Skocz do zawartości

korzon16

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 535i 2000

Osiągnięcia korzon16

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Oki dzięki a możesz mi wytłumaczyć jak miernikiem zmierzyć napięcie? I jakie powinno być bo z elektryki troche jestem zielony
  2. Sprawdź wszystkie oringi na pompie możliwe że się zapowietrza Mój znajomy tak mial w e46 2.0d a znów podobny objaw miałem w vw touran 1.9 tdi chodzil normalnie i nagle zgasł okazało się że były zanieczyszczone masy czyli przewody podłączone z - akumulatora do karoserii pojazdu
  3. witam jestem nowy na forum więc proszę o wyrozumiałość, szukam w necie już kilka dni porad na temat błędów i w sumie już zgłupiałem , stałem się posiadaczem bmw e39 m62b35i z 2000 roku czyli 180kw na vanosie i po podłączeniu komputera diagnostycznego wyskakują mi takie błędy mimo skasowania błędów po uruchomieniu silnika powracają , program diagnostyczny multidiag czyli autocom program delphi , kody usterek 140-aktywacja, plan chłodzenia 114-sygnał,czujnik położenia wału rozrządu, bank2 34-funkcja kontrola wałka rozrządu zaworów wlotowych, bank2 według autocomu sterownik motronic ME7.2 auto chodzi normalnie ale zauważyłem że na rozgrzanym silniku jak chodzi na biegu jałowym czasami ma takie kulania jak by np wypadanie zapłonu czyli jak by jej na którejś ze świec brakło iskry ale to są takie tyrpnięcia co jakiś czas ;/ co mam robić wymiana czujników czy vanos szwankuje ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.