawa to BC. Po naciśnięciu, dolna część ekranu przełącza się na puste pole i nic więcej. Z panelu bez kłopotu można uruchomić funkcje audio, ogrzewanie postojowe itp. W czym tkwi problem, że nie można wyświetlić na panelu danych z BC ? Jest ktoś w stanie cokolwiek podpowiedzieć ?
  4. Czołem wszystkim specom od grzania i chłodzenia. Podjąłem się kaskaderskiego wyczynu, jakim jest uruchomienie webasto w e39. Fabrycznie było zamontowane thermotop Z/C. Dobrałem się do niego, lecz lokalizacja pieca w E39 jest jaka jest. Sterownik zatankowany wodą, pobierał 10A, więc ktoś wyjął bezpiecznik i olał. Pompa wody ( ta przy piecu ) uszkodzona. Kupiłem piec w bardzo ładnym stanie z X5 ( 2004 ) , thermoTop C , poskładałem i jest postęp. ISTA bez kłopotów odpala piec, pompka pompuje, wodę grzeje. W module błędów brak. Problem jest, aby to webasto uruchomić na postoju. Po przekodowaniu IHKA: STANDHAIZUNG_KONZEPT z nicht_activ na : sh_low_ohne_sperrventil W MID pojawiła się możliwośc włączenia webasto lub samego przewietrzania i ustawienia dwóch czasów na uruchomienie. Po włączeniu grzania, odpala się panel klimatronika, rusza pompka webasto ale po chwili się wyłącza i wszystko gaśnie. Przewietrzanie uruchamia klimatronik i działa prawidłowo. Błędów brak, nie wiem co może być grane. Napięcie akumulatora nie mniej niż 12.4v. Podpowie ktoś, czy to nie problem z kodowaniem ? Nie wiem już czego się łapać a samo doprowadzenie tego systemu do sprawności trochę nerw mnie kosztowało.
  5. Podłącz nowy FRM. Połącz się z FRM przez NCS , wybierz NFRM lub FRM z listy ecu. Stwórz pusty plik FSW_PSW.man , JOBS - > sg_cofieren
  6. Przygotowałem wyzerowany przebieg i VIN.
  7. Jasne, wal na PW , zgadamy się poza forum bo nie wygodnie.
  8. Jutro będę czytał taki eprom z e90 high eu jak Cie interesuje wsad.
  9. WINKFP nie znajduje mi mojego starego softu dla tego wybrałem ręcznie DDE509 i wtedy zaproponował mi soft który teraz sypie błędami. Nie mam ISTA-P tylko ISTA+ a nią nie da się programować E60 Czy w doborze DDE ma znaczenie, że mam active steering? Po wgraniu nowego zasugerowanego przez WinKFP kierownica dużo ciężej chodzi. Jesteś pewien, że DDE509 jest u Ciebie ?
  10. Nie pisz bzdur ! sygnał rad_on jest co prawda z radia / navi ale po jej uruchomieniu. Radio w BMW można włączyć bez klucza/pilota. Napisz autorze, do czego Ci to napięcie potrzebne. Czy do zasilenia czegoś czy sam sygnał. Coś pomyślimy.
  11. Jeśli z niczym to kabel szajs. Jeśli możesz z silnikiem to napisz.
  12. Właśnie o tym mówiłem. Lepiej sobie odpuścić.
  13. Jakie masz DDE to sprawdzić można w inpie np. Możesz nie posiadać tych numerów bo masz za nowe spdaten. Zrób plan programowania ISTAP i weź tamte numery jakie zaproponuje. Te na pewno Ci wejdą.
  14. motorola security tam, nie ma różnicy, czy lutowaać lub adapter używać, padają dane z innego powodu Znaczy bardziej się martwię tym że uszkodzę płytkę. Czy używasz jakiegoś specjalnego sprzętu do tego bo te ścieżki są bardzo drobne Gdyby ten adapter robiła jakaś firma sprawdzona, to jeszcze z bogiem sprawa. Chińczycy mnie wiele razy nauczyli, że nie testują swoich wynalazków. Kup, ale nie testuj na jakimś nie istotnym EWS.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.