Witam Panowie, Mam pare zapytań odnośnie E39, mam na dzieję, że możecie mi pomóc :) Zainstalowałem sobie INPA i posprawdzałem co nieco, w związku z czym wymieniłem czujnik wałka wylotowy, pomimo tego mam nadal błąd więc pytanie co jest kurcze grane... Zamieszczam poniżej 4 zdjęcia z 4 różnych błędów i chciałbym Was prosić o pomoc w rozszyfrowaniu (szukałem w google, poczytałem trochę o tych błędach, lecz chciałbym się upewnić): 1 zdjęcie to jest właśnie ten czujnik wałka - jest nowy a widzę, że błąd nadal jest, 3 zdjęcie to wiem, że od termostatu ale ponoć można z tym jeździć. 2 i 4 zdjęcie to sondy lambda jak dobrze wyczytałem tylko jak je sprawdzić? Drugie pytanie odnośnie skrzyni automatycznej, czy u Was podczas zmiany biegów czy też redukcji jest nieraz czuć tą zmianę, czy skrzynie w BMW mają taki agresywniejszy tryb działania czy biegi powinny być niewyczuwalne? Ostatnie pytanie też jest odnośnie skrzyni, na 4 biegu (w trybie D oraz S) przy dokładnie 3000 tyś obrotów słychać straszne wycie, tak jakby się jechało po drodze na której boczne pasy wydają dźwięk - co to może być?