Skocz do zawartości

Maksymilian740d

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW f01 740d xdrive 2011rok
  • Lokalizacja
    Białystok
  • Zawód
    Student

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Maksymilian740d

  1. Ktoś z forum się wybiera? xd
  2. Witam, ostatnio podczas stania na światłach pod zegarami wyskoczył mi komunikat „brak ładowania akumulatora”. Próbowałem zgasić i odpalić auto, ale komunikat nie zniknął. Samochód stoi już 2 dzień i akumulator prawie padł. Moje pytanie to czy możliwe jest, że przepalił się jakiś bezpiecznik lub wiązka, czy koniecznie trzeba rozbierać alternator i wymieniać szczotki? Jeżeli jakiś bezpiecznik jest odpowiedzialny za ładowanie, to który i gdzie? Jak sprawdzić sprawność alternatora przed jego rozkręceniem i czy wina może dotyczyć aku? Z góry dziękuję za pomoc.
  3. Witajcie, mam problem z moim BMW. Polega on na tym, że silnik który na papierze ma 306 KM, nie daje rady rozpędzić się nawet do 200 km/h. To dziwne, gdyż jeszcze rok temu „zamykałem” nią licznik. Nie pali się żadna kontrolka, komputer pokładowy nie donosi o awariach, a od 0 do 100 przyspiesza w katalogowe 6 sekund. Jestem pewny, że więcej nie pojedzie, bo testowałem to już kilka razy i wskazówka stała na 190 km/h przy wciśniętym do końca gazie przez jakieś 5 km. Gdy wrzuciłem na tryb sport skoczyło na 198 i koniec. Nie wiem co się dzieje, silnik się nie dusi, obroty też się zatrzymują na 3500 (gdy już jadę 190), w kabinie cisza. Może jest możliwość wymiany jakiegoś czujnika lub zmienienie czegoś przy komputerze. Jeśli możecie to pomóżcie. Z góry dziękuję i pozdrawiam :D
  4. Znaczki, dekielki, felgi i na siłę kierownica :P
  5. Nigdy nie kupuj f01 w dużej benzynie( szczególnie okazyjne 750i ze Stanów). Jeżeli nie wymienisz oleju co 8 tys km to zatrzesz silnik, a naprawy są piekielnie drogie. Najlepszym wyborem są 730d lub 740d. Są to pancerne silniki, które wybaczają wiele(nawet 50 tys na jednym oleju-sprawdzałem :oops: ), a przy okazji mają dobrą dynamikę. Teoretycznie można zainwestować w potężną 750d z potrójną turbosprężarką, ale ten silnik jest tak wysilony, że bardzo często się psuje. Naprawy diesli paradoksalnie są też tańsze, więc jeżeli chcesz auta na codzień, to tylko diesel. PS moje 740d w trasie pali ok.8,5 litra na 100km, a po mieście ok.16l/100km. :wink:
  6. LPG słabym pomysłem jest, gdyż silnik zacznie się niszczyć i z taniego „dupowozu” zrobi się studnia bez dna, której nikt nie będzie chciał odkupić: przez bicie, szpachlę i właśnie LPG. Możesz kupić jak chcesz, ale igła to nie będzie i wartość też będzie zaniżona. Rada: kup ładne BMW w Europie, bo to tańsze niż klepać starego Amerykańca. PS: xdrive nigdy nie będzie tanie w użytkowaniu, dlatego jest tak tanio. :D
  7. Może masz aktywną Kontrolę Antyściskową Ruchu Szyb. Podłącz pod komputer i wyłącz funkcję, jak nic nie pomoże to sprawdź czy czujnik nie jest brudny lub uszkodzony
  8. Oczywiście, że jest możliwe, ale z całego serca nie polecam, bo szybko zabije to silnik
  9. Możesz kupić jedno e36 z idealnym silnikiem, ale z beznadziejną blacharką za 2 tysiące i wyżej wymieniony samochód(oczywiście nie za 18000, bo to podwojona wartość za zepsute e36). W ten sposób będziesz miał wszystkie części za bezcen i wtedy zakup się opłaci :norty:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.