Skocz do zawartości

Whoocash

Zarejestrowani
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 530XD

Osiągnięcia Whoocash

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Ktoś może coś o niej powiedzieć? VIN: WBAXB51000DW55530 Nr rej: LLE 40961 1 rej: 29.12.2011 https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-f11-530d-zadbany-polecam-ID6D73pE.html
  2. NA wymianę w BMW tylko amortyzatory Sachs'a. Bilstein dość szybko cieknie, a Kayaba ma na tyle inną charakterystykę, że dobry kierowca, który czuje BMW - odczuwa różnicę... Mówię serio. Także Sachs. Na temat cen się nie wypowiadam, bo to temat rzeka. Ale kupujemy oryginalnego Sachsa i pamiętamy o zakupie i wymianie kompletu amortyzatorów, odbojów i osłon. Wymieniamy kompletami na oś, lub na całe auto... Jeśli chodzi o 3.0d z pojedynczym turbo - w osobówkach typu seria 3, 4 i 5 - to JA uważam, że kłopoty z rozrządem są w nich przesadzone. Szczególnie w autach trasowych. Z łańcuchem rozrządu w nich to jest tak jak u lekarza - jak cichy - to jeździć, obserwować, olej wymieniać co 15 tys. zalewając niepodrobiony olej 5W40. I "szansa" na kłopoty niewielka. Co innego w autach typu X3, X5, X6 oraz z bi- tri-turbo... Tam łańcuch ma dużo bardziej przegwizdane... Nie wspomnę o maniakach cięcia kosztów jeżdżących na olejach ze śmiesznych źródeł, czy miłośnikach oleju 5W30. Ci (często nieświadomie) proszą się o awarie... Dlaczego 5W40 a nie 30? Jakaś konkretna firma? A co do amorów to ma znaczenie pneumatyka lub Xdrive?
  3. Jaki koszt tylnych amorków tutaj będzie? I jakiej firmy najlepiej wybrać? No i kwestia rozrządu - wymienić na już? Nic nie słychać, chodzi cichutko.
  4. Taka dziś pod lupę https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-535d-xdrive-f11-lci-313km-ID6Dhkft.html Nr rej: FGW 47U3 1 rejestracja: 27.082013 1 rej. w kraju: 08.12.2015
  5. Tak, tak. Tylko chciałbym wiedzieć na przyszłość gdzie takie coś można sprawdzić. No i jaka jest ta druga oprócz chlodniczki akcja serwisowa. Jeśli Kruk Ci napisał, że auto podlega PILNEJ akcji serwisowej, to nie pytaj gdzie sprawdzić, tylko ja zrób. W ASO BMW oczywiście...
  6. Panowie gdzie można sprawdzić czy auto powinno przejść akcję serwisową?
  7. A to ciekawostka, bo ja widzę jednego właściciela od czerwca 2011 do maja 2020, drugi był właścicielem od maja 2020 do lipca 2020, a trzeci jest w posiadaniu auta od lipca 2020 i... ... i nie zarejestrował auta. TAKŻE TO TRZECIA RĘKA SPRZEDAJE TO AUTO. Także tego... - to najprawdopodobniej handlarz, bo od dwóch miesięcy nie zarejestrował... Szkoda, że nie trafiłeś na nią w tym maju lub w lipcu... Byłoby taniej i przezroczyściej. No i jaka kwota na fakturze / umowie... Auto zanosi się na ciekawe, w najpewniejszej i ciekawej wersji silnikowej... www_HistoriaPojazdu.gov.pl Bezpłatny raport z Centralnej Ewidencji Pojazdów RAPORT O POJEŹDZIE BMW, 5K, 530D XDRIVE SAMOCHÓD OSOBOWY, KOMBI 2993 cm³, olej napędowy Rok produkcji: 2011 VIN: WBAMW91020C701895 Polisa OC: aktualna Badanie techniczne: aktualne Ostatni stan drogomierza: 222 563 km Status rejestracji: zarejestrowany Informacje, Oś czasu Dane techniczne Pojemność silnika: 2993 cm³ Moc silnika: 190 kW Paliwo: olej napędowy Emisja CO₂: 154 g/km Średnie zużycie paliwa na 100km: 5 l Liczba miejsc ogółem: 5 Liczba miejsc siedzących: 5 Masa własna pojazdu: 1865 kg Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy z hamulcem: 2000 kg Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy bez hamulca: 750 kg Dopuszczalna masa całkowita: 2520 kg Liczba osi: 2 Rozstaw osi: 2968 mm Rozstaw kół (średni): 1613 mm Dokumenty Data wydania aktualnego dokumentu: 21.07.2020 Typ dokumentu: Dowód rejestracyjny Stan dokumentu: Odebrany przez właściciela/posiadacza pojazdu Data wydania karty pojazdu: 29.04.2011 Świadectwo homologacji Numer: e1*2007/46*0455*02 Kategoria: M1 Wersja: 5B Wariant: MW91 Typ: 5K Informacje, Oś czasu Dane zagraniczne 2011 Rok produkcji 27.06.2011 Pierwszy właściciel w Polsce (pozostał właścicielem do 22.05.2020) Właściciel: firma lub organizacja Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: śląskie 28.06.2011 Pierwsza rejestracja w Polsce 14.05.2014 Okresowe badanie techniczne (ważne do 14.05.2016) Wynik badania: pozytywny Numer SKP: SI/004 Odczytany stan drogomierza: 74 546 km (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) 16.05.2016 Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.05.2017) Wynik badania: pozytywny Numer SKP: SK/022/P Odczytany stan drogomierza: 132 480 km (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) 16.05.2017 Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.05.2018) Wynik badania: pozytywny Numer SKP: SK/035/P Odczytany stan drogomierza: 160 702 km (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) 16.05.2018 Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.05.2019) Wynik badania: pozytywny Numer SKP: SD/005/P Odczytany stan drogomierza: 196 220 km (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) 16.05.2019 Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.05.2020) Wynik badania: pozytywny Numer SKP: SD/010/P Odczytany stan drogomierza: 220 589 km (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) 22.05.2020 Zmiana właściciela Właściciel: osoba fizyczna Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: śląskie 23.05.2020 Okresowe badanie techniczne (ważne do 23.05.2021) Wynik badania: pozytywny Numer SKP: SPS/006 Odczytany stan drogomierza: 222 563 km (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) 20.07.2020 Nabycie pojazdu 16.09.2020 13:08:42 Wygenerowanie raportu Podsumowanie zdarzeń: Właściciele (od rejestracji do wygenerowania raportu): 2 Stan aktualny: Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: śląskie Polisa OC: aktualna Data ważności polisy: 01.04.2021 Badanie techniczne: aktualne Ostatni stan drogomierza: 222 563 km Liczba właścicieli: 1 Liczba współwłaścicieli: 0 On jest drugim właścicielem, tylko auto przerejestrował po 2 miesiącach. W historii nie ma trzeciej zmiany właściciela.
  8. Witam. Mam taką propozycję. Krajowa, 9 lat u jednego właściciela od pół roku u drugiego ale sprzedaje bo kupuje mieszkanie. Twierdzi, że pedant. Wymienione poduchy pneumatyczne z tyłu. 3L 258KM Xdrive, 2011r, 233000km. Pierwsza rej: 28.06.2011 SPS 74996 Oto zdjęcia:
  9. O jejku ale Cię poniosło ;) Gadałem o archaicznym Passacie z Euro kto wie jakim (jednak to nie ja jestem pro EKO) w manualu ale przytoczyłem tylko anegdotkę, że wolę charakterystykę pracy diesla i chodziło mi o to, że diesel nie ma takiego, zakresu obrotów jak benzyna. Kończy się np przy 5 tysiach obrotów a benzyna jedzie jeszcze z 2 wyżej. I to mi się właśnie podoba. Samochód mam w naprawdę dobrym stanie i dlatego zostanie jako drugi dla żony. Dla siebie myślałem o mocniejszej benzynie. I dobrze wiem jak jedzie automat:) tyle że w dieslu nie wielki ma przedział obrotów. [/b][/b] Co to jest ta "B piątka" w dieslu? :?: Alpina B5? czy może wykopaliska typu Passat B5 czy Audi A4 B5? Bo my tu forum BMW jesteśmy... i dla nas B5 to raczej Alpina... :D :duh: Co... co... co??? Mam wrażenie, że piszesz o jakimś archaicznym aucie max z Euro3 i skrzynią manualną lub z jakimś 4 biegowym automacie. :oops: Bo w nowożytnym BMW np. F10/F11 - dajesz buta w podłogę, a automat robi wszystko za Ciebie... :norty: I zmienia biegi naprawdę szybko... :cool2: I MA TYCH BIEGÓW OSIEM... W dieslu też... :D
  10. Tak mi napisał w sprawie widniejącej szkody. Tak. Na autostradzie najechalem na jakiś przedmiot i przeciął mi dwie opony i jeszcze coś było uszkodzone od „spodu” - nawet już nie pamietam. Lakier nie był ruszony. Samochód był naprawiany w bmw premium arena na rokicinskiej W Łodzi. Fotel z boku ma „zagniecenia” ale nie ma żadnych pęknięć
  11. Nie jestem EKOvtylko podoba mi się charakterystyka silnika w benzynie. Zawsze jeździłem benzynami i obecnie mam B piątkę w dieslu i jazda jest przyjemna ale już nie ekscytującą. Wciska w fotel ale nagle kończy się moc gdzie benzyna dopiero zaczyna jechać. Dlatego właśnie patrze za benzyna. To że trzeba dolac trochę oleju to nic bo w pasku też to muszę zrobić. Po za tym ciszej jest w benzynie i nie śmierdzi :) Tylko dla tych powodów uparlem się na benzynie. Akurat trafiają się 2.0 ale 3.0 bym wolał bardziej i najlepiej wolnossak ale wybieram to co będzie w jak najlepszym stanie. Nie wiem czy rozumiesz o co mi biega.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.