Skocz do zawartości

Zientana

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320D 2005r. 163km

Osiągnięcia Zientana

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam mam pewien problem zacznę od tego że zamiast starego aku 80ah zmienilem na 76ah zresetowalem dane aku i tak jeździłem wszystko było okej przez 3 miesiące potem nagle jadąc na trójce 50kmh zgasło wszystko radio navi klima obrotomierz spadl do 0 po czym wszystko qrocilo do normy i wyswietlilo blad abs... Sprawdzilem kompem i pokazało błąd 5DF7 zbyt wysokie napięcie >18v Wykasowalem za 3 dni gdy wrocilem z pracy zaczelo mrugac swiatlo w kabinie i mijania na postoju przygazowalem i znow reset znow ten sam blad Zmienilem alternator z regulatorem napiecia na uzywany sprawny bylo okej jakis czas i po 1-2tyg znow to samo... moze byc wina aku? Podsyłam film na yt dzisiaj mialem tak samo na postoju mruga oswietlenie i skacza wartosci napiecia po przygazowaniu ponad 15v i reset
  2. Wyczytałem gdzieś, że ten problem spowodowany jest przez niebieski przekaźnik w puszce z sterownikiem komputera... Kupiłem używany za 15zł i dzisiaj rano o 6 po całym dniu stania na dworze 1 stopień szyby zamarnięte i odpaliła bez błędów
  3. Odpalanie z samego rana z błędami https://www.youtube.com/watch?v=gHyGPmtq97g&feature=share Po paru próbach juz bez bledow https://www.youtube.com/watch?v=FIohBg8eHOI&feature=share Dodam że wczoraj o 12 po nocy odpalałem było 14 stopni i zapaliłem bez błędów nie wiem w czym tkwi problem
  4. Po odpięciu ibs ładowanie na włączonym 14.1V caly czas i pp podłączeniu znów też 14.1V
  5. Mam podobny przypadek od tygodnia tyle ze za 2-3razem odpala błędy wyskakuja dtc pompy palowa czujnika cisnienia oponach i abs jeszcze nie znalazlem rozwiazania moj temat https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=369836&sid=9ba3711fbbf060b582f29d46770c72b2
  6. Miałem aku 80ah to był słaby słabo kręcił itp i na nim też te błędy... zmieniłem na 76ah i dużo lepiej kręci ale też te same błędy kasuje programem i z rana znów to samo
  7. Witam mam pewien problem z moim bmw e90 320D. Od jakiegoś czasu na postoju przy zgaszonym silniku po jakichś 40s na samym radiu wyskakiwał komunikat niskie napięcie ładowania akumulatora i po chwili się całkowicie wszystko gasiło... Podejrzewałem że to może być aku ładowałem prostownikiem itp nic nie dało po jakimś czasie znów to samo. W niedzielę z samego rana przy odpalani już miała zapalać kiedy zgasła całkowicie i wyświetliły się błędy od ciśnienia opon stabilnosc pojazdu asb System dsc nieaktywny I pompa paliwowa niesprawna Po wyciągnięciu kluczyka włączenia zapłonu i zaakceptowaniu ciśnienia w oponach autko odpaliło. Stało do wtorku rano w garażu potem odpaliłem znów to samo... Wymieniłem akumulator i dzisiaj z rana znów te same błedy wie ktoś może co jest przyczyną? Ładowanie aku bez obciążenia mam 14.8V na postoju około 12.3 Podpiąłem pod komputer i pokazały się takie błędy: IMMOBILIZER A0B3 HAMULCE KONTROLA TRAKCJI D356 D355 D354 ELEKTRYCZNA POMPA PALIWA CED4 KLIMATYZACJA E717 E71A E720 E71B 9C53 MODUŁ POŁĄCZEŃ A6D1 A6DF A6CA A6CF LICZNIK ZEGARY A3AD A3AE Prawie wszystko ma coś wspólnego z brakiem komunikacji dme-dde Chcialem sprawdzic komputerem czy pompa podaje paliwo ale przy zapłonie i błędach na monitorze nawet kabel sie nie pali i nie chcę się łączyć z programem. Podczas jazdy dzisiaj na programie ładowanie było w granicach 14.9-15.1V na światłach i radiu czy to nie za dużo?
  8. Nic mi to nie mówi generalnie prawie wszystko sprowadza się do sterownika dde
  9. Podpiąłem pod komputer i pokazały się takie błędy: IMMOBILIZER A0B3 HAMULCE KONTROLA TRAKCJI D356 D355 D354 ELEKTRYCZNA POMPA PALIWA CED4 KLIMATYZACJA E717 E71A E720 E71B 9C53 MODUŁ POŁĄCZEŃ A6D1 A6DF A6CA A6CF LICZNIK ZEGARY A3AD A3AE Proszę o pomoc :(
  10. Zanim odczytam chciałem się dowiedzieć czy ktoś miał podobne objawy
  11. Witam mam pewien problem z moim bmw e90 320D. Od jakiegoś czasu na postoju przy zgaszonym silniku po jakichś 40s na samym radiu wyskakiwał komunikat niskie napięcie ładowania akumulatora i po chwili się całkowicie wszystko gasiło... Podejrzewałem że to może być aku ładowałem prostownikiem itp nic nie dało po jakimś czasie znów to samo. W niedzielę z samego rana przy odpalani już miała zapalać kiedy zgasła całkowicie i wyświetliły się błędy od ciśnienia opon stabilnosc pojazdu asb System dsc nieaktywny I pompa paliwowa niesprawna Po wyciągnięciu kluczyka włączenia zapłonu i zaakceptowaniu ciśnienia w oponach autko odpaliło. Stało do wtorku rano w garażu potem odpaliłem znów to samo... Wymieniłem akumulator i dzisiaj z rana znów te same błedy wie ktoś może co jest przyczyną? Ładowanie aku bez obciążenia mam 14.8V na postoju około 12.3
  12. Witam czy może ktoś się orientuję jakie tuleje stabilizatora ida do e90 2005r sedan? Mam sportowe zawieszwnie s226. Na real oeam jest podane na przód 26.5mm a na tył 13mm dla zwykłego zawieszenia i 14mm dla m pakietowego S704A. Ale jak wchodze na aukcje allegro to jest podane 26.5mm tuleja i opis że nie nadaje się dla auto z zawieszeniem sportowym.
  13. Czyli po prostu odkrecic sam wahacz w miejscu laczenia z tuleja? Jest roznica w którym kierunku wyciskac i wciskac tuleje czy to lotto?
  14. Witam chcę wymienić tuleje pływające w swojej bmw. Nawet zrobiłem własny ściągacz z łożyskiem Lecz nie wiem jak się do tego zabrać... Mógłby ktoś wstawić diy z wymiany lub jakieś porady? Co odkręcać itp :cool2: .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.