Skocz do zawartości

Krzysztof76

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F48 2,0i Xdrive M-Pakiet

Osiągnięcia Krzysztof76

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wprawdzie F48 (2019 przed liftem), a nie F30, ale mam problem z PDC. Raz przód aktywuje się sam przed przeszkodą, a innym razem trzeba go aktywować przyciskiem. ASO twierdzi, że jest wszystko OK (jak zawsze). A mnie to trochę denerwuje.
  2. Tak żeby nie zakładać nowego tematu. Wczoraj byłem w ASO i przy okazji pytam, dlaczego przy ustawieniu włącznika świateł na 0 i tak światła zapalają się jak czujnik stwierdzi, że jest za ciemno? Ależ to nie jest możliwe, ale zobaczymy. Odpowiedź z centrali - TAK MA BYĆ. Nowe BMW same decydują kiedy włączyć światła (chyba, że przełącznik jest ustawiony na światła pozycyjne), jest to wymagane do homologacji.
  3. Ja mam tegoroczną X1 z maja, więc jeszcze F48, na ROF i jak dla mnie jest OK, ale dużo zależy od asfaltu. Są miejsca, że szum bardziej słychać. A porównując z V60 jest lepiej, tam wiatr aż hula w lusterkach.
  4. Jaki olej wiem, ale mam inne pytanie. Czy spotkaliście się w ASO z odmową wymiany oleju na własny olej (BMW Twin Power Turbo (butelki 1l), bo naruszy to warunki gwarancji. Wymiana nie jest w ramach pakietu BSI, tylko mój "kaprys". Wczoraj rozmawiałem z doradcą i powiedział OK, ale olej ma być oryginalny BMW, dzisiaj absolutnie nie, bo nie weźmiemy odpowiedzialności za usługę. W paru wątkach poczytałem i co leje ASO to wie tylko ASO.
  5. U mnie jest tylko dziura na zapalniczkę :( a dodatkowe gniazdo przydałoby się.
  6. Taki filmik z YT z porównaniem X1 Xdrive z Foresterem, RAV 4, Mazdą CX5, Tucsonem i Tiguanem. Oczywiście wszyscy z 4x4 i z silnikami benzynowymi.
  7. A to dzięki za objaśnienie. Jednego chyba znalazłem na Otomoto z BRI.
  8. Dzięki za konkretne informacje. Część tych z Premium Select ma gwarancję do 5lat/100K km.
  9. Poczytałem. Chociaż dużo tego nie ma. Wiem, że opinie piszą głównie Ci którzy się zawiedli, bo jak nic sie nie dzieje to o czym pisać. Ja akurat szukam X1 z BMW Select z małym przebiegiem i udokumentowaną historią (przynajmniej teoretycznie) i też będzie to leasing. Czyli pewnie 3-4 lata i pójdzie do nowego właściciela. Nowy w zasięgu, ale po zmianach w przepisach podatkowych nie ma sensu.
  10. Niech i tak będzie. Ale widzę, że kolega ma w opisie F48 2,0xi - jakieś uwagi krytyczne co do samochodu?
  11. Może być co 10K km. Różne opinie są, byle nie co 30K jak jest według komputera - a tego wg ASO nie da się przestawić.
  12. Przywitałem się w odpowiedniej części forum i żeby nie zakładać nowego wątku pociągnę juz istniejący. Jestem przed zakupem X1 (szukam rocznik 2016-2017) i stoję przed wyborem silnika. 2,0 Pb czy 2,0 ON. Samochód z sieci dilerskiej (leasing), a więc o tyle o ile ogarnięty. Jazda poza miastem (70% trasa - droga krajowa), przebiegi roczne do 20K km. Który z silników jest mniej problematyczny? Jak się poczyta prasę motoryzacyjną, to tylko się bać, BMW omijać szerokim łukiem, bo silnik to skarbonka bez dna, psuje się od patrzenia na niego i lepiej zajeździć i wymienić silnik niż go naprawiać. Wiem, że jak dbasz tak masz. Olej się wymienia tak co 12-15K km i nie ma co oszczędzać, bo wydatek żaden w porównaniu z naprawą silnika. Do tej pory jeździłem na benzynie, więc nie mam porównania z ON. Jak sobie daje radę mniejszy diesel 150KM?
  13. Cześć Przymierzam się do zakupu X1 lub X3 i mam nadzieje znaleźć na forum sporo informacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.