Skocz do zawartości

dawwit22

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e87 n43

Osiągnięcia dawwit22

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam! Mam pytanie czy lepiej dać valvotronic (koło/ mimośród na wałku ssącym) do regeneracji czy kupić zamiennik firmy aisin widziałem na allegro za jakieś 700 zł tej firmy BMW to N43n16a. Rocznie robię 5tys km nią :) sam sobie wymienię. Byłem na diagnozie icstwierdzil przestawienie wałka rozrządu ssący. Podłączony był pod komputer specjalnie do BMW (gościu ma serwisowy). Rozrząd wymieniony mam i silnik szarpie/ nierówno chodzi a jak dodam gazu minimalnie to wtedy nawet jest spoko więc wygląda że trzeba go wymienić (czujnik zmieniałem). Montował ktoś tego aisin czy to daje radę czy lepiej regenerować orginalny . BMW ma przebieg 90 tys
  2. A wiecie czy w 87 trzeba obniżać sanki do zdjęcia miski olejowej czy wytarczy sinik do góry podnieść na poduchach odkręconych
  3. Tak patrzę na twojego posta i się zastanawiam jak to możliwe, że mi do udostępniłeś ( tak wiem jest w necie). Naprawdę dziękuję bardzo aż zdrowaśkę za Ciebie strzelę
  4. Muszę wymienić rozrząd w n43b16a 122km 2009r e87. Diagnosta podłaczył pod komputer i stwierdził ze rozrząd przeskoczył na kolektorze dolotowym. Więc już nic nie szukam tylko go chcę wymienić. Ma nalatane 90tys. Tak jak patrzyłem to miski nie siciągam bo bym musiał sanki obniżyć bo pewnie smok by przeszkadzał a obnizyc sanki to i kolumnę pewnie trzeba podwieszać. Pytnie: gdzie się blokuję wał korbowy. blokady kupiłem juz . Ma ktoś może jakiegoś manuala albo filmik z wymiany. Proszę o takie pomocne rady a nie oddaj do mechanika czy coś w tym stylu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.