Skocz do zawartości

Mateuszp90

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320D 2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mateuszp90

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam po długiej przerwie i przepraszam że się nie udzielałem. Dzięki Koledze Kotin44 po wielu dniach walki doszliśmy do przyczyny i ją wyeliminowaliśmy, był to katalizator. Po sprawdzeniu układu paliwowego, dolotu, turbiny, czujników itd i przeanalizowaniu logów Krzysiek stwierdził że to musi być to i miał rację. Dla kolegów którzy sledzili temat i wiedzą że byłem na wycięciu dpfa chce powiedzieć że wyciągnięto go ale zostawiono katalizator i to przez niego auto traciło moc. Ciekawostką taka że w aplikacji Bimmertoll podczas testu na biegu jałowym wszystkie ciśnienia były w najlepszym porządku, dlatego zachęcam do korzystania z innych programów i sprawdzenie ciśnienia pod obciążeniem na 3 albo 4 biegu, wtedy będzie można od razu dobrze zdiagnozować bądź wykluczyc problem a nie potem szukać po omacku przez długi czas dziury w całym, wydawać kasę i się denerwować. Także autko ożyło, znów jest frajda z jazdy, tylko trochę dymi sobie i zastanawiam się czy nie kupić jakiegoś wkładu katalizatora bo pucha jest pusta. Może coś doradzicie? Także jeszcze raz podziękowania dla wszystkich którzy się udzielali a w szczególności dla Kotin44. :cool2:
  2. Niedługo będziemy to składać to zobaczę jak pojedzie bez wydechu. Nie mam oscyloskopu. W programie podczas testu ciśnienia w dpf są w normie wszystkie wartości. Dpf się normalnie wypala co 700 km. Pół roku temu miałem go czyszczone ponieważ zapchał mi się, nie miałem sprawnych termostatow...
  3. Kotin44 wczoraj wyminielem sondę lambda i bez zmian, poluzowalismy również wydech, żeby zobaczyć czy nie jest czasem przypchany. Reloop ost czyściłem egr i klapę gaszącą, na bimmer toll pokazuje że egr chodzi, jak dam gazu to wysterowanie na 5 %a tak to koło 60 %.
  4. E91 styczeń 2006r 2.0d 163 km, VIN WBAVU31050KY11854 mechanik rozkłada ręce, mówi że może to ta przeplywka (po której odłączeniu auto nic nie jedzie) albo coś z elektryka jest, najgorsze jest to że w niedz ruszam w trasę i chyba nie uda się nic wymyślić. :(
  5. kotin44 co myślisz o tym że jak odepnę przeplywke to auto wgl traci moc? Znajomy ma takie samo auto i po odpięciu śmiga normalnie, masz jakiś pomysł? Bo mi się już skończyły.
  6. Turbo było na przeglądzie i jest ok. sprawdzenie szczelności, geometria chodzi dobrze, ponowne ustawienie nastawnika. Wczoraj podmieniłem jeszcze przed wyjęciem sondę lambda i elektrozawór od egr, sprawdzilismy też szczelność dolotu. Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł na to co to może być? Najdziwniejsze jest to że rano na zimnym silniku wszystko śmiga super, po nagrzaniu auto zwalnia.
  7. Pytanie tylko czemu nie działa dobrze skoro wcześniej chodził ok? Sprawdzaliśmy turbinę nie ma luzów, czy jest możliwość że ten kapturek się jakoś poluzował? Czy winny jest sterownik? Koleś z firmy w której robiłem turbinę mówił że jak kilka dobrych lat robi te turbiny to może raz się zdarzyło że sterownik się uwalił, poza tym nie ma błędu tego sterownika na kompie. Nie wiem sam już.
  8. Pytanko odnośnie turbiny, kiedy otwieram auto nastawnik (ten kaptur) co steruję geometria, idzie na dół a potem do góry i słychać takie trzeszczenie, jakby chciał jeszcze iść do góry. Coś chyba nie gra z tą turbiną.
  9. Tak wiem, jednak myślę że jest ok, 2 znajomych też regenerowało w tym samym miejscu i wszystko chodzi. Firma z Wrocławia ma dużo pozytywnych opinii. Jeśli jednak jutro nic nie wyjdzie z tego co mówiłeś to może faktycznie turbo.
  10. Ok jutro to zrobię, turbina po regeneracji, ma pół roku. Jeśli chodzi o szarpnięcia to właśnie powyżej 2 tys ich nie ma, są tylko koło 1600 do 1900
  11. Nie jestem w stanie powiedzieć, chyba w grudniu po raz pierwszy zaczął lekko szarpać czasem ale moc miał, w ostatnim miesiącu doszedł ten odczuwalny spadek mocy, a błąd czujnika wyskoczył niedawno, ale po wymianie na używany już się nie pojawił. Kupię chyba używana sondę, nowa 400 zł a nie wiadomo czy pomoże. Głowa pęka
  12. Zamontowałem wtryski, mają teraz lepsze korekcje nawet. Niestety auto dalej nie ma mocy. Przesyłam log z przyspieszenia na 3 biegu: https://log.tunezilla.com/chart/403425#H8KLCADCnwfCn14CA03CjUEOwoMwDATDv8OicyLCgQTDvUzClMKDacKsw5QSYMOkwpjCqsOlw7VNw4LCpcOXwp3DncOZEEBpwpM3w7nChMKGwoUMw5zDoB7DkQV4w4rCtsOwTj7Cq8KcR8Kpw7Edwq7ConxRa0HCpsKdFMKNwqARTMOJfz1+wrh0wqbCnF/DlkF1w77CgTDCucK5wqlgwrxXwqdJOVbDrsK3w6MUw6MPw4nDry7Dm8KQAAAA Jak odpaliłem live data zauważyłem że przez długi czas nic się nie pokazywało w wartościach związanych z sondą a potem nagle wskoczyły i zaczęły skakać. Mam też foto jak to wygląda na biegu jałowym. I jak to wygląda, czy jest z nią problem?
  13. Właśnie jadę po wtryski, są okej, koleś z serwisu powiedział że na pewno nie powinny powodować tego falowania obrotow(załączam zdj) i że ew mogę zamienić wtrysk 3 z 4. podkładki mam nowe, zamontuje i robię test z tą sondą, zobaczymy co wyjdzie.
  14. Jeśli nie masz zielonej naklejki CHF only na korku (bądź kleju po niej bo mogła się oderwać) to masz ATF, ogólnie przed wymiana mogłeś zobaczyć co tam masz zalane w środku za płyn i by było wszystko jasne ✌️
  15. Ok tak zrobię jak tylko złożę auto, aktualnie wtryski są sprawdzane na stole i czekam na informacje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.