Skocz do zawartości

Michał34

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e39 520D 2003r4

Osiągnięcia Michał34

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Nie zakładając nowego tematu Gdzie znajduje sie czujnik temperatury silnika ? Ten który na desce rozdzielczej pokazuje temperature
  2. Ja to mam pecha Dzieki uprzejmosci znajomego i wydaniu 400zł ( włożene i założenie ) !!! zamienione zostały pompy wtryskowe, moja na nowa po przejechaniu niecałych 50km ta sama sytuacja Czyli autem zaczeło szarpać i stanął po czym dopiero jak ostygł to odpalił
  3. Dziwi mnie tylko jedno czemu w zimę moge zrobić trasę 300km i nic sie nie dzieje a wsiadam w auto przy takiej pogodzie jak dzisiaj 30stopni i po 40km auto sie wyłącza Moj znajomy ma taka pompe uzywana i chce ja sprzedać za 400zł, warto zaryzykować w taka uzywkę ?
  4. Znalazłem jeszcze cos takiego, temat sterownika pompy ( objay takie same jako u mnie )
  5. Sęk w tym ze miałem pół roku gwarancji i było ok Jak mam znów dac 2 tysie to juz wole nowa kupic o ile to ta pompa a nie cos innego Chyba czas sprzedac auto
  6. Zrobiłem pierwszy test z polaniem pompy zimna wodą Odpaliła od strzała mimo iz miała temperature Wiec pompa wtryskowa do wymiany ? Bo półtora roku temu była regenerowana i nie ukrywam ze troche mnie to szarpnęło
  7. Ok spróbuję polać pompę chłodną wodą jeśli znów nie bedzie chciała odpalić, gorzej jesli nie przyniesie to efektów A odnoście czujnika wału to czy moze być uzywany ale orginalny czy mowa tylko o nówce Bede próbować wszystkiego by w końcu znaleźć przyczynę
  8. Jestem tu nwy wiec na poczatek witam wszystkich forumowiczów Mam problem ze swoim BMW. problem polega na tym że auto podczas jazdy mi sie po prostu wyłaczyło. Jechałem trasa i ni z gruszki ni z pietruszki auto zaczęło przerywać po czym zaświeciły sie kontrolki jak przy odpalaniu i silnik przestał chodzić. Oczywiscie w takie sytuacji wspomaganie nie działa ale udało mi sie jeszcze zjechac na wysepke przystanku ( miałem szczęście ) Zacząłem przekrecac kluczyk by odpalić auto i nic. Kreci pieknie ale nie odpala. próbowałem kilka razy i nic. Dopiero gdy temperatura silnika z 90 stopni spadła do bodajrże 70 stopni auto odpaliło od strzała Myslałem ze to taki jednorazowy wyskok ale teraz jest tak ze czasami przejadę tylko z 15km i zostawie auto to jak bede chciał za 30 minut odpalic to niestety nie ma szans, dopiero gdy temperatura opadnie Tydzień temu jechałem znów w trase i po 80km auto znów z 3 razy szarpnęło i zgasło. 3 godziny czekania az spadnie tem ( a powiem ze było prawie 27 stopni na dworze i jak na złośc słonce w silnik ) odpaliło i jade dalej, po 20km znów to samo masakra No i teraz pytanie co moze byc przyczyna Komputer nic nie pokazał. Co mechanik to inna teoria a mianowicie : - czujnik tem. silnika - czujnik tem. cieczy chłodzacej - czujnik wałka rozrządu - czujnik wału korbowego - termostat (czujnik w srodku ) - czujnik cisnienia paliwa na listwie - wtryskiwacze - pompa wtryskowa Dodam ze dwa lata temu popma była regenerowana Ktos mi to ostatnio powiedział bym polał zimną woda pompe wtryskowa jak nie chce odpalic, gdy poleja i odpali to mam przyczyne. tylko czy to jest bezpieczne by polewac rozgrzana pompe zimna woda Taki oto mam problem ze swoim autem, dlatego zwracam sie do was gdyz jeśli bym miał tak jak mechanicy proponowali wszystko wymieniac to naprawa wyniesie wiecej niz wartość samochodu Aha, zimą absolutnie nie ma problemu z jazda i odpalaniem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.